Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
ma Azért az amazonos listázásnak vannak furcsaságai.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
LouiS22
veterán
válasz
Marcsello31 #87624 üzenetére
Ha felhívod őket, akkor az azonnal megtörténik (a zenehallgatás után). Ha emailt írsz, arra a törvény szerint 30 napjuk van válaszadással feldolgozni.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
-
LouiS22
veterán
válasz
d.bali #87754 üzenetére
Én kezdésnek a TP linken cserélném a gyári firmware-t LEDE-re (exOpenWRT), körökkel jobban lehet majd konfigolni. Utána CB modem módba, TP link a router és ő osztana mindenkinek mindent. Kezdésnek fix IP-t osztanék a médiaboxnak. Ha a NAS-t fizikailag nem lehet bekábelezni a CB mögé kötött TP Linkbe, akkor megnézném, hogy powerline adapterrel áthidalható-e a távolság (bár lapos ethernet kábelt fal mellett simán ki lehet húzni, esetleg szegélyléc mögött elvezetve, csak ötletek, látni kellene, hogy mi van és mi nincs). Ha ez megvan, akkor a NASnak is a TP-n keresztül foglalnék fix IP-t, így házon belül már nem lesz macera az elérés sem.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz
Gubu0101 #87776 üzenetére
Nálunk is hasonlóan van a társasházban. Eredendően egy kis cég kábelezte be az egész házat (280 lakás), a területen csak a UPC szolgáltatott. A kis céget azóta megvette a Telekom, így a UPC jelenleg fizet a Telekomnak, hogy használhassa a kábeleit. Ja, és azóta a Telekom is beköltözött már a házban, folyosó végén vannak az elosztók, egyik oldalon a UPCs csatlakozási pontok, másik oldalon a Telekom.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Ezen logika mentén a szolgáltatás maga sem a tiéd, hiszen nem a tulajdonod a kódkártya.
A 7 nap pedig nem a Vodafone találmánya, a jogtulajdonos ilyen feltételekkel tudja átadni a tartalmat (catch-up jog, nevéből eredően pont arra van, hogy fel tudj zárkózni).
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz
Motion_Blur #87821 üzenetére
Az utódra nem tudod átíratni az előfizetést?
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz
anglergab #87835 üzenetére
Ennek nagyon egyszerű a magyarázata. A tartalomszolgáltató (egyszerűség kedvéért tévécsatorna) évente két alkalommal bármelyik szolgáltatónál bizonyos időszakra kérhet "open window"-t, ez azt jelenti, hogy akkor bármelyik előfizető számára hozzáférhető a portéka. Vélhetően az SPI áprilisban a UPC-vel OW-zott.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz
Floyd80 #87850 üzenetére
Ehhez a fogyasztóvédelemnek semmi köze, és nem is tudna lépni. Van egy listaár, de attól bármikor el lehet térni. Ha szeretnél kevesebbet fizetni, küzdj meg érte/legyél pofátlan. A piacgazdaság erről (is) szól.
Összehasonlításként: ha egy termék valahol 100 egység, de akad, aki 90ért adja... Ott is a fogyasztóvédelemhez rohansz?[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz
FunPro #87852 üzenetére
Nézd, nekik teljesen kényelmes az, hogy a balekok elfogadják a listaárat, ők meg boldogok, mert 1 évig biztosan tervezhetnek vele. Ha te kevesebbért szeretnél többet, le kell velük állni tárgyalni, és tényleg azon múlik, hogy ki a nagyobb "zsidó". Ezt még tanulnunk kell, a magyar eleve úgy szocializált, hogy á, jó az, úgysem lesz jobb, meg majd más megoldja.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz
Cickánykoma #87894 üzenetére
Az elmúlt egy órában, amíg ezen lamentáltál, már rég felhívhattad volna az üfsz-t, és ők megmondták volna BIZTOSAN, hogy mi a helyzet, sőt, vissza is raktak volna 4-be. De mindenki úgy b*ssza el a saját idejét, ahogy akarja
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Pszichológia. Szinte mindent el lehet intézni online, rendeléstől az előfizetésen át a számlák befizetésééig. Így ösztönözve lesz mindenki, hogy szép lassan szokjon rá az online csatornák használatára.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz
Cickánykoma #87918 üzenetére
Bocs, csak miután leírták neked ketten is, hogy 6-ban vagy, de te továbbra is kötötted az ebet a karóhoz, miközben egyetlen telefonhívás (és tapasztalat alapján max 10 perc alatt élő emberhez jutsz) megoldaná...
Kettő: én azt írtam, hogy mindenki úgy rabolja a saját idejét, ahogy tudja (miközben a megoldás triviális és leírták neked hárman is rajtam kívül).
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz
Cickánykoma #87920 üzenetére
Nem megsértődni kell, hanem elfogadni, amit többen is írtak neked. Próbáltak többen is segíteni, le is írták a megoldást de te továbbra is kötöd az ebet a karóhoz.
És mivel tényleg a szádba kell rágni ezt is: 1221, 2-es gomb, 1-es gomb.
Kizárt, hogy ezt magadtól ne találtad volna meg. Csak valóban meg is kellett volna próbálni - mint ahogy a kedvedért én most felemeltem a telefont és 1 perc alatt legépeltem a fenti útvonalat.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
-
LouiS22
veterán
Nem, ez nem jelenti azt
A vizsgálják annak lehetőségét klasszikus PR bullshit, érdemi döntés a kinyilatkoztatás pillanatában nincs. Az, hogy volt-e kapcsolatfelvétel, bármi egyéb, persze nem tudható. Hozzátéve, hogy a Disney+ nincs nagyon rászorulva arra, hogy egy szolgáltatói boxon jelenjen meg. Persze biztosan van az a pénz, amit - ha a Vodafone kifizet egy exkluzivitásért - akkor a Disney haja is korpás lesz
Monjduk annak a kb 10 ezer lehetséges előfizetőnek (ennél sokkal több előfizetője nemigen lehet majd, bár sem a NF, sem az HBO GO nem árul el konkrét számokat, nagyon meg lennék lepve, ha sokkal több előfizetőjük lenne itthon).
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz
Gubu0101 #88220 üzenetére
Nem az elérhetőség, ha fizetőképes kereslet/fizetési hajlandóság a szűk keresztmetszet. Tudod, torrentország, ami a neten van, az ingyen van.
A szolgáltatói elérhetőség pedig véges előfizetői számot jelent. Nem véletlen, hogy pár évvel átalakították a modellt és jött a sima előfizetős GO - azzal új előfizetőket lehet behúzni. De mindenettől függetlenül egészen biztos vagyok abban,h ogy bőven nem 6 jegyű az előfizetői szám.
És nem véletlenül nem közlik ők sem, mindig annyit mondanak, hogy két számjegyű százalékban a növekedés. De a 11 és két számjegy, meg a 99 is (béna példával: nem mindegy,hogy 100ról 110-re, vagy 198-ra nő).
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz
viktorhu #88223 üzenetére
Ha tartalomtulajdonos lennél, akkor egészen más lenne a véleményed
Egyszerű és közkedvelt példával élve: az UEFA érdeke, hogy országonként adja el a BL közvetítési jogait, hiszen így darabonként szedheti be a legtöbbet ajánlótól a nem kevés pénzt (nálunk ugye ez sepciális, mert az adófizetők állják ezt is). Most képzeld el, hogy ha az lenne, amit te mondasz: lenne egy flat fee. És azt utána hogy osztod fel? Lakosság alapján? Ország mérete után? Könnyen belátható, hogy kb azonnal szűnne meg az egész.
Kettő: az a bizonyos tartalom pénzbe került, és gondolom te is profitorientált cégnél dolgozol, magyarán nem a két szép szemedért tartanak, hanem azért, mert az a hozzáadott érték, amit a tudásod képvisel, fedezi a bér- és járulékköltséged, és még valami marad is a tulajdonosnál. Na, a gyártó is úgy okoskodik, hogy legyártja X összegből, és eladja sokfelé, a végén pedig az x kisebb lesz, mint az eladásból származó szumma, vagyis nyereséggel zárta a projektet.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz
ztsoft #88300 üzenetére
Tényleg nem értem: belépsz myupc-be, vagy ahogy most hívják... Ha ott van, hogy fizetned kell, fizetsz. Ha nincs ott, akkor belépsz másnap. Miért kell ehhez számlát letölteni? 15-ig még van 3 nap, ráadásul március óta azonnali fizetési rendszerben kb 15 másodperc alatt, 0-24-ben meg kell kapniuk a befizetett összeget, szóval ezen felesleges aggódni.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz
ztsoft #88303 üzenetére
Az összes többi szolgáltatód nem esett át tulajdonosváltáson, nem kell x milliárd ügyféladatot migrálniuk, számlázási rendszereket összehangolni, folyamatokat egyesíteni... Egy picit talán lehetnél te is empatikusabb, még akkor is, ha jelen esetbe te vagy a fizető ügyfél. Szerintem.
Azt meg tényleg nem értem, hogy miért számít az, hogy melyik nap fizeted be azt a nyamvadt számlát. Ha ennyire aggaszt, állíts be csoportos beszedésit és problem solved.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
-
LouiS22
veterán
72. óra után ketyeg a kötbér náluk, ennyivel kevesebbet fogsz fizetni következő számlával, erre azért majd emlékeztesd őket külön is.
Hozzátéve, hogy az ÁSZF szerint nincs 100%os rendelkezésre állás, valójában ha két hétig nincs neted, akkor sem szegtek szerződést (kb ennyire jön ki az ígért rendelkezésre állás melletti hiba éves szinten).
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Ezt kérdezd meg tőlük. Annyit legalábbis biztosan, hogy ha valóban ennyi napja nincs nálad dokumentáltan szolgáltatás, akkor súlyos szerződésszegés miatt bármikor kitáncolhatsz a meglévő hűségből is.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz
Livius #88764 üzenetére
Hozzátéve, hogy a jó ideje csúszik, de nagyon ígérik a T megújult IPTV platformját (most a VTV miatt egyébként is lépéskényszerbe kerültek), szóval ott még lehet meglepetés (és a mostanihoz képest csak pozitív
).
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz
t-shirt #88992 üzenetére
Nem "törvényileg", hanem törvényileg. Tessen reklamálni a kormányzati döntéshozóknál, akik ezzel is akarták helyzetbe hozni a lista legelején található csodálatos és elfogulatlan adókat.
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz
MadMancs #89055 üzenetére
És ennek is megvan a racionális oka. Ha valaki rendszeresen és üzletszerűen otthonról dolgozik (és nem home officeról beszélünk, mielőtt), és sávszélesség kell, annak ott vannak az üzleti csomagok (értsd: akkor fizess többet, cserébe lesz gyorsabb felfelé is - bár nem tudom, hogy az a max 8 megabit plusz mit tesz hozzá az élményhez). És hát egészen nyilvánvalóan ebben ott van ncore-ország is
(azért egyszer megnézném, ha mondjuk 24 órára elfeküdne az összes "hazai" torrentoldal, hogy menynivel zuhanna be a BIX görbéje. Saccra olyan jó 30-40 százalékkal).
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz
MadMancs #89066 üzenetére
Nem variálás, ide rakják mindig az éppen aktuális open window (adott időszakban bárki számára hozzáférhető) csatornákat. Ha jól emlékszem, akkor minden csatornatulajdonosnak évi kettő ilyenre van lehetősége az adott csatornával az adott szolgáltatónál.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
Segítek ,hogy ne fáradj feleslegesen. Nem fognak vele foglalkozni. Mármint az index. Nem üti meg a mércét. Szolgáltatásról beszélünk, ami egy lehetőség, nem alanyi jogon járó valami. Nem kötelező igénybe venni.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
És most fogja megbosszulni magát a rezsisökkentés, multik különadója és egyéb nyalánkságok. Nyilvánvalóan minden cég ott faragott költséget, ahol tudott. Pl. hálózatfejlesztés és karbantartás.
De nem baj, jön majd az INGYENES NET!!!
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Google Pixel topik
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Vicces képek
- Plazma TV topic
- B3: az idei legolcsóbb LG OLED tévé tesztje
- Aliexpress tapasztalatok
- Azonnali fotós kérdések órája
- Medence topik
- További aktív témák...
- Eladó bontatlan AMD Ryzen 7 7800X3D processzor
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- AkciÓ ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/512GB SSD Magyar bill Azonnal átvehető.
- ÉRKEZETT Bontatlan Új M2 M4 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD