Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • B-L-A-C-K

    titán

    Na jó nagyon kezd betelni a pohár az Elitebookommal kapcsolatban...

    Ezt az üzenetet kaptam:

    "Sajnos nem szolgálhatok jó hírrel.

    Ezt a választ kaptuk a külső szervizből:

    ’Sajnos egyelőre nem történt előrelépés. Miután három alkalommal is beépítésre alkalmatlan alkatrészt kaptunk, most a HP állásfoglalására várunk.

    Mivel elképzelhető, hogy valami gyártási hiba lépett fel, a HP is a külföldi kollégák válaszára vár.

    Megértjük az ügyfél türelmetlenségét, de sajnos mi nem tehetünk mást, mint hogy várunk, amíg nem érkezik valami infó arról, milyen úton-módon tudunk megfelelő alkatrészt rendelni.’

    Most komolyan 36. napja hogy leadtam, egy majdnem 400 ezer forintos vétel ár van a számlán, és ilyet megtehet a HP???

    Természetesen ha felháborodok vagy az asztalra verek akkor se lesz semmi, azaz csak annyit tudok csinálni hogy várok...

    Ilyen esetben az lenne a reális főleg ilyen árkategóriánál, hogy fogják magukat és adnak egy újat, vagy egy ugyan ilyen hibátlan típust.
    De most meg persze az van, hogy a harmadik belerakott kib@szott alkatrész is gyári hibás, és levelezgetnek...Besz@rok...

Új hozzászólás Aktív témák