Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
Aktív témák
-
Qorthral
őstag
Valamit nagyon nem értek.
Lewis azzal magyarázta a lassulást, hogy elhasználódtak a gumik. De már a 38. körtől kezdve lassú volt, vagyis egyből, rögtön a kerékcseréje utántól. Összehasonlításképpen Button, aki kb ugyanakkor (1 körrel később) cserélt kereket és szintén kemény keverékűt kapott a cseréjük utáni 12 körben (vagyis annyi kör alatt, amennyit még lággyal is ki lehet bírni normál időket futva) több, mint 18 !!! másodpercet vert Hamiltonra. Persze utóbbit Alonso kb 2-3 körében hátráltatta, de ez max 3 a 18-ból. Hogy lehet, hogy körönként majd 1,5 másodpercet vesztett tehát Hamilton Buttonhoz képest, holott a verseny korábbi szakaszaiban gyorsabb volt nála és ugyanolyan állapotú és frissességű gumikkal köröztek? Mert nekem itt nagyon kilóg a lóláb és sántít az érvelés. 1 kivezető kör alatt nem használódik el a kemény gumi. Vagy netán agyonhasználtat kapott eleve? De azt meg hogyan? Elvileg a legutolsó párkörös etapjára is keményeket kapott és azokkal gyorsabb volt lényegesen. Ha a 3. kiállásakor kapott szett tudottan használt volt, akkor vajon miért nem a 4. kiállásakor kapott szettet adták neki hamarabb? Azzal végigmegy 3 cserével és 2. vagy 3. lesz.
Szerintem van valami a háttérben, amit még nem tudunk.PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Pá
addikt
válasz Qorthral #26103 üzenetére
Button nyilatkozta, hogy a rajt előtt direkt meredekebbre állította az első szárnyat, ami nem jött be és minden boxnál picit visszavett belőle és így folyamatosan javult a tempója minden kiállásnál. Ez valószínűleg nem magyarázza meg a teljes 1,5 mp-et, de az is hozzátartozik a képhet, hogy Button is gyorsult, nem csak Lewis lassult.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
AMD Power
titán
válasz cyberkind #26100 üzenetére
"Számítottam rá, hogy meg fognak büntetni. Nem vagyok meglepve"
Máskor nem kell cikázni és nem fognak megbüntetni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
MPowerPH
félisten
válasz Xirtam #26106 üzenetére
Ladával.
AMD Power: Szerintem egyik büntinek sem kellett volna megszületnie. Ez nem olyan cikázás volt, mint ami eljátszott tavaly. Meccsben voltak, most még én sem láttam rosszindulatot benne.
Lonzi büntetése még furább számomra. Szvsz, ott Hamilton befelé mozgott, ez jól látszik a képeken. Akkora volt a sebességkülönbség, hogy elkerülhetetlen volt az ütközés.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
kobe24
tag
Voltmár? Szerintem érdekes a különbség két vezetési stílus közt
-
Oliverda
félisten
válasz AMD Power #26107 üzenetére
Ez a szabály az állítható hátsószárny mellett egy baromság. Így szinte csak unalmas előzések lesznek, ahol az elől haladó csak karba tett kezekkel nézheti, ahogy szépen elmennek mellett. Köszönjük Trulli és Barika mestereknek, hogy ezt is kisírták erre az évre.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Végre, hosszú évek után egy nézhető futam.
A jelenlegi erősorrend a következő (legalábbis két futam alapján):
1. Red Bull
2. McLaren
3. Lada
4. Ferrari
...
és valahol a középmezőnyben vergődik a Mercedes, egy szinten (vagy még lejjebb) a Force-Indiákkal, Sauberekkel stb.https://www.coreinfinity.tech
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz Oliverda #26113 üzenetére
Martin Brundle is kb. ennyit írta a DRS plusz ne nagyon védekezz témáról:
Tyre degradation + KERS + DRS meets 'one move allowed to defend' rule Inevitable controversy and anger to follow season long.
The F1 Stewards, who vary race by race, are going to have to be very clear, consistent, and fair on what is considered one defensive move.
-
Nowhereman
őstag
válasz sh4d0w #26114 üzenetére
A futam vacak volt. A sok kavarás miatt már szárazon is kész a káosz, annyi javult, hogy a közvetítők nem ragadtak le a dobogós helyeknél. Az ausztrál futam is jobbnak tűnt volna, ha mondjuk a közvetítők legalább replay-ben mutatták volna, ahogy birka vaddisznó módjára átcsörtetett a fél mezőnyön, nem csak a végkifejletet. Én mondjuk rohadtul megnézném azt az előzését, hogy két konkurens között átrepülve vágott be a kanyarba. Belső nézett alapján simán lehetne az év előzése, de mivel lényegében senki se láthatta...
Az erősorrend valahogy ez lehet /a meki formajavulása Bobby feltámadásához hasonló rejtély/
A mercinek meg azért is szívás, mert nincs egy Kobayashijuk vagy di Restá-juk, a "Ladákat"meg nehéz lesz utolérni, mert azért azokat sem kiscserkészek terelgetik...Utánam a kondenzcsik!
-
D.Orion
veterán
válasz sh4d0w #26114 üzenetére
Sauber-t én Kamui miatt előrébb sorolnám, akár az ötödik helyre is. Kamui nagyon tud ez most is látszik, remélem idén nem lesznek peches versenyei. Perez rendkívül lehúzza jelenleg a csapatot. Force India és Torro Rosso tényleg a Mercedes nyakán van, még az is lehet, hogy előtte.
Szvsz Mercinek valami hatalmasat(+2sec-et kéne találni...) kell alkotnia mire Európába ér a futamsorozat. Ha ez nem sikerül, akkor tényleg dobhatják el az idei évet.
-
MPowerPH
félisten
válasz sh4d0w #26114 üzenetére
Szerintem a Ferrari nem lassabb, mint a Renault. Független az eddigi eredményektől. Alonso most is gyorsabb volt mint Heidfeld, vagy Petrov, és így volt ez Ausztráliában is. Egyszerűen mindig akad valami, ami miatt nem tudnak rendes eredményt elérni. Most pl. kinézett volna egy 2. hely is, ha a zseniális elmék ott bent egyből kihozzák Alonso -t Button után a boxba, és a szerelők rendes munkát végeznek...mert valljuk be, elég lassúak a gumicserék a Ferrarinál. Régen ebben ők voltak az ászok.
Ebben az esetben simán előtte maradt volna, ugye egyszer megelőzte a pályán, majd 3s előnye volt mikor Button boxba hajtott. Ebből majd kettő elment a boxkiállással, meg még vagy 7s azzal, hogy kint köröztették. lyen pocsék döntésekkel nem lehet eredményt elérni.
A Ferrari csak az IM-en lassú, de ott nagyon az. A versenytempóban tudják tartani a Mekit, azért érdekes.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
plömplöm
őstag
"The Spaniard, meanwhile, received the same penalty for causing a collision with the British driver during the fight."
hátez
jogsiját nem akarják bevonni, mert nem tartotta be a követési távolságot? ehh...All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Nowhereman
őstag
válasz MPowerPH #26119 üzenetére
Szerintem a nívót inkább maszat, perec, és Sutil adják. Lonzi, csónakos és direcska azok akik hozzátesznek az autó képességeihez. QuickNick nem tiporja ki az utolsó tizedet a verdából, viszont hihetetlenül kevés pontot veszejt el saját hülyeségből. Borítékolom, hogy maszatnál is több pontot fog besöpörni, és ha nem rázza gatyába valaki a vörösöket, akkor a végelszámolásnál még Lonzi is szégyenben maradhat.
Utánam a kondenzcsik!
-
-
-
MPowerPH
félisten
válasz sh4d0w #26123 üzenetére
Hacsak a boxtaktikát nézem, akkor a Mercedessel együtt sereghajtók, ez tény. Így van már régóta egyébként. De a Renault eddig a szerencse segítette, mert versenyen nem bírják a tempót tartani. Talán Kubica -val más lenne a helyzet, sajnálom, hogy nem lehet itt.
Don't Tread On Me
-
válasz MPowerPH #26126 üzenetére
Tévedés. A Renault-t nem a szerencse segítette, hanem a jó boxtaktika. Autójuk gyengeségeit tudják ellensúlyozni a jó megmozdulásokkal. A Ferrari autója hiába erős versenyen, ha egy futam minden más elemében gyengék (időmérő, boxtaktika). Ebből következően megint csak: a Renault jelenleg erősebb, méghozzá a két 3. hely által jelzett helyen (nem mellesleg Alonso Melbourne-ben csak egy darabig tudott közeledni Petrovhoz, aztán már nem).
Kubicát egyébként én is sajnálom, egy jó autóban akár vb-esélyei is lehetnének. Nem mellesleg nagy potenciált látok még Perezben, Petrovban, Kobayashiban, remélem, lesz alkalmuk megmutatni oroszlánkörmeiket egy élmenő autóban.
https://www.coreinfinity.tech
-
Motion_Blur
félisten
Futamgyőzelmek száma a jelenlegi mezőnyben:
Schumi - 91
Alonso - 26
Hamilton - 14
Vettel - 12
Barika- 11
Massa - 11
Button - 9
Webber - 6
Trulli - 1
Kova - 1Vettel nem gyenge, főleg úgy hogy csak 2009 óta ül versenyképes autóban
Schuminak annyi futamgyőzelme van mint az összes többinek együtt
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
darál0w
Jómunkásember
válasz Motion_Blur #26129 üzenetére
jo látni ezt így
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #26129 üzenetére
amikor monzában 2008-ban megnyerte a full esős hétvégét, akkor a többiekkel mi is volt, miért voltak hátul? Ha jól emlékszem az időmérőn először száraz volt aztán esős a pálya és a többiek későn mentek ki időt futni vagy mi? Azt nagyon megnyerte azt a futamot. Ha jól emlékszem meg is pörgött egyszer az 1. helyen az ascari kijáratában de nem történt gond, ment tovább. Heppi volt nagyon. És hűvös volt a szobámban.
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #26129 üzenetére
"főleg úgy hogy csak 2009 óta ül versenyképes autóban"
Na de mennyire versenyképes autóban? A mester anno egy ilyen autóval 24 győzelmet szerzett ugyanennyi idő alatt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
manutdzoli
senior tag
válasz proof88 #26131 üzenetére
Már az elejétől esős volt az időmérő,csak a nagyágyúk várakoztak bent a boxba,hátha eláll vagy csökken az eső intenzitása.Erre fáztak rá.Viszont Kovalainen ott volt a 2.helyen egy McLarenben,mégse tudott semmit csinálni Vettellel.Gyors a gyerek az biztos
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Xirtam
veterán
válasz manutdzoli #26133 üzenetére
Ha nincs előtte senki!
-
adman
tag
válasz Oliverda #26132 üzenetére
Na de mennyire versenyképes autóban?
én meg az előbb pont azon agyaltam h azért annyira nem versenyképes ez a gép, ok, az egyik legjobb jelenleg, de egy adag szerencse meg tudás is kellett Vettelnek. tudom h nincsen ha, de pl ha Melbourne-ben nem 1-2mp-vel érkezett Hami elé a kerékcsere után, ill most meg ha Heidfeld nem áll be a mekik elé, akkor vszínű lenne 2 mekis győzelem.
-
Peat;)
veterán
válasz D.Orion #26118 üzenetére
Perez lehúzza a csapatot? Akkor miért van az hogy az első futamon a csapattárs előtt végzett? Illetve, most is műszaki hiba miatt esett ki, így baromira meg lehet ám ítélni mennyire húzza le őket. Nem Maldonadora gondoltál? Az is mindig kiesik, de ott már alapjáraton látszódik hogy valami nem stimmel, olyan mint Petrov tavaly, hiba hiba hátán, egy körön meg néha gyors.
26129: és ahogy most sem Schuminál, úgy pár év múlva sem fogják nézni hogy "italgyártó" autóval vagy mással hozta-e össze a győzelmeket Vettel.
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
Ezt a vidit egy lojális és vérbeli Schumi fan barátom mutatta, aki nem mellesleg elég objektíven tudja nézni az F1-et.
Nem kell se S4, se DRS, se KERS, se semmi. Szabad pilóták kellenek, a V10, és nincs miről beszélni. A pilótákban ma is megvan.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
PazsitZ
addikt
válasz -Mike- #26139 üzenetére
Abban viszont igaza van, hogy ez a korlátozás egyrészről nevetségessé teszi lassan a kategóriát. Másrészt azzal ,hogy a számszerű paramétereket faragták le, motorlimit, egy kerékgyártó, sikerült elérni, hogy csakis az aeronak van szerepe.
Aztán lehet kitalálni olyanokat, hogy mozgatjuk a szárnyat, elektronikusan nyomunk teljesítményt.
Pár év múlva olajcsorgatót, szögszórót, és rakétavetőt pakolnak a kocsikra?[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
hoffman_
nagyúr
válasz Motion_Blur #26142 üzenetére
Most élvezted, vagy nem élvezted? Őszintén
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
JColee
őstag
válasz Motion_Blur #26144 üzenetére
Melyik az 1.?
-
t1
addikt
válasz Motion_Blur #26144 üzenetére
melyik volt az első?
Aktív témák
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen