Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz bostone #48060 üzenetére

    Szia!

    Hááát, az ilyesmit elég nehéz megtudni, mivel erről az ügyfeleseknek se nagyon van tudomásuk, aki viszont tudja, az meg nem ügyfelezik. Telefonon szerintem ez tuti nem megy, talán ha emailt írsz nekik, akkor van rá esély, hogy valóban utána érdeklődnek az illetékeseknél, de azért ne éld bele magad, szerintem majd kapsz egy általános választ, hogy majd lesz szórólap, meg ilyesmi.

    A szolgáltatás nagyrészt stabil, én 4-5 éve vagyok UPC-s, nem volt komoly gondom velük. Bár ezek nyilván terület és hálózatfüggő dolgok is, ahol rosszabb a rendszer ott bizonyára több a probléma is, de ha felétek most építenek, nem hiszem, hogy új hálózattal sok gond lenne.

    Már jó ideje van szombaton és vasárnap is hibaelhárítás.

  • #54715584

    törölt tag

    válasz bostone #48060 üzenetére

    Az elmúlt 10 évben élvezem a szolgáltatásukat. Néhány bosszantó esettől eltekintve nem volt még gondom velük. Bár úgy tűnik a legutóbbi akciós ajánlatukkor nem feltétlenül tájékoztattak megfelelően.

  • mikung

    aktív tag

    válasz bostone #48060 üzenetére

    Körzettől függ mennyire stabil (helyi központ terheltsége, stb.).

    Szeret sunnyogni - kedvezményeket ki kell nyomni belőlük, húzza ki dugja be hibaelhárítás,. ... - de amit kitaposol belőlük azt szolgáltatják. Hibaelhárításra küldtek már szervizest vasárnap este 18 -ra is (Budapest).

    Telefon : Saját voipot használok, az övék csak a 1221 -re van.
    TV : Megy, de az új dobozka ... hagyjuk ... adnak CI+ -os kártyát, ha a TV -d tudja fogadni, nem kell doboz.
    Net : Jól megy, de valahogy mindig pont akkor tartanak karban - honlapjukat ilyenkor mobilnettel mindig megnézem anyázzak e - hajnali 3 körül mikor tolnánk a haverokkal ... se előtte se utána hónapokig. :W

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz bostone #48060 üzenetére

    Nálunk stabil, jó minőségű a szolgáltatásuk. Amit utálok bennük, az az árképzésük. Ha hűséget írsz velük alá, akkor a pofátlan, sehol nem alkalmazott listaáraikra hivatkoznak, mondván abból kapsz kedvezményt a hűségért cserébe. Ha pedig lejárt a hűségidőszak, akkor szerencsére nem azokat alkalmazzák (rögtön megugrana 20-30 e Ft-ra a havidíj) hanem nagylelkűen csak évente egyszer-kétszer néhány száz Ft-ot emelgetnek a havidíjakon. Lefelé úgy válthatsz hűség után, hogy ne érje meg lefelé váltani. Hűség alatt meg a horribilis kedvezmény miatt főleg nem. Azaz mindig több szolgáltatást kell használni ahhoz, hogy "kedvező" havidíjaid legyenek. A "kedvező" az már nálam 11500 Ft havonta. Hát nem egy Digi, de ez van...

  • Littoral

    aktív tag

    válasz bostone #48060 üzenetére

    Nálam állandó minőségű a szolgáltatásuk (vidéki kisváros elővárosa), egy univerzumban sem lehet említeni a legnagyobb vetélytársuk ún. "szolgáltatás"-ával. Ehhez a mostani problémához ugyan két bejelentés kellett, de ma (vasárnap) reggel 8-ra itt volt a szerelő és mindent elkövetett a hiba elhárításáért. Tehát hétvégén is jönnek, a médiaboxot is szombaton cserélték.

    A fent részletezett hiba végül nem nálam a házban, hanem a "bálvány"-nál volt, ami az utcában egy műanyag dobozban található szerkezet. Azt kell majd "szintezni", valamelyik következő munkanapon.

    [ Szerkesztve ]

  • adika4444

    addikt

    válasz bostone #48060 üzenetére

    hali!

    Akkor már én is leírom:).
    Budapest XIII. kerületéről van szó...
    2010 vége óta van UPC rokonnál, és azóta kb. 3-4 szakadás lehetett egyszer egésznapos, egyszer félnapos, meg még talán 2 volt de az nálunk volt hiba...

    Ami jó, hogy amikor behalt már vagy 2 alkalommal a Cisco EPC3212-es modem tápja, akkor hozott a szerelő újat, következő alkalommal meg az üfsz-en kapott rokon.

    Szóval én nagyáltalánosságban elégedett vagyok a szolgáltatással. Itthon DIGI van, nyilván az ár a 4 betűsnél jelentősen kevesebb, de stabilitásban az UPC alig marad el mögötte...

    üdv, adika4444

  • gduck

    addikt

    válasz bostone #48060 üzenetére

    Majd azután érdemes érdeklődni, ha már az erősítőket is felrakták ;)

  • ztsoft

    őstag

    válasz bostone #48060 üzenetére

    Én a távozáson gondolkozom, az okok, mert több is van.

    Ügyfélszolgálat (szeretik hülyének, analfabétának nézni az ügyfelet):
    Sajnos elég sűrűn kell telefonálnom hiba miatt, így már az elején közlöm az üf-el, hogy meg tudom csinálni "Gyári beállítások" mágikus csodát, meg a "húzza ki, dogja be" csodát egyedül is, nem kell a kezemet fogni, persze nem ilyen stílusban. :)
    Volt, hogy rossz település kódot adtak meg, persze, én voltam a hülye, hogy nem jegyeztem meg a sajátomat.
    Internet probléma miatt a box-on akarták "Gyári beállítások", mikor kérdeztem, hogy van-e köze az internethez, közölte, hogy nincs, de már régen volt vissza állítva (úgy látszik ez van nekik kiadva).
    Ők bentről nem látnak semmi hibát (így nincs is), úgy kell győzködni Őket, hogy mégis van.
    Már előre megy a fenyegetőzés, ki lesz számlázva a kiszállási díj!

    Hálózat (az, hogy ennyire rossz, vagy én vagyok nagyon háklis, azt nem tudom):
    Eddig a 3 év alatt, három komolyabb hiba volt, amit nem, vagy nagyon sokára tudtak javítani (egyszer fizetek is kötbért), most is egy ilyen van. Nincs olyan nap, hogy minimum egyszer ne lenne hang kimaradás és/vagy kockásodás, van mikor meg is áll az adás pár másodpercre (még ha csak 3 órát nézem is), nos ha ez kis hiba, akkor én vagyok nagyon háklis, ha már fizetek érte, akkor legyen ennél jobb. Persze, mikor kijönnek, nem tapasztalható a hiba, az alatt a 10 perc alatt, tudom sietni kell, de így soha nem derül ki, hogy hol a bibi.

    Eszközök:
    Még ha az eszköz használható is lenne, agyon vágják a saját rendszerükkel, stabilan folyamatosan pár napot képesek menni, utána minden bajuk lesz, pl. Ubee HGW router módban nálam használhatatlan (nem mindig látják egymást az egy hálózaton lévő eszközök). Bridge módban eddig max 30 napot bírt, utána már leszakadt a hálózatról, ezzel szemben egy 7 éves TP-LINK router 4 hónap folyamatos működés után, köszöni szépen, jól van (az utolsó reset 3 éve volt, de akkor sem hiba miatt).
    Pace set-top box, folyamatos használat nem éri el a 12 órát (energia takarékos módban, állítólag rendesen ki van kapcsolva), de max 30 naponként kellett neki a "Gyári beállítások". Nem beszélve a szoftver hibákról (pl. EPG, lekérés közben, amíg nem kap válsz, addig meg akasztja a box-ot, ha nem kap választ, akkor le is fagy).
    Az új jövevényről meg ne is beszéljünk.

    Így a vége felé egy pár kérdés. Tényleg ennyire háklis vagyok, másnál is vannak ehhez hasonló hibák és nem foglalkozik vele (persze ez a hálózatra vonatkozik)? Mert, hogy az utcából csak én jelentek hibát (ez egy kis utca, egy erősítő, összesen 13 ház, abból talán 7 van bekötve), meg, hogy ugráltatom (szívatom, már ez is elhangzott) Őket, már unják, hogy feleslegesen jönnek. Nem értem, most nem ez a munkájuk, vagy Ők is úgy vannak, mint egyes szolgálatok, ha nem kell menni sehova, akkor a központba pihiznek?

    A végére csak annyit, nézz szét az interneten a UPC által bevezetett eszközök, szolgáltatások használhatóságáról, működéséről, így több információra tehetsz szert a UPC-vel kapcsolatban. Vagy itt a topikban is kereshetsz, csak pár kereső szó: Wi-Free, Horizon-Go, UPC Phone, Hitron.

    Más szolgáltatókkal nem tudom össze vetni, mivel itt nincs más. Ez az én személyes véleményem arról, amit tapasztaltam!
    Mint ahogy a kedves technikus is megkérdezte, idézem, "Miért vagy még itt, a UPC-nél?", nos, csak hűség miatt!

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés