- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
PROHARDVER!
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
Új hozzászólás Aktív témák
-
myckey
veterán
válasz #45997568 #636 üzenetére
Az AI, sztm nem lesz rossz, tekintve azt, hogy ez a legkönnyebb terület.
Ez 1 koponyás, a többi mind nehezebb, egészen 5-ig.
Valamint legnehezebbre kell állítani a fokozatot, bár ez inkább csak óvatosságra sarkall, de arra nagyon, hozzáadva még többet a lopakodáshoz, taktikázáshoz. De ez jó.
Egyébként a DIV-ben is vannak ám a kezdő területen, buta ellenfelek, aztán az is szépen skálázódik!Csapat irányítással nekem sok gondom nincs, pláne, hogy fejleszthető is ez a rész, a lázadók segítségéért pedig külön plusz pont.
Na a fizikával már annál inkább.
Mondjuk én a repülő alkalmatosságokat simán elirányítom egér+bill. párossal.
Azzal van gondom, hogy az egész terepet át ugrathatom a kocsival, szikláról sziklára, és bírja az ótó, a törés modell frankó, de a kocsi megy tovább, de mondhatom a motort is...ez igen illúzió romboló.
Érvényes ez a karakterre is, szinte bármelyik szikláról le ugorhatok, a csávókám gurul tovább, majd felkel....értem, hogy szuper ügynök, de azért nemár......A random eventek viszont kelleni fognak, ha elég sokáig le akarják kötni a népet, na meg a contentek.
Jó lenne, ha ilyen Rainbow Six Siege féle dolog lenne majd benne.Egyébként jó darabig el lehet majd vele evickélni, tekintve, hogy a Beta -ban egy terület van a 21 ből.....és 1 Boss a 26 ból. Na és a területeken fellelhető mellék küldetésekről nem is beszéltünk még, illetve a begyűjthető cuccokról, ami kell majd a fejlődéshez.
Lassan kezdem megszokni a mozgás kultúrát is, már nem annyira idegen a fedezék rendszer sem.
Optimalizálás, na az viszont majd kell.
Jó lesz ez, mert a világ már adott, párját ritkítja, csak megfelelően kell szépítgetni, javítgatni majd a dolgokat.
(#637) VTom
Szerintem ide , a jelenlegi mozgás rendszer rendben van.
A kúszás kötelező, tárgyakon jól át lehet rágni magad a space segítségével, a "C" -vel pedig behozza a sunnyogós, okos fedezékes testhelyzetet.
Van, hogy a kamera átvált másik kézre, olyankor a "H" -val kell külső állásra váltani, majd újra vissza hozza a neked megfelelő nézetet.
Sprintelni nem is nagyon szoktam, totál nem Division, ott azt nagyon kell.
Ugyan ezen elv miatt, szerintem az a fedezék rendszer sem kell, nem vagy abba a gyors fedezékről fedezékre stílusba bele erőszakolva, sőt.Fizika:
Nekem igazából csak az illúzió romboló dolgokkal van bajom, tehát ne lehessen már mindenféle következmény nélkül sziklákról lepotyogni az emberrel, és járművel is kicsit életszerűbben kelljen már viselkedni, mer így most elég vicces dolgok vannak.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "