- Kimaxolta az Apple az M4-as SoC-családot
- Apple asztali gépek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hobby elektronika
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Azonnali fotós kérdések órája
- OLED TV topic
- Milyen egeret válasszak?
- TCL LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Calogero
addikt
válasz Mauzes #12417 üzenetére
Másrészt a számlán nem szerepel, hogy házhozszállítással vettem, pedig igen, így ha a 8 napos elállásra hivatkoznék, nem tudom, mit szólnának.
Gondolom futár vitte a monitort. Ők szoktak adni papírt átvételkor, és azzal tudod igazolni hogy házhozszállítással vetted a monitort.
-
Mauzes
addikt
válasz Mauzes #12417 üzenetére
Nos, úgy döntöttem, hogy visszaviszem a monitort, ami már meg is történt. Eddig nagyon pozitív a hozzáállás, mind az üzlet, mind a magyarországi EIZO nemtudommi részéről.
A boltvezető felhívott ugyanis egy "EIZO-s illetékest", aki azt mondta, hogy 11000 Ft fájdalomdíjat fizetnek, ha elfogadom a monitort úgy, ahogy van, vagy pedig bekéretik, ellenőrzik, és cserélik.Én a cserét választottam, pár nap, amíg megérkezik a cserepéldány. Addig is várom a fejleményeket...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest