-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
poli27
veterán
válasz Kezdő vagyok #12869 üzenetére
Ezt minden topicba megkérdezed?Sehol nincs ilyen ezt már a T.s nél is elmondták sztem!És ez különben is nem a UPC Direct topik!!!
-
MODERÁTOR
Szia!
Először is, ez nem a műholdas UPC topik, de ettől eltekintve is úgy gondolom, hogy nincs! Szerintem ezt egyszerűen nem tehetik meg, mert vagy szerzői jogi törvényeket sértenének vele, vagy ha nem is sértenének, de legalábbis nagyban elősegítenék a jogsértést, és ezt nem igazán teheti meg egy szolgáltató sem, mert úgyis támadnák miatta! A szolgáltatók által osztogatott BOX-ok USB-je szerintem legfeljebb csak telefontöltésre alkalmas, adatforgalom azon nem lehetséges, mert saját firmware-jeikben ezek a funkciók tiltva vannak!
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz Kezdő vagyok #12873 üzenetére
Az egy más dolog, egyéb hdd-s rögzítőket eddig is lehetett kapni az üzletekben, de az mégsem ugyanaz! Azt bemész, megveszed, és téged mint magánszemélyt soha nem fognak ezzel csesztetni, a készülék gyártója meg lehet nincs is jelen az országban, csak be lett importálva a cucc! Viszont ha egy kábeltv szolgáltató tenné meg, hogy erre alkalmas készülékeket osztogat, azt mindjárt támadnák, hiszen milliókat lehet leakasztani róla, ha esetleg sikerül a bíróság előtt bizonyítani, hogy ezzel mennyi pénzt vettek ki a dvd forgalmazók zsebéből!
Itt a UPC-nél még jó helyzetben vagyunk a HDD-s boxokkal, mert azt veszünk fel amit akarunk, és akkor nézzük meg amikor akarjuk, de pl. Invitel IPTV-nél nem is minden adóról tudsz rögzíteni, csak amiről a szolgáltató ezt engedi, mert olyan szerződése van a csatornával, hogy az is lehetővé teszi ezt! A rögzítés ott nem is helyben, hanem központi szerverre történik!
Mondjuk én sosem vágytam arra, hogy bármit kiszedjek a box-ból, fel sem merült bennem ez a dolog! Manapság már szinte bármi letölthető a netről, ha nagyon kellene!