Hirdetés

Keresés

Hirdetés

  • Színpadon a hardverzenekar

    ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.

  • Érkezik a Redmi Watch 5 Lite

    ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.

Aktív témák

  • vhw

    addikt

    válasz forras2 #8850 üzenetére

    A nagy tankok (pl. Maus) nem tud manőverezni-mozogni bizonyos szűk helyeken, mert túl nagy -> csak kinézetben fedi a valóságot? Nem, mert a virtuális világban is megkapta a fizikai méreteit.
    - Ezzel nem lehet mit kezdeni, a Ratte egy túlméretezett szárazföldi csatahajó, millióegy akadály nehezítené a mozgását. Vagy csak úgy suhanjon át az épületeken-tereptárgyakon, mintha ott sem lennének?
    - A nagy méret másik velejárója, hogy kiváló célpont tankoknak-artyknak egyaránt.
    - Nem lehet azzal sem mit kezdeni, hogy az ágyút nem tudná az ellenséges tankokra fordítani, mert marha magas, vagy legyen arty nézet?

    És ezek csak a fizikai méretéből-kialakításából fakadó problémák, ezeknek még semmi közük a HP, sebzés, pontosság, mozgékonyság... stb. tulajdonságokhoz, amikkel varázsolni szoktak a többi tank esetében.
    A Ratte egy játszhatatlan, tehetetlen eyecandy lenne csupán a játékban. Ne hasonlítsuk a többi csak papíron létező, vagy csak prototípus fázisba jutott tankhoz, mert azoknál még többnyire józan ész szerint terveztek, de legalábbis a megvalósíthatóság-használhatóság határát súrolták. A Ratte nélkülöz minden kapcsolatot a realitással, harcászati értéke negatív.

    "Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"

Aktív témák