Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Mini-ITX
- Milyen alaplapot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- OLED TV topic
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Dell notebook topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- RAM topik
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
gp A bejelentéssel együtt egy rövid előzetest is kaptunk a játékhoz.
-
A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
ph A két színben készülő, Infinity szériás újdonság lebegő dizjnnal különíti el a kamráit, és kompatibilis a "lopakodó" alaplapokkal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
Amúgy baszki, engem is berántott ez a Splitgate, de nem tudom megmondani, mivel.
Valahogy pont abban a sweet spotban van, ami miatt a Halo-t is szeretem, nem olyan agyatlan gyors, mint a Codok, Apex (vagy fölötte a számomra játszhatatlan Quake és klónjai), de nem is egy ilyen full taktikai játék, mint mondjuk az R6. Baromi jó a pályadizájn, gunplay, movement, a fegyverek is működnek, bár érzésre mindegyik hitscan alapú.Ami nem tetszik, az egyértelműen a menü, nagyon gyász és pár elemi hibát is sikerült véteniük, illetve ez a portál mechanika érdekes, mert az egész játék egyértelműen a Halo-ra épül és hát abban ugye nincsenek portálok, szóval itt miért használd? Nem látom még a taktikai előnyét, én max ambushokra szoktam használni. Ja meg van egykét pálya, ami elég kék, ott a mindenkori kék csapat szerintem kis előnyben van, mert még az árnyalat is hasonló.
De amúgy ingyenes játékként ez tök fasza, abszolút pozitív csalódás, a free fps skála felső harmadába pakolnám, kíváncsi leszek, be tud-e vonzani elég játékost.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #56566 üzenetére
100%, az életben nem kezdtem még új fps-t 2 egész fölötti k/d aránnyal. Bár tegnap este már voltak meccsek, amiben szerintem már 8 játékos volt, mert mindenkinek ilyen gyökér nevei voltak.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
N akb annyit vártam, aztán elengedtem. Ma reggel viszont röcc nélkül rögtön meccsbe dobott.
Egyre jobban tetszik a játék, csak kicsit fura, hogy az elmúlt két napban szinte csak vip meccseim voltak, lehet épp ezt tesztelik a fejlesztők?Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Gondolom ezért is kellett klienst is váltani. Bár nekem ma a matchmaking bugos volt kicsit, berakott a váróterembe, aztán szinte egyből vissza a főmenübe, majd mikor újra kerestem volna, azt írta, hogy már meccsben vagyok.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Döglött Róka #56881 üzenetére
Ez általános manapság, hogy objektív kifejezéseket használnak az emberek szubjektív vélemények kifejezésére.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Death's Door év játéka eddig, hands down. Ritkán érzem azt, hogy egy játék minden szempontból kiemelkedik a mezőnyből, most ez a helyzet.
Még próbálom magamban megfogalmazni az okát, de úgy van Dark Souls érzésem, miközben játszom, hogy nem egy soulsike, baromi érdekes az egész játék.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Aha.
Bár (mindenféle flame keltés nélkül) egy fokkal bénább, mint PS-en, mert ott mobilos Spotify alkalmazásban váltasz PS-re és egyből átdobja a hangot a TV-re, Xboxon viszont előbb átlép a játékból a Spotify alkalmazásba és onnan vissza kell lépned a játékba, szóval nem a háttérben indul el.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Csak szuperlatívuszokban lehet beszélni erről a játékról, okos, minden ízében átgondolt produktum, kellő mennyiségű tennivalóval, épp mikor kezdtem volna unni a játék végi gyűjötgetést a maxoláshoz, meg is lett minden.
Persze kezeljük helyén a dolgokat: az ellenfelek, bossok a legnagyobbakon kívül repetitívek, ugyanazok a népek népesítik be a különböző területeket, csak más a sapkájuk mondjuk, de ez egyáltalán nem zavaró szerintem, a játék amúgy sem olyan hosszú, hogy idegesítő lenne egy idő után a sok hasonlóság, főleg mert a pályadizájn remekül egészíti ki az ellenfeleket, néha jobban megszenvedtem a mozgással, mint a tényleges harccal. Ezzel együtt is, ha egy kritikát meg kéne fogalmaznom a játékkal szemben, az a repetitív harc és a nem túl balanszolt nehézség lenne, furcsán hullámzik a kihívás az egymást követő területeknél és bossoknál, vagy csak a kis varjam lett túl tápos a végére (egy képesség maxolva, másik három negyedik szinten maradt a játék végére).
A puzzle részek egyáltalán nem nehezek, vannak kifejezetten zseniálisak (
) csak a játék nem fogja a játékos kezét és ezért néha kicsit jobban kell az agyat dolgoztatni, valamire pl. a játék legvégén jöttem csak rá, szóval mehettem vissza minden pályára megcsinálni a hasonló feladványokat. E nélkül is elég sok a backtracking, mivel folyamatosan oldjuk ki a varjú képességeit, összesen négy darabot és a játék első részében is vannak olyan akadályok, amikhez kell egy utolsónak megszerzett képesség, de egyáltalán nem volt frusztráló, a pályák alapvetően kicsik és zseniálisan állnak össze, Dark Souls-szerűen nyit meg a játékos rövidebb utakat, könnyítéseket, elég intuitív az egész pályadizájn. A DS széria amúgy több helyen is eszembe jutott, voltak hasonló karakterek, mondatok, illetve az ilyen egyértelmű nyúlások/tisztelgések remekül illettek ide is.pl. az ilyen ötleteket, mint ez a tükörképes, nagyon csípem minden játékban A zenéről külön érdemes értekezni, fantasztikus ost-t dobtak össze a játékhoz, tökéletesen leköveti a játékmenetet, szerves része az egész élménynek. A hangok nem túl változatosak viszont, mondjuk lehet ezért is háttérbe szorulnak, a zene adja el a harcokat és feladványokat egyaránt. A játék humora viszont fárasztóan vicces, olyan tipikus kifigurázás a jobbik fajtából, nem tolják túl, de néhány poén betalál (
).pl. a Békakirály összes címe Nem igazán tudok rosszat mondani, a játéák végén a credits összesen 8 nevet sorol fel, ebből ketten alkotják az Acid Nerve csapatát, a többiek besegítettek nekik. a Titan Souls-nál már lehetett érezni, hogy ezek a srácok értik, milyen játékot akarnak készíteni, a Death's Door sok szintet lépett ahhoz képest, minden elemében szeretetre méltó, remek szórakozás. Amint végeztem vele, kezdtem is elölről, van egy acsi, ami elvárja, hogy egy szál esernyővel vigye végig a játékos, kíváncsi leszek, mennyivel lesz gyorsabb, mint a 100%.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ráadásul a kis kérdőíven jól lehúztam a Halo 5-öt, azt hittem, törölni fognak emiatt.
Mondjuk mák, mert pont ezen a hétvégén többet leszek itthon, be kéne még fejezni a Death's Doort meg Ascentezni akartam, de majd időt szorítunk mindennek is.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #57640 üzenetére
El kell olvasni, nem csak printscreeneket gyártani róla.
This email is to confirm your selection and inform you that you will receive all the details for this flight, including instructions on how to download your pre-release build, in the next few days via email and Waypoint message.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz 30z.Samu #57660 üzenetére
Én is csak nézek, hogy mekkora izgalmat generált.
Amúgy a Death's Door umbrella only végigjátszásért nem véletlen jár 100G acsi, ez valami embertelen durva. Mondjuk mit vár az ember egy út szélére hajított esernyőtől, de na, mellbevágóan haszontalan a varjam így.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz consono #57674 üzenetére
Az íj nekem is fura, a végére szoktam meg. Láttam amúgy videókat, ahol egy fehér célzóka mutatja, merre is néz pontosan, ez valamiért a konzolos változatban nincs... vagy csak én nem találtam meg, hogy kéne bekapcsolni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
The Ascent itthon mikor élesedik? A store 7pm-et ír, az az én időzónámhoz igazodik, vagy valamelyik amcsi és váltogatni kell?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz ProEvoFan #57782 üzenetére
Sokan a Hades-hoz meg a Curse of the Dead Gods-hoz hasonlítják, az elsőnél nehezebb, a második jóval durvább. Én mostanában az Orival meg a Narita Boi-jal játszottam, amik oldalnézetesek ugyan, de hasonlóak, azoknál könnyebb.
Őszintén szólva én nem éreztem nehéznek egyáltalán, ha rendes fegyverrel mész, használod a képességeket, fejleszted magad és van egy kis türelmed, akkor nincs gond. A legtöbb ellenfélnek max háromféle támadása van (abból egy távolsági), ezeket kitapasztalod gyorsan, merre kell dodge-olni, mekkora a bombák hatósugara, stb. és utána aprítasz. A bossok közül csak az utolsónál szenvedtem kicsit, de ott is csak azért, mert endurance, elejétől a végéig vagy 15 perc az egész, sokféle játékelemmel, nagyon kell figyelni. Illetve volt egy opcionális, ami horrorisztikusan nehéznek tűnt, míg rá nem jöttem egy játékmechanikára, amit természetesen nem mesélt el a játék magától.
Tipikusan az olyan részek szívatósak, amikor a pálya is egy ellenfél, szűk a hely, víz vagy mélység van melletted és nem eshetsz le, cserébe sok a mob is, lövöldöznek, ugrálnak, minden bajuk van, na azoknál figyelni kell.
Az ilyen cuki Dark Souls dumák félrevezetőek szerintem, vett át elemeket belőle, de a nehézséget nem, pl. a lelkeket sem veszíted el, ha meghalsz.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Meg is van a Death's Door ezres, ez az esernyős acsi nem véletlen 0,97%-os. Jó mulatság, férfimunka volt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Legyen más vélemény is:
ACG: The Ascent is the most fun game I've played this year.
Skill Up: I strongly recommend: The Ascent.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Hapcimalac #57882 üzenetére
Én letoltam a tutorial küldit, vissza kell szoknom a twin stick shooterezésre.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
Jól van, most a főmenübe se enged visszalépni.
Cserébe itt a bizonyíték, hogy tps nézetet képzeltek el a játékhoz a fejlesztők:
Ez a karakterem, mögötte egy ajtó, ezért vagyumk a textúrában. Átugrott ebbe a nézetbe, mikor a menübe beléptem.Szerk.: az én ízlésemnek ez a játék most még kicsit nagyon bugos, lehet várok pár patchet.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #57925 üzenetére
Szerintem nincs, legalábbis gomb nincs hozzá a beállítások szerint. Mondjuk melee fegyver attól még lehet később a játékban.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz EmThor #57955 üzenetére
A zene nagyon eladja, néhol full Ghost in the Shell érzésem volt.
Meg tök viccesek a nyelvek, érezhetően több humbug nyelvet is kitaláltak a játékhoz, a kis yodalények tök máshogy beszélnek, mint pl. a humanoidok.
Az meg fun fact, hogy a nagy nyuszifülű kalapácsos moboknak a Gyűrűk urából a trollok stock hangját adták.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
Nem hagy nyugodni ez a rohadék Ascent lift... Az Anabolic Express nevű küldetést valaki meg tudta csinálni az elején? Elnavigál a játék a Warrens területen a Highstreet területre vezető lifthez, ami locked, de a kezdő cyberdeckkel feloldható, fel is oldom, de nem tudok beszállni, nincs ott az X gomb. Újraindítottam játékot, gépet, mindent, nem jó...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz ProEvoFan #57987 üzenetére
Itt se kell new game, folytatjátok ketten a tiédet vagy az övét. Ha jól értettem, amit a játék felajánlott.
Közben megnéztem és már van walkthrough az Anabolic Express mellékküldihez külön és nem bugos a lift, csak még nem érhető el a terület... Mondjuk akkor nem tudom, az ajtót miért tudom unlockolni.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz persil #57993 üzenetére
Én alapból rühellem a hold the button megoldást minden esetben.
Amikor meg még baromkodnak is vele a fejlesztők (The Ascentes példa jön) és egy ládát sima gombnyomásra nyitsz, egy másik ugyanolyan, csak más színű ládát meg hosszan nyomásra, attól kiakad a mérőm.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz ProEvoFan #58021 üzenetére
My bad, akkor félreértettelek. Azt hittem, hogy így: ...mert az én mentésemet ajánlja fel neki.... elindul a játék mondjuk a te mentéseddel kettőtöknek, szal felajánlja, Player 2 elfogadja és akkor zúztok. Ez is bugos lehet.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #58032 üzenetére
Én délelőtt próbáltam egyszer, akkor ugyanezt az üzit kaptam, úgyhogy hagytam is.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #58058 üzenetére
Engem is felidegelt, és most eljátszotta egy másikkal, de már résen voltam és ránéztem gyorsan a neten, mikor oldja fel ezt a területet a main quest... Elég gagyi, hogy nem jelzi magától a játék és te érzed magad hülyén...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz hombre[EU] #58060 üzenetére
Hát nem is az, de újraindítottam 5x, mentem össze - vissza, tesztelgettem és semmi. Aztán utána kellett nézni és rögtön leesett, hogy baromság van a sztoriban.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nyugtassatok meg, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki igyekszik nem felszecskázni a civileket az Ascent-ben. Mindig próbálok jobban célozni, mikor ezek a szerencsétlenek rohangálnak a tűzharc közben.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz ProEvoFan #58179 üzenetére
Nekem most kettő van, amit nem értek:
1. [kép] Itt jelez a térkép egy quest givert, csomó mindenkivel lehet beszélni, de senki nem ad semmit.
2. [kép] Ez a Raphel's Bag quest, itt kéne lennie egy npc-nek, vagy nekem kéne csinálnom valamit? Vagy rossz helyre hoz a nyíl?Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
A taxi/metro akkor lenne megváltás, ha az egész világra kiterjedne, de így, hogy csak a régiókon belül lehet használni és sétálhatsz át a kövi régióba, majd megint metro/taxi... szarnak a pofon kb.
A pók engem is frusztrált, aztán a mini turret tactical meg a rakétavető segített. Meg a roll egy kicsit broken, sokkal hosszabb az invincibility frame, mint amennyi ténylegesen maga a roll animáció.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Playstation 5 Digital verziót cserélném Xbox Series X-re.
- Lenovo Legion Go 8APU1 - Handheld Gaming Console (kézi játékkonzol)
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 1TB játékonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol konzol hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen