- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
Aktív témák
-
-
addikt
válasz Qorthral #15587 üzenetére
Nem azzal van a gond,hogy lassúak,hanem akkor legalább a többieket ne tartsák fel.
Mi ebben a nehéz?
-Kék zászló
-Tükör
-Rádió
Ezek állnak rendelkezésre,tehát kizárható,hogy ne tudna a mögötte lévőről.Már csak el kell engedni őket.Lelassít,félrehúzódik vagy nem csinál semmit,mert amúgy is gyorsabbak és feltartás nélkül meg tudják előzni az egyenesben.
De nem,ők köröznek tovább(tisztelet a kivételnek),mert az ő meccsük fontosabb.
Miért nem lehet elengedni 2 db autót(nagyon ritkán 3-4) ami gyorsabb úgy,hogy ne akadályozza őket? -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #15616 üzenetére
ez igaz
Én kicsit be is voltam rágva a csapatra futam közben, mert Liuzzi túl sokat futott használt gumin..és akkor még nem tudtam hogy min rajtolt..Sutil-nál láttam a lágyat, de Liuzzi-t pont nem...szal azt gondoltam hogy ha keményen rajtolt, akkor sokat kell fusson a lágyon.
De így utólag már értem, lágyon rajtolt, és a rajt utáni kiállásánál rögtön le is cserélték keményre...azaz letudták a lágyat.Nem tudom Liuzzi-nak volt-e technikai problémája..állítólag igen, de sztem a legtöbbet az jelentené, ha letisztáznák vele hogy ezt az évet végigversenyezheti, és aztán majd tárgyalunk az esetleges helycseréről.
Annál nem sok rosszabb történhet ha valakit idény közbeni cserével híreznek be.Liuzzi-nak kőkemény nyers versenyzési stílusa van, és azok közé a versenyzők közé tartozik (szvsz) akik hullámoznak a teljesítményükben, de nagyon gyors tud lenni...sajnálnám ha kikerülne a mezőnyből, mint ahogy Davidson-ért és Grosjean-ért is nagyon nagy kár szvsz.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Qorthral #16456 üzenetére
Ezt most miért nekem? Személynek címezve kérlek ne általánosíts!
1 - Tudom, és ha veszed a fáradságot és átböngészed ezt a párezer kommentet, rájössz, hogy egy szóval se "követeltem" a 107%-ot.
2 - Tudom. Is 1.
3 - A féktávhoz tapadás kell, amit 50 felett az aerodinamika hivatott biztosítani. Alapfető fizikai/versenytechnikai tudás nélkül miért állsz le vitatkozni?
Szépen, sorjában olvastam az "érveidet", és a fenti pontnál vállt tisztává, hogy nem vagy képben, ergó minden amit írsz, irreveláns...
Köszöntem.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Qorthral #16490 üzenetére
Ez mind szép és jó, de még mindíg nem vágom, hogy az ominózus hozzászólásomban és hol hőzöngtem a kis csapatok ellen.
Mindössze annyit írtam, hogy a Lotus szarabb, mint a RBR -ami igaz is-, és ezzel -illetve a jóval hosszabb féktávval- Webbernek számolnia kellett volna.
(#16491) Oliverda: Mondja ezt az, aki pár hónapja Webberre zúdított össztüzet...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #16524 üzenetére
Több sebből vérzik, egyfelől az SC szabály idénre megváltozott, másfelől nem csalt.
Én még olyan csalást nem hallottam ahol a végeredményt akkor is elértem volna ha nem csalok...értelmetlen.
A büntetésről: Vale' Rossi HRC-s éveiben (kevert év) beintették neki hogy hozzáadnak az idejéhez 15mp-t (talán kiugrott a rajtnál..nem biztos), erre kimotorozott 16 mp előnyt Capirossi-val szemben (Pons 500-s Honda).
A büntetés mértékét nem lehet a szituhoz igazítani, pusztán azért mert kisebb vagy nagyobb vagy pont ugyanakkora vagy kicsit kisebb kicsit nagyobb lesz a hatás. Minden szitu más és más.
veszélyhelyzet: erre vezették be a min. köridőt...és egyébként igen csodálkoznék ha abban a pillanatban Hamilton nem tudta volna hogy melyik kanyarban, és mi történt ami az SC fázist kiváltotta.
Ezért aztán sztem is előfordulhat hogy ezt pusztán te látod így.Hamilton Vettel kategória. simán elment volna az SC előtt..és most fel sem merülne sem a biztonság, sem a büntetés mértéke...ellenben az SC szabály hiányosságáról igen.
-
Peat;)
veterán
válasz Qorthral #16524 üzenetére
Alonso pontosan ezért "háborgott" (én többet vártam volna ), miszerint az csak az egyik, általa lenyelt dolog, hogy ők pórul jártak, hanem az hogy az orra előtt közvetlenül vezető személy követte el a legsúlyosabb szabálytalanságot a futamon, majd másodikként intik le, míg ő aki betartotta (Hamilton tétovázásával, ami lényegtelen volt akkor abban a pillanatban már) ugyanabban a helyzetben és pozícióban a szabályt 9. lett. (büntik nélkül nézem).
Az egész fórumban a Hami védőknek ez nem esik le és ez szerintem már nagyon gáz, hogy ennyire eltunyult a nép és nem tudják mi az a sport értékrend. Még akkor is ha az az Alonso nyilatkozott akinek szintén voltak dolgai, lényegtelen. A lényeg hogy ami történt az nem csak szabálytalan hanem etikátlan is, ráadásul az idei év sok sok apró/kevésbé apró dolgai után. Ezek után ha egy vetélytárs nem háborogna akkor az azt jelentené hogy szarik a sportágra amiben szerepel.
-
Nowhereman
őstag
válasz Qorthral #16544 üzenetére
Hamilton hibázott, és begyüjtöttte az érte járot, csak tudnám mit kell ezen ennyitt tüdözni.
Azon már lehetne, hogy a mélyen tisztelt birák mit tököltek a kiszabással, mert ha Lajoskát már a felvezetö auto kihivásának pillanatában megboxutcáztatják, akkor valszeg Lonzi mélységébe esett volna hátra. Különben meg annak a felvezetö autonak nem az elsö elé illene kiosonia a pályára?
Komolyan mondom a sok lepattant talalyrészeg focidrukker hozzátok képest értelmiség - azok egy szabálytalan golnál nem a golszerzöt szidják vég nélkül, hanem azt a k@cs@g birot, aki megadta a golt...Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz Qorthral #16549 üzenetére
Ezzel az egésszel egy baj van - Webbo már saját lábán fél uton volt a depo felé, mire a biztonsági jármüvek elindultak...
Ha meg szerinted sokat tököl a biro - hogy a különben elégséges büntit kiossza, mi a fenének turáztatatod a billentyüzeted 2 képernyön keresztül a lesipuskás büne és büntetése arányainak elemzésével?
Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #16544 üzenetére
huh mennyit írtál.
A feltételes módot én nem tudom kivenni, és ebben nem az gátol hogy Hamilton drukker vagyok, sokkal inkább az, amit egyébként már leírtam, hogy nem ebben látom a problémát.
A probléma az hogy előídéződhet egy ilyen helyzet, amikor autó/autók azért kerülnek hátrányba mert rossz helyen vannak.
-Tudom hogy ez régebben is így volt,..na de amit detto írtam, az SC szabályt azért variálják ennyit, hogy működjön....és ne előnyt ill. hátrányt szenvedjen el vele egy versenyző.
Arról nem beszélve hogy félreérthető...ha 3 mp-vel hamarabb megy be, akkor Vettel-t is megfogja, ha 3mp-vel később akkor a Ferrari-k is jól járnak, nem úgy Kubica...stb.
Ez biztos hogy nem jó.A másik, hogy ebben te megközelítésedben az a baj, hogy rosszhiszeműséget feltételez,..amit én nem akarok, nem a Hamilton drukkerségem akadályoz benne hogy azzal legyek elfoglalva amivel te, és hasonlóan lássunk, hanem mert én nem akarok 'csalást' feltételezni, sem Hamilton-nal, sem mással kapcsolatban....számomra előrébb van a sorban, az éppen rádióztam-elbaxtam, a t'köm tudja melyik SC vonalnál vagyok-mit csináljak, ill. full nem tudom ilyenkor mi van.
Nem az jön a nyelvem hegyére hogy belassított és aztán jót csalt...mert mint írtam ez nálam nem megy ilyen könnyen,....meg nem is értem alátámasztva.
Minek csalni, amikor simán is elérhető az eredmény??...Hamilton gyakorlatilag SC sebességre lassított, hogy az SC megelőzze....ilyen csalás nálam értelmetlen.
Akkor érteném ha ALonso-t szerette volna behúzni a csőbe, de ahhoz meg túl jó versenyző hogy a másfél autóhoszt amivel játszhat hogy ő még az SC előtt, de Alonso már mögötte legyen, elcsessze fél autóhossz hátrányba.
Szal nem leszünk egy véleményen, és nem azét mert nem értem az álláspontodat,..vagy Peat-t, hanem mert szvsz az áthajtásos sem járna....értem hogy nyílvánvalóan megelőzte az SC-t, de én nem tudom...írjuk akkor az elfogultságom javára (bár minden helyzetben a nyers tempót nézném), nálam Hamilton Vettel kategória az SC melletti elhaladást nézve, de elcseszte magának, és ezért kiásta magának az áthajtásost. -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #16599 üzenetére
Annyira akarod ezt a büntetést
Én egyáltalán nem ebben a megvilágításban mondom hogy nem járna, ..nem betű szerint.
Én nem felháborodva írom, hogy miért is kapott áthajtásost.Egyszerűen azért írom, mert azt a helyzetet amiben büntethetővé vált azt maga idézte elő.
Az SC-t megelőzni büntetendő ezt bármikor elismerem és elismertem.
Számomra viszont Hamilton ott sincs, nem hogy 10mp stop&Go-t, egy fekete zászlót akarjak neki adni, pusztán azért mert adjunk neki.
tudod, nekem is furcsa hogy mennyire nem számít,...mennyire meg sem próbálnak más magyarázatot keresni azok akik nem szívlelik, mint hogy szándékos és csaló, fel sem merül más, és rögtön a következő lépcsőfokra lépve már ebben a fényben tiltanák el 5 futamra.Pedig a verseny alaphelyzete akkor is az, és az is marad..hogy Hamilton elment volna az SC mellett mint Vettel. ...és azért van joga a a feltételes módnak, mert ez a nyers temó, ehhez neki nem gyorsulni kellett, vagy átrepülni más versenyzők felett, vagy bármi nehezen elképzelhető.
Nem, neki ehhez lassulnia kellett, sokat...és így előadódhatott az a helyzet amiben viszont büntethetővé vált...és ez a szőnyeg alá van söpörve, ez lényegtelen...mi a lényeg, hogy szabályt szegett és büntetés kell kapnia, és a büntetés amit kapott nem volt elég.
Szal más a nézőpont.
Hamilton-nál sosem elég a büntetés...mert jó anyagból gyúrt versenyző, ...nem volt elég az sem hogy Kimi-t maga elé engedte Spa-ban mikor megvágta a sikánt, mert rögtön támadta...ahogy Monza-ban képes volt falnak vágni az autóját az utcsó körös autózásban...látni lehetett hogy kinyomja a szemét az autónak. -
wildrain
addikt
válasz Qorthral #20689 üzenetére
Az év első versenyén véletlenül nagyobb a későbbi VBk sikeressége, mint a többin, de nem lényegesen. Szóval sztem elég érdektelen.
Ezen egy kicsit elgondolkodtam, és összedobtam egy táblázatot 1990-ig visszamenőleg a világbajnokokról, és három, véletlenszerűen kiragadott futam győzteséről. Konkrétan a negyedik, kilencedik, és tizennegyedik versenyt néztem az adott év bajnokához. Ez alapján egyáltalán nem elenyésző az egyezés az első verseny nyertese és a világbajnokok között.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Qorthral #25218 üzenetére
Olvass el kb. innen kezdve pár 10-20-50 hozzászólást.
Amúgy számomra a hétvége egyik nagy csalódása a Lotus. A mostani futam alapján majdnem ott állnak mint tavaly ilyenkor. Mondjuk A Ferrari-tól is többet vártam, bár őszintén szólva nem bánom, hogy sebességben a McLaren mögött voltak a hétvége folyamán.
Bízok benne, hogy a Red Bull nem nagyon fogja tudni használni a KERS-t. Akkor talán lesz esély arra, hogy lerajtolják őket, illetve a lassabb kigyorsításokkal teli pályákon (pl. Monaco) az időmérőn is nagy hátrány lesz a hiánya.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz Qorthral #26103 üzenetére
Button nyilatkozta, hogy a rajt előtt direkt meredekebbre állította az első szárnyat, ami nem jött be és minden boxnál picit visszavett belőle és így folyamatosan javult a tempója minden kiállásnál. Ez valószínűleg nem magyarázza meg a teljes 1,5 mp-et, de az is hozzátartozik a képhet, hogy Button is gyorsult, nem csak Lewis lassult.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
sekli
addikt
válasz Qorthral #26430 üzenetére
Szerintem nem hoz négy tizedet a KERS. [link] Persze időmérőn kicsit jobb a helyzet, mert a felvezető körön a célegyenes ráfordítóban is használhatja, de akkor sem.
--
Én is sajnálom Webbert, meg mindenki mást is aki a forgalom miatt nem tudott javítani, de az összeesküvés elméletek már elég unalmasak. Ha szegény Webberrel állandóan csak kibabrálnak, akkor miért nem hagyta már ott rég a Red Bullt?
-
Nowhereman
őstag
válasz Qorthral #27038 üzenetére
Azért nem kell túlzásokba esni. Nyers köridőkben valszeg tényleg 1 másodpercen belül lenne a mezőny, de fejben azért kemény különbségek vannak. Mondjuk tavaly Vettel helyében (RB verdával, fényesre nyalt üleppel), legalább a mezőny fele VB. lehetett volna, de amit az elmúlt versenyen Lajos(sorra levadászta a mezőny krémjét) vagy Webbo(vert szituból átcsörtetett a mezőnyön) művelt, már nem lehetne majd mindenkit megvádolni azzal, hogy szintén képes lenne rá.
Utánam a kondenzcsik!
-
gombsadi
aktív tag
válasz Qorthral #27038 üzenetére
Nagyon jok az erveid, es egyet is ertek sokkal. De had kerjelek meg, egy 1988as, egy 1992es, 1995os es egy 2010es idomerot. Nem tudom, hogy te hogy vagy vele, de azok izgalmasabbak voltak. Amiota megszuntek az edzes gumik, meg lett 107% meg a tobbi okorseg, nem nezek meg egyetlen egy idomerot sem! Ugye ennek a sportnak a csucsot kellene kepviselni, folyamatosan a hataron, vilagcsucsok dontogetes kezelebe kellene lenni, de a mostani idomero egy langyos szar.
-
gombsadi
aktív tag
válasz Qorthral #27044 üzenetére
En az 1x1 oras idomerovel kilennek bekulve,ahol nincsenek a jelenlegi idota szabalyok, had leyyen a pole ugyan az, mint 15eve!
Tudom, hogy a verseny reszet vedted, de arra akartam ezzel ravilagitani, hogy a szabalyokkal, tulszabalyzassal(fuggetlenul az allithato szarnynak, ami jo otlet szerintem, a kers az kevesbe) teszik tonkre a forma 1-et. Annyira kezivezerelt mar, nem igaz, hogy nehany szabalyon nem lehetne lazitani. Az, hogy tul biztonsagossa tettek, megolte a sportot. Szerintem. Nagy rajongoja voltam a forma 1-nek, de biz isten, a tavalyi es a tavaly elotti, meg a 2008as idenybol sok versenyt kihagytam. Egyszeruen nem volt erdekes. Pedig most is lennenek Sennahoz, Prosthoz, Mansellhez, Alesihez stb. merheto pilotak, de a csapat, a tulszabalyozas megoli a versenyt. Az idei ev eddig izgalmas, nezem is oket, mar tavaly, a szabalyok miatt eldontottem, hogt ujra kovetem az esemenyeket. Maradjon is igy, mert az utobbi 9ev legizgalmasabb szezonja szerintem, remelem lesz jobb is![ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz Qorthral #27052 üzenetére
Ezt akár hivatalos formába is öntheted és elküldheted a jeantodt@fia.com címre, elfér a többi spamje között.
Mindig ez a kurva elégedetlenség, vagy ez nem jó vagy az nem jó, de amikor nagy ritkán jön tőletek egy új ötlet, hogy min és hogyan kellene változni akkor derül ki, hogy vagy fingotok nincs róla vagy leírtok akkora blődségeket, hogy az ember haja az égnek áll.
Azért végignézhetnétek egy régebbi időmérőt vagy egy egész szezont, hisz' régen mennyivel jobb volt minden. Csak a szépre emlékeztek, nem volt az jobb semmivel sem. -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #27065 üzenetére
bezony mindenki megy 1 repülőkört és kész három lépcsőben.
A repülőkörből azért nem engednék, mert ott nagyon összeszedettnek kell lenni, tapasztalhattuk ezt a Superbike-ban éveken keresztül...ilyen hozzáértések hegyeződtek ki mint pl. Corser superpole 'menősége'. azaz ő legendásan össze tudta rakni azt az egy gyors kört.
...és azért három lépcsőben mert szvsz ez jó dolog ...az egy mért körös lebonyolítás már túl gyors, legyen azért mit nézni, és több esély a rontásra és a javításra is, mindig csak egy kör, de az kétszer ...középmezőnynek mondjuk háromszor oda kell tennie magát, q1-q2-q3 is kemény, míg a mezőny vége a Q3-ba már valszeg nem jut fel, Q1 pedig a mezőny elejének nem kihívás.
Időtartamban maradjon, de mért körben kicsit fokozni kell a feszültséget szvsz. -
Motion_Blur
félisten
válasz Qorthral #34684 üzenetére
2002/2004-es évhez szerintem nem lehet hasonlítani az ideit. Akkoriban azért Schumiék 30-40-50 mp-eket osztottak ki a mezőnynek egy verseny alatt úgy hogy félgázzal mentek.
Talán a 2001-es szintű "dominanciával" lehet párhuzamot vonni szvsz
Szerintem a kulcs a megbízhatóságban van idén nem a gyorsaságban.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
AMD Power
titán
válasz Qorthral #34831 üzenetére
Őszintén? Eléggé ki voltam ,hogy nem láttam. De mikor este megnéztem a végeredményt akkor már nem bántam ,hogy nem láttam.
Nézem...
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Qorthral #37594 üzenetére
Hát igen. A Ferrarinál lassan lépni kellene. Azon se csodálkoznék, ha Raikkonen-t szerződtetnék le, bár nem tudom hogy tetszene ez Alonsonak és a csapatnak. Kimi eléggé viharos figura...
Rosberg helyére Sutil-t és Massa-t tartanám esélyesnek. Az egyik német, a másik pedig "ismerős". Nem mellékesen lapátra tett pilótaként mindketten -viszonylag- olcsók, ami a Mercinél komoly érv lehet Schumi gázsija mellett. Mindazonáltal amíg az öreg rajtonként fog 2-3 pozíciót, és a "Hamiltoni" virtust hozza a szükséges nyugalommal, addig én foggal-körömmel tartanám a Merga helyében...
Raikkönen még nagyobb kérdés. Egyáltalán vissza akar-e térni, vagy csak pletyka az egész? És pont a Williams-hez, akiket már a Lotus-ok szorongatnak?
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Motion_Blur
félisten
válasz Qorthral #37652 üzenetére
"A kiesések alig befolyásolták a számokat, mivel SV 3x, MW 2x esett ki."
Igen, csak Vettel rögtön az év elején bukott egy győzelmet műszaki hiba miatt, utána Melbourne-ben fékhiba miatt. És pl. előbbi ugye nem szerepel semmilyen statisztikákban mert 4. helyen célba ért.
"Ráadásul az évnek Monaco környékén volt olyan időszaka, amikor Webbo volt annyira jó Vettelhez képest mint amennyire idén Vettel hozzá képest..."
2 futam az már időszaknak minősül? Merthogy a Spanyol és a Monacói Nagydíjról beszélünk
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Robi BALBOA
őstag
válasz Qorthral #37674 üzenetére
Szerintem Vettel mellé nem fognak nagyon domináns embert berakni, Webber pont jó nekik, mert már megtörték/megpuhították.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
JJános
addikt
válasz Qorthral #37750 üzenetére
Olvastam. Értem én, és a mellébeszélést is értem.
Meg van az oka.
Vannak akik be akarják bizonyítani, hogy kedvencünk nem is jó pilóta, hogy Webbert nyomják, hogy Vettel nem tud előzni.....satöbbi.Csak azt nem értem, hogy miért nekünk van szegezve mindez a kérdés.
Gondolom, mert nehogy véletlenül jól érezzük magunkat.
Ez ellendrukkerség. El lehetne játszani a szavakkal sok mindenről, de mi látjuk Vettelben a tehetséget. Mi futamról futamra szurkolunk neki, és még sokaknak.
Lonzinak, mert jól nyomja. Buttonnak, mert egyre szimpatikusabb, Suminak, mert még mindig szimpatikus, és az is marad. Sorolhatnák mi mindenkinek, és miért drukkolunk, hogy az F1 az legyen, aminek lennie kellene.Ha visszaolvasol én, illetve mi nem támadunk senkit. Minket viszont mindenfélével támadnak, csak mert drukkolunk valakinek? Csak mert mások mást szeretnének ott látni ahol Vettel van? Kérdések özöne zúdul ránk, és odamondogatnak. nekünk szegezik a kérdést, mintha mi tehetnénk mindenről. Gondolom, hogy az átjött, hogy ez nekünk nagyon nem tetszik. Igyekezünk érvelni, igyekezünk dolgokat megvilágítani, erre ha visszaolvasol még nagyobb közhelyek jönnek.
Én ma próbáltam kicsit más szemszögből megvilágítani valamit abból, ami tetszik nekünk Vettelben. Amiért szeretni lehet. Amiért becsülöm a profizmusát.
Többé nem teszem meg. Nem fogok ilyen kérdésekre válaszolni, Nem etetem a trollt, mert nem érdemes.
Alonsó ha szerződést kapna, persze gondolkodna, én azt szerettem volna kifejezni azzal, hogy bárki aláírna, hogy mégiscsak a legjobb autó az RBR, vagy a legjobbak egyike.
Pilótaváltás után majd többet tudunk meg egy-egy adott klub autójáról.
Kimit mikor menesztették a Ferraritól kiderült, hogy rajta kívül nem is tudja vezetni azt az autót szinte senki, vagy legalább is nem olyan eredményesen.Nem tudom mi lenne, ha Vettel más csapatnál folytatná. De nem folytatja.
Ebben az évben brilliáns volt eddig, és nem fog leállni, mert nem olyan.Bele lehet kötni persze bármibe, de én eléggé nehezen viselem. Remélem érted a mondandóm lényegét. Nálam az antidrukkerség nem elfogadott.
2007-05-06 óta itt!
-
Nowhereman
őstag
-
JJános
addikt
-
Nowhereman
őstag
válasz Qorthral #37760 üzenetére
Először is, ne fogjuk a koreai koppanásra a buktát, mint ahogy Massa vb.-je se kispiké simlijén ment el. Ha nem szarháziskodta volna végig az évet a csapat, akkor Koreában már világbajnokként csattant volna a falnak. A szezont kezdték a 20 másodperces kerékcserékkel, majd mikor véletlen Vettel is szívott miatta, hupsz! - minden kerékcsere szuperül ment. Utána jöttek a rögtönzések: Törökország - csak az időmérőre érkezett diffúzor, spórolj a benyával! ; Kanada - váltócsere(ez csak gyanús lehet), a versenyen addig korcsolyáztatják a használt gumikkal, amíg a kerékcsere után épp Vettel mögé jöhet vissza; England - szárnycsere; Belgium - a harmadik helyen egy kört váratják az interre állással, hogy a másfél kör hátrányban lévő Sebike előbb kaphassa meg az esőgumiját. Monza után álltak rá a mostan is futó pszichés hadviselés + elfusizás kombóra. Ha Berger a Mercit megfedi, mert Sumi egyébként jogos megdicsérése szerinte árt Rosbergnek(miközben azért a mercinél őnála se spórolnak a dicsérő szavakkal), akkor ne mondja nekem, hogy nem volt egy utolsó szándékos aljas húzás, hogy egyoldalú Vettel tömjénezésen túl, mint szakértő élő adásban előadja, hogy Webber hátracsúszásban egy olyan ronccsal, amelynek csak egy kereke éri a földet Alonsot akarta megtorpedózni. Ha egy kis csapatnyi aljalabanc tökéletes kánonban muzsikál, ne mondja nekem senki, hogy nincs karmester! 30 éve nézem a sorozatot, de ez a legteljesebb pszichés hadviselés amit ez idő alatt láttam, és egyetlen amelyet egy csapat a saját pilótája ellen viselt.
Ha meg ne adj isten meg pszichésen immúnis lenne valaki, még mindig tovább lehet lazítani a diffiművön...Utánam a kondenzcsik!
-
Peat;)
veterán
válasz Qorthral #42091 üzenetére
Ez a szoros a mezőny dolog általában az első futamon tisztázódik . Mindig ilyeneket mondanak, de ami kocsi tavaly másfél másodpercet kapott körönként (nem a HRT vagy Virgin) akkor ott most nem találtak hirtelen több mint egy másodperccel többet mint az élcsapatok mérnökei, hogy csak 5 tized legyen a különbség. Két kakukktojás van: a sauber mert nekik nem volt kifejlesztve jól a diffi tavaly spórolás miatt, így lehet hogy 1-2 helyet előrelépnek. Meg a Lotus mert tavaly félretervezett autóval nyomták le az idényt, nem tudjuk miket csináltak a háttérben, ha csináltak valamit. A többi dolog nem hinném hogy nagyon változott volna, a két élcsapat megint el fog húzni, már ha a mclarennél most összeszedetten versenyeznek és taktikáznak. Tavaly több volt az autóban, láthattuk 1-2 futamon hogy Vettel volt az aki megverte őket és nem a Red Bull csodataliga mert akkor épp egy szinten voltak a gépek.
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz Qorthral #43678 üzenetére
Szerintem Sepangban már Grosjean is jót fog futni.
A Ferrarit illene lenyomni legalább az egyik Saubernek. Ezen a futamon a két Sauber egymással ütközött még az elején, itt sérült meg Kobajasi hátsó meg Perez első szárnya + váltóhiba is volt. Normál körülmények között szerintem ők erősebbek lesznek.
A Ferrarinál nem tudom Alonso csapata milyen célok alapján fejlesztett, milyen visszajelzéseket adott, de egyelőre nagyon hasonlít a tavalyi témához a félrefejlesztéseivel.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Fallout 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Xbox Series X|S
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- További aktív témák...