Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bird

    addikt

    válasz hackeeeee #159750 üzenetére

    Tökéletesen egyetértek Veled, az X durván lelépte a prot hardver oldalon minden komponensben. Mondjuk az is igaz, hogy 2 év van köztük és a sony talán nem is számított revansra akkoriban. A 4k-s uhd meghajtó, a gpu ami gyakorlatilag egy 1070 gtx, a rendszermemória mérete, az ultra hatékony vapor chamber hűtés. Az 1Tb háttértár amit keveslek, és csak sima HDD igaz van 8giga flash memória is a HDD kiszolgálására. Az pedig, hogy a cross platformnak köszönhetően játszhatsz pcn is csillagos ötös... És akkor még nem beszültünk az xbox home szolgáltatásról sem. Talán még egy elite kontroller jól jött volna. ;] Ja és egy headseat ami szerintem baromira elférne a csomagban.

    Ezt az exkluzív tartalmak hiányát még mindig nem értem... Annyira unalmas megjegyzés..

    Tudnék kapásból linkelni durván xbox ellenes, rengeteg helyen vérző, logoutos fanboy "cikket", de úgyis tudod kiről van szó. :R

    Grawens:Az akció lényege, hogy kipróbáld, de értem a problémád.... ;)

    [ Szerkesztve ]

    .:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz hackeeeee #159750 üzenetére

    "Nem véletlen mondom mindig azt, hogy az X lett olyan, mint amilyennek az egész Xbox One konstrukciónak lenni kellett volna.."

    Mikor elindult ez a konzolgeneráció, még fasorban sem volt a One X teljesítményszintje (PC-n sem). Én egyedül amiatt morogtam a Microsoftra, hogy amikor elindult ez a generáció, már gyakorlatilag teljesen alap volt a 1080p felbontás és nem arra építette az eredeti Xbox One-t, hogy legalább ezt a felbontást tudja magabiztosan hozni. Ráadásul ahogy futunk ki ebből a generációból, már kijön az, hogy az alap Xbox One-on a legrondábbak a multiplatform címek. Elég egy RDR2 vagy Hitman 2 összehasonlítást nézni, futnak 900p körül és egyes effektek, textúrák, LOD objektumok olyan alacsony minőségűek, mint egy PC-s játéknál a low-low-low-low-low szint és egyszerűen az alap PS4-en szemmel láthatóan szebben és jobban futnak, kicsivel több a tartalék benne.

    A One X viszont tényleg olyan, ahogyan az egy "pro gamer" konzoltól elvárható, ésszel tervezve, egy remek konstrukció. Van itt is némi bottleneck, de ez egy megfelelő arany középút volt a teljesítmény-melegedés-árszint arányait nézve.

    (#159751) Bird: A PS4 Pro egy összecsapott fércmunka. Olyan bottleneck van benne, hogy az ember a fejét fogja. A Microsoft bejelentette a One X fejlesztését, akkor még Scorpio kódnéven, erre a Sony egy pánikreakciótól vezérelve gyorsan összekalapált egy tuningolt PS4-et és sokkal fontosabb volt mindenáron a Microsoft előtt piacra lépni vele, mint ésszel megtervezni, hogy mit is akarnak kihozni belőle. Az alap konzolok esetén a PS4 egy fokkal erősebb is, mint az alap Xbox One, az alapok tehát jók voltak, de összecsapták a Pro-t. Nem mintha ne lenne tök szép egy Pro patchelt játék odaát, az alap PS4-hez képest persze odaver, de most a Sony minden alkalommal beég, amikor összehasonlítják a PS4 Pro és az Xbox One X teljesítményét.

    Most néztem meg a Digital Foundry tesztet a Hitman 2-ről, PS4 Pro-n eleve 1440p a maximum felbontás, fps limit nélkül 35-45 fps körül fut, míg One X-en ugyanebben a felbontásban (ami egyben a performance mód is) meg 60 fps. Ez nem egy aprócska különbség. Natív 4K-ban már becsuklik a One X teljesítménye ebben a játékban, de RDR2-ben meg csuklóból kirázza a limitként belőtt 30 fps-t és stabilan tartja (a PS4 Pro meg alacsonyabb felbontás ellenére sem tudja tartani a 30 fps-t).

Új hozzászólás Aktív témák