- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Mini-ITX
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Autóhifi
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
it Nem csak biztonsági tanácsot állított fel az OpenAI, de egy új, áttörést ígérő AI-modell tréningezését is elindította.
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
ph A friss pletykák szerint az AMD és az Intel is a frissítésein dolgozik.
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Szvsz a Ferka megtankolva lassú, ahogy fogy az üzanyag úgy talál magára, term. ez az élmezőny tempójához értendő, azaz a Red Bull-hoz. Üresen közel azonos tempóra képes, de egyformán nehéz autóval nagyobb a hátrány.
Ez egyébként szvsz a Red Bull erőssége, megtankoltan is gyorsak. A Merga-nak baj van a sebességével, jól mozog az autó a kanyarokban, de valahogy nagyobb tempónál egy kicsit kevés.
Hamilton-t sajnáltam (term. ), Massa viszont kicsit elveszettnek tűnik. -
P00By
nagyúr
Nem volt rossz futam.
Schumi végre mutatott vmit.Szegény Hamilton, végig versenyezni jó pozícióban aztán ez...
-
Pá
addikt
-
#70869248
törölt tag
Az időmérő az nálam nem játszik, mert ziher van valami előnye a Red Bull-nak a többiekkel szemben a futóműbeállal....ez a része ködös maradt, de nem tudni hogy azért mert nincs trükk, vagy csak a többiek is megpróbálják ezen a területen is legyőzni a RB-t.
Szal a futam elején brutálisan elmennek a Red Bull-k, de aztán lehet őket fogni, én arról sem vagyok meggyőződve, hogy Alonso kitekerte a Ferrari-t azokban a gyors körökben, vagy csak kicsit közeledni akart hogy ha a verseny vége felé valakinek gumiproblémája van akkor ott legyen....esetleg az amit a Czollner-k mondtak...egy +kerékcsere ha baj van. -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #13051 üzenetére
A RB a gumikat tudja jobban kihasználni az etapok elején. Gyorsabb tud lenni, de többet ki is vesz belőlük, ennek megfelelően amikor már sokat mentek, akkor a Ferrari utoléri őket sebességben. Nekem legalábbis így jön le, mert ha üresen nagyjából egy tempóra lennének képesek, akkor az időmérőn nem lenne olyan nagy különbség.
-
decibel
aktív tag
válasz 7Heads Drago #13045 üzenetére
Meg annak, hogy a fél versenyen maga mögött tudta tartani, ami tekintélyes teljesítmény.
"you are a monkey poo-poo"
-
:-I
tag
válasz Oliverda #13049 üzenetére
Attól, hogy te szereted/kedvenced, mi meg utáljuk, és örültünk a defektnek, kiscsoportosok vagyunk?
Na mindegy, nem kezdem el a flame war-t, gondold azt amit akarsz.
Kérlek, ne válaszolj erre a posztra.
[ Szerkesztve ]
"A férfiak, érthető okokból, nem akarják nézni a hüvelygomba-krém, nedvszívó szárnyasbetét, változókori inkontinencia és hüvelyszárazság reklámokat." by Csemike
-
:-I
tag
válasz tibi666 #13058 üzenetére
De aki a RB-t szapulja, az nem kiscsoportos, értem én.
Hamilton biztos valami különleges személy, vagy nem tudom.
[ Szerkesztve ]
"A férfiak, érthető okokból, nem akarják nézni a hüvelygomba-krém, nedvszívó szárnyasbetét, változókori inkontinencia és hüvelyszárazság reklámokat." by Csemike
-
AMD Power
titán
Na a defekt. azt hittem ,hogy lehidalok.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
:-I
tag
-
Oliverda
félisten
Tudod, akinek nem inge ne vegye magára.
Szerintem ha nem írnál ide többet azt mi is nagyon megköszönnénk.
Aggregátor:
2001 Spanyol GP-n Coulthard vitte be Hakkinen mert az utolsó körben állt ki az első helyről az autó hibája miatt. 97 Hockenheim pedig MS fuvarozta be Fisichella-t mert defektet kapott (azt hiszem az első helyről). Ilyenek voltak amik hirtelen beugranak.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz wildrain #13044 üzenetére
Szerintem inkább visszaestek. Rosberg jóval hátrébb került, Sumi meg ott van ahol volt: valahol 10 másodpercel Sutil előtt... Hogy elégedett? Sikerült a 50 körön keresztül IFA-znia Gombossal és Maszattal, és a csapattárs is mögötte - kína után ez a kéjmámor...
Utánam a kondenzcsik!
-
Viktor77
titán
válasz !Overdose! #13067 üzenetére
Hát, valamire fogni kell.
"Ez frusztráló volt, mivel kiváló tempót diktált az autóm, ami azonban mit sem ér, ha nem tudok előzni."
[ Szerkesztve ]
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
venember83
nagyúr
válasz !Overdose! #13067 üzenetére
Nem mentek a kijelzői, ezért nem tudott olyan tempót menni, hogy előzhessen. Most ezt kíváncsiságból próbáld összehasonlítani azzal, amikor nem megy a kuplungod, és minden kanyarban gázfröccsel kell vacakolni, hogy váltsál, és egyeseknek még így is megy az előzés. Szóval igen, Button ma megmutatta mennyire nagy versenyző, elektronika nélkül fabatkát sem ér a kifinomult überlágy vezetési technikája.
-
AMD Power
titán
Monacoban mi lesz....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
zolynet
addikt
Life is too short to stay stock!
-
kételkedem
addikt
válasz kételkedem #12872 üzenetére
2011-től betiltják a csatornarendszert
Jövőre már tilos lesz használni a Forma-1-ben a McLarenéhez hasonló szárnyleszorítós rendszert, döntött vasárnap a FOTA.
zolynet: Kellett nekem ennyit tökölni a linkelgetéssel!
[ Szerkesztve ]
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
Oliverda
félisten
-
tjokai
senior tag
Monacoban nem szedik külön a mezőnyt.....bár csak láthatnám az időmérőt, de meló miatt lehetetlen !!!!Lesz ott ököl a kézben bőven Jó futam lesz, kiváncsi vagyok hány újonc ér be a célba
Üdv!
-
tjokai
senior tag
A csatornarendszer betiltásról meg annyit, h menjenek a pi***ba!!!!Csomó pénzt beleölnek a csapatok mire kifejlesztik, aztán mire a kisebb csapatok is kifejlesztenék betiltják az egészet!!!!Mire jó ez a kínlódás a FOTA részéről.....feldobnak vmit, aztán betiltják
Üdv!
-
MPowerPH
félisten
válasz kételkedem #13075 üzenetére
LOL, sok értelme volt pénzt ölni a fejlesztésbe. Bár a pilótákat meg lehet érteni, azért a Ferrarin nem kis feladat azt kezelni.
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
Jah, hát F1-en kívül ez nem játszik, az biztos. A drágaságban vitatkoznék, a Meki alapból úgy tervezte az autót, nem hiszem hogy drágább lenne, mint a Kers. Viszont a Kers hasznos lehet, csak nem 7s -ig.
Ferrari rosszul oldotta meg, de az biztos, hogy működik. Mondjuk sokra nem mentek vele, lásd Schumacher-Button-Massa triót. Ha Button autólyában Kers lett volna, akkor elmegy Schumi mellett.Don't Tread On Me
-
tjokai
senior tag
Jövőre betiltják a többfedeles difuzorokat is, akárcsak az F-csatornát !A KERS pedig "elvileg" kötelező lesz 2011-től!Tavaly a KERS-t szidták, h milyen drága, nincs pénz rá a kiscsapatoknál, erre tessék....kötelező lesz 2011-től, akkor hol igazolódik be itt a "legyünk tekintettel a kiscsapatokra is" állításuk?!!Ki tud ezen eligazodni?
Üdv!
-
tjokai
senior tag
Az viszont még sok izgalmat hozna az F1-be, ha visszatérne a Michaelin és a Pirelli is gumiszállítónak a Bridgestone mellé!Ismét mehetne a gumiháború
[ Szerkesztve ]
Üdv!
-
Oliverda
félisten
Nyolc kilométerrel a cél előtt Lewis Hamilton a biztos második helyét veszítette el, amikor 230 kilométeres óránkénti sebességnél a felni felhasította a bal első abroncsot, és az emiatt az irányíthatatlanná vált McLaren a gumifalnak ütközött. Ami a televízió képernyőjén defektnek látszott, a technikai szakemberek szerint voltaképpen nem az volt. "A felni eltört, és emiatt az abroncsból hirtelen eltávozott a levegő. Azt, hogy pontosan mi vezetett a meghibásodáshoz, egyelőre nem tudjuk, ki kell elemezni." – magyarázta a csapat vezetője, Martin Whitmarsh.
Az adatok a baleset előtt semmi rendellenséget nem mutattak, és semmi nem utalt arra, hogy a felfüggesztés vagy a felni meghibásodott volna. "Lewis hét körrel a verseny vége előtt megfutotta a futam leggyorsabb körét." – folytatta a brit szakember, akit a történtek Heikki Kovalainen 2008-as barcelonai balesetére emlékeztettek, amikor a finn pilóta a felni meghibásodása miatt fúródott a gumifalba. A problémát két éve egy kavics okozta, amely a felfüggesztés és a felni közé szorult, ami végül a gumi meghibásodásához vezetett. "Nem zárom ki annak lehetőségét, hogy most is valami hasonló történt." – fűzte hozzá Whitmarsh.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Male
nagyúr
Mindig ezt játszák már évek óta. Új szabályok, tele kiskapukkal... mert még véletlenül sem sikerül nekik egyértelműre csinálni. A télen a csapatok megkérdezik pár ötletükről az FIA-t, hogy szabad e így értelmezni... rábólintanak. Elköltenek rá pár millió dollárt, egyre több csapat megcsinálja év közben, szintén rengeteg pénzért. Aztán ha már eleget költöttek, akkor hirtelen mégis szabálytalan lesz, és be kell tiltani a költségcsökkentés jegyében.
A KERS-es eset külön vicc... ez egy olyan terület, amit megérné az autógyártóknak is fejleszteni. Erre mit akarnak? visszahozzák, de egységes, és külső, független beszállítótól...
(pedig ahogy olvastam volt olyan ajánlat, hogy a Ferrari és a Renault is adná olyan áron a rendszerét, mint a külső cég... tehát lehetne választék, lenne fejlődés, és a többi csapatnak semmivel sem kerülne többe...) -
-
darál0w
Jómunkásember
válasz Oliverda #13091 üzenetére
nem nagyon figyeltem, h mi ment szét először, mert a lényegen nem változtat. kiesett, pont nélkül maradt, pedig megérdemelte volna a 2. helyet.
mondjuk annyiban jo, h kiderült , nem a vezetési stílusa miatt ment szét...
és vszínű nem is a mclarennél hibáztak. mondhatni "sors"...
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
madstunt
addikt
Monacoban a sok kigyorsítás megkombózva azzal hogy nagy hátsó puttonyt visznek majd,vajon szükségessé teszi-e a 3 kiállást?
emlékszem pár éve alonsot tankolták fulladásig és használhatatlanná váltak a gumik jóval hamarabb a nagy terhelés miatt -
darál0w
Jómunkásember
-
Nowhereman
őstag
válasz venember83 #13072 üzenetére
Az nem volt feltűnő, hogy Kobayashi se boldogult Petrovval? Ő se tudna előzni? Nem! Ezt a katalán pályát kéne kihajítani a naptárból, mert mesterpéldája annak, hogy hogyan lehet egy monacoinál 2x gyorsabb 2x szélesebb aszfaltcsíkot összehozni úgy, hogy 2x nehezebb legyen az előzés. A nagy tempójú kanyarjainak egymásutánjai arra valók, hogy se ésszel se erőből ne előzhessen senki, csak a másik hibájából. Rosbergnek is folyton azt kellett várnia, hogy mikor hibáznak az elötte. No hát se Sumi, se Petrov nem hibázott...
Utánam a kondenzcsik!
-
proof88
addikt
válasz Nowhereman #13097 üzenetére
igazából rendkívül élvezetes pálya, a 2 hosszú egyenesnek kéne hosszabbnak lennie és akkor több esély lenne...
madstunt, darál0w: sztem nem lesz gond a gumikkal... már év elején láttuk, hogy túlságosan tartósak a lágyabb gumik is.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
A leggyorsabb körök és végsebességek Barcelonából - az érdekes, hogy mekkora különbség van a 2 Merci között, nálunk van a legnagyobb eltérés, nem kis beállításbeli különbség lehetett ott azért ... vagy letekert motor ?
Aktív témák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Nintendo Switch
- Ingatlanos topic!
- Revolut
- Mini-ITX
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen