- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Mini-ITX
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Autóhifi
Hirdetés
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
it Nem csak biztonsági tanácsot állított fel az OpenAI, de egy új, áttörést ígérő AI-modell tréningezését is elindította.
Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz Motion_Blur #14451 üzenetére
Úgy emlékeztem, hogy a szektoridőket is írja. Ezek szerint rosszul.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
P00By
nagyúr
A rajtál Hami és Webber összetörik egymást!
-
Gyusz
őstag
Volt már itt egyáltalán gubanc a rajtnál?
Ez az idei Alonso - Ferrari kapcsolat nem alakul valami jól, hol a csapat (ez mondjuk nem újdonság), hol Alonso hibázik.
Vettelnek meg most már az időmérőn is műszaki gondja volt link? Ok, vannak a Red Bullnak megbízhatósági problémái, de ez már kezd úgy tűnni, mintha állandóan Vettelt akarnák tisztára mosni.
[ Szerkesztve ]
-
Gyusz
őstag
válasz PazsitZ #14458 üzenetére
Kimi után nekem a második kedvenc pilótám Webber volt, az idei évtől viszont leginkább Red Bull drukker vagyok (bár tavaly is nekik szurkoltam a Ferrari esélytelenségét látva), nekem mindegy melyik pilóta nyer. Olyan mintha Vettel kapcsán sosem olvasnám, hogy "Igen, elcsesztem.", állandóan más problémákat hoznak fel. A Webber szekér beindulása óta meg főleg furcsának találom, de lehet, hogy rosszul látom.
[ Szerkesztve ]
-
Flashcash
Közösségépítő
Kíváncsi leszek, hogy mire mennek holnap a 11. helyezéstől kemény keverékkel induló versenyzők (pl. Alonso), a lággyal rajtoló élmezőny ellen.
Ross Brawn mondta a kvalifikáción, hogy nekik még azzal is problémájuk van, hogy egy körön a 3. szektorban tapadjanak még a lágy keverékkel.
-A fentiek alapján az élmezőnynek hamar cserélnie kell, és megnyílhat az út a kemény keverékkel rajtolók előtt.
-Érdekes lesz még, hogy elfékezés / gumikopás miatt lesznek-e olyanok az élmezőnyben akik 2 kerékcserére kényszerülnek, vagy defektet kapnak. (Hamilton vs. Button, Vettel vs. Webber?)#####
Többen írták, hogy a Ferrarinál a csapatvezetés a hibás. Alonso a Q. utáni interjúban annyit mondott, hogy 3 mért kört futott hasonló időkkel, ezért nem hiszi, hogy az elfékezés miatt esett ki, hanem a kocsinak ennyi volt a limit ma.[ Szerkesztve ]
-
Pá
addikt
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Nowhereman
őstag
Rosszul látod. Vettel vagy éppen Alonso sosem hibázik. Lonzi nem vesztett 0,5 másodpecet az elfékezéssel, hanem a Ferrari volt rosz, hogy maszat hogy jutot tovább - syntax error. Vettel az RB rosz rajtkuplungja miatt vesztette a vb-t tavaly, az a 4 kiesés meg sem volt, és még mindegyiknél más volt a hibás.
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
D@ni88
addikt
válasz Nowhereman #14465 üzenetére
Alonso beismerte hogy szar volt.
[link] -
Motion_Blur
félisten
Tavaly a Ferrarinál azt gondolták, hogy Kimi kirúgásával majd minden megváltozik. Kicsit örülök, hogy nem így lett. Elégtétel az, hogy ugyanúgy cumiznak mint tavaly. Az autó egyre szarabb, már a Mercedes is előttük jár. Massa gyakorlatilag semmit nem csinál, Alonso kockáztat, és hibázik..
Ha a Valenciára tervezett csomag se hoz áttörést, akkor megint lehet átcsoportosítani az erőforrásokat a következő évre.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
D@ni88
addikt
válasz Motion_Blur #14467 üzenetére
hát igen, csak kezd unalmas lenni ez a majd jövőre szlogen.
Egyszerűen hihetetlenül hangzik, de a Ferrari nem bírja már tartani a Fejlesztési háborút se, pedig régen még mintha erről lettek volna híresek... -
7600 GS
addikt
Azért az furcsa, hogy Vettel mind a 2 etapban gyorsabb volt, ahol nem volt problémája az autóval. 3 kerékkel meg nehéz jó időt futni. A Q3-ban is jó volt az uccsó köre, míg a kereke le nem blokkolt... ennyit erről. Sumi kieséséről annyit, hogy megpróbált még gyorsabb lenni, férfi volt, bevállalta. A Merci meg kezd gyorsulni, látszik rajtuk ( Sumin és Rosbergen is)
[ Szerkesztve ]
-
7600 GS
addikt
Visszatérve Webber tavalyi sérülésére, amikor a lábát megműtötték. Egyszerűen HÜLYESÉG hogy az hátráltatta. Én is fociztam úgy, hogy részleges izomszakadásom volt, mégis 100%-ot tudtam nyújtani.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz 7600 GS #14472 üzenetére
Idén, a VB-n menyil csapatba játszol? Ja, hogy egyikbe se? Akkor lehet, hogy a te 100%-od a béka segge alatt van?
Foci közben mikor nehezeedik a lábadra 160kg-nyi súly? Mert ezen a pályán konkrétan minden körben el kell ezt szenvednie a pilótáknak.
Aki keveset gondolkodik, sokat téved. (komoly.com)
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #14467 üzenetére
Ez már tavaly sem működött tökéletesen, legalábbis ahogy mondod idénre sem lett jó az autó..bár én nem ezen a véleményen vagyok, mindenesetre az nem jött le hogy a McLaren végigfejlesztette az évet, a Ferrari átcsoportosított, és most a Ferrari láthatóan előnyét élvezné a McLaren-nel szemben.
Tehát, bár én nem tartom rossznak a Ferrari-t, ami tavaly sem volt előny az szvsz jövőre sem fog működni. -
Pá
addikt
válasz #70869248 #14476 üzenetére
A Ferrari az év elején kifejezetten jó autó volt.
Az első két futamon kb ott voltak a Red Bull mögött egy hangyányival, a meki pl akkor sokkal rosszabb volt, kb a Merci szintjén.
Csak úgy tűnik valamiért kifogyott a szufla és a fejlesztésekkel folyamatosan maradnak le. Mostmár a meki üldözi a Red Bullt, a Ferka meg lecsúszott a Merci-Renault ligájába. Főleg Barcelona óta estek hátrébb úgy tűnik az a csomag a többieknek sokkal jobban működik.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
shteer
titán
nekem úgy tűnik, hogy a fergeteges F-csatorna fejlesztése elvonta a figyelmet a stabil, homogén autóról - mintha azóta nem lenne meg a szükséges leszorítóerejük, hogy elkezdték tesztelni azt a sz*rt
beáldozták a kanyarstabilitást a +10km/h végsebességért..szerintem jónak tűnik
-
#70869248
törölt tag
Az tény hogy nem tűnk acélosnak, és valószínűsíthető hogy lemaradtak a fejlesztési ütemben, de az esős versenyek ezt amúgy is fagyasztották valamilyen szinten, szerintem persze, mert azért a szimulátorok dolgozhattak (egy röhej kicsit, hogy a pénteki napon kívül gyakorlatilag a szimen keresztül fejlesztik az autót).
..és Alonso Monaco-i hibája sem engedte megmutatni mi lett volna a valós időmérős erősorrend.
Valamint Massa gyengélkedése az ami piszkosul lehúzza a Ferrari-t, ahogy Liuzzi is a Force India-t (bár valszeg ők is lemaradtak önerőből csöppet).
..Massa, és Liuzzi is valahogy lelkesedésüket vesztették ahogy behírezték őket a lecserélésükkel. Massa-nak amúgy is voltak problémái, de nem segített neki hogy Kubica ennyire erős lett a Renault-tal....dobja magát a csere.
Szal sztem nem annyira nagy a Ferrari baja mint amennyire annak látható, sztem még mindig nagyon erősek versenytempóban, de az egész biztosan nem látszik hogy megérne feladni az idényt és előnyt kidolgozni jövőre, mert ezek szerinte tavaly sem működött. -
Motion_Blur
félisten
válasz shteer #14480 üzenetére
Nem hiszem, hogy hoz nekik +10km/h-t. Az azt jelentené, hogy anélkül 300km/h körüli top speedre lennének képesek.
A versennyel kapcsolatban: azt nyilatkozta Button, hogy az edzés végére nagyon letették az autót (mármint a hasmagasságot), és csak remélni tudja, hogy ez nem fogja magát megbosszulni a futam első felében, amikor is ugye tele van a tank. A 8-as kanyarban ezzel megszívhatják, mert ott végig leér az autó és amúgy is 4 tizedet kapnak a Red Bulloktól. Ha itt sokat veszítenek, nem lesz meg a szélárnyék a hátsó egyenesre.
Nagyon kíváncsi vagyok, szerintem Hamilton versenytempója lesz olyan jó, mint a Red Bulloké.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
de ha már szóba került Kimi egy gyors off:
szép volt.
[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
[link]
vicc az egészOliverda ez milyen csapat?
[ Szerkesztve ]
-
PazsitZ
addikt
válasz Motion_Blur #14490 üzenetére
Webbernek volt már pályafutása alatt elég sok peches időszaka, szóval nem kéne
- http://pazsitz.hu -
-
pH érték
aktív tag
Még mindig az egy kerékcserére szavaztok?
Szerintem most kettő lehet a nyerő, főleg Hamilltonnak. -
lacos001
senior tag
Amúgy mi az a játék,vagy nem is tudom mi,amin ilyenkor szimulátoroznak?pl itt Webber is tolja .....
rFactor,vagy saját cucc?
-
Pá
addikt
-
proof88
addikt
válasz JColee #14499 üzenetére
tényleg igaz lehet ... "Half of the 2009 F1 grid are now rFactor Pro users"
akkor emiatt is haladhat lassan az rF 2 fejlesztése, hiszen a Pro változatra is kell koncentrálniuk, és gondolom abban nagyobb pénz van és több energiát is igényel ...[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen