- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Prosector #10917 üzenetére
Jól néz ki, viszont nekem ez kicsit túl színes és élénk, már-már oblis. Skyrim szürke, északi jelelgéhez szerintem jobban passzolnak Malibutomi beállításai. Persze ízlésbeli kérdésekben nyilván nem lehet és nem is érdemes vitatkozni, kinek ez, kinek az jön be jobban.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Varlaisaran #10940 üzenetére
Há' hogynemá'! Most is ott kuksolunk GypsFulvus-szal a Solitude-i kastély alagsorában, és fóliánsokat bogarászunk a Timeline fordításához... szerencsére van WLAN.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Skyrim déli területein nem sok az erdő, ott speciel magas hegyvidék húzódik, ami elválasztja, mintegy természetes határként, Cyrodiil-tól, mi több, Skyrim területén sehol sincsenek erdőségek, vagy élénk színek. Hideg van és hegyvidéki éghajlat.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Kicsit bugos az enchant, ahogy elnézem. Ha olyan cuccok vannak rajtam, amik -100% Destruction Spell cost-ot adnak ki, akkor a destruction spellel enchantolt fegyónak nem csökken a töltése. Lehet persze, hogy nem bug, hanem így akarták, de vhogy nem tűnik logikusnak.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz DrTechnoid #11022 üzenetére
A legtöbb nyílvesszőt megkapod a boltban. Whiterun, Drunken Huntsman, illetve Solitude-ban a langyi sráctól a Fletcher-ben. Ha elég magas a Smithing, és megvannak a hozzávalók, akkor készíthetsz daedra és dragonbone vesszőket is.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz freelanced #11098 üzenetére
Leginkább lassú.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
No jó-jó, de amire a shout újratöltődik, az is idő, plusz én rendszerint az egyik enchantot mindig soul trap-re áldozom a kettőből, hogy töltődjenek a lélekkövek, azt meg nem pótolja a nagyobb sebzés, plusz kevesebb fícsört tudhatsz így magadénak (egykezes kard + pajzs kombó az 100-as enchanttal 4 plusz dolgot jelent egyből). Persze kinek ki jön be jobban. Egyszer én is toltam amolyan barbár-szerű fazonnal, de zavart, hogy nem volt range fegyóm, csak pár kókadt spell.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz genndy #11107 üzenetére
Azt tudom, de az a varázslós szerkómban van, a harcolósban Stamina növelés, Health növelés, Bow damage, ilyesmik vannak, tehát, amikor épp fegyverekkel harcolok, akkor csökken a töltésük minden egyes csapásnál/lövésnél. Úgy vettem észre a most linkelt bugot (vagy nevezzük átgondolatlanságnak), amikor a varázsló gúnyám volt rajtam véletlenül, és nekiálltam aprítani a csontvázakat, és látom, hogy nem csökken a fegyók töltése. Ez ugye meglehetősen illogikus, hiszen a fegyverek töltésének nincs köze a karakter magickájához (nulla magickával is használhatsz spellel enchantolt fegyvert ugye) vagy képességeihez (használhatsz nagy hatalmú botokat akkor is, ha még sehol sem vagy destruction-ben), szal nekem nem áll össze, hogy miért kézenfekvő a készítők szerint, hogy nem merülnek a fegyverek, ha az adott mágia ágban -100%-nyi enchantolt motyó van rajtad.
Plusz amíg nincs 100-as enchant, addig muszáj tölteni a fegyókat. A vége felé persze mindegy, mert már fegyver se nagyon kell ugye.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz kiskornel #11112 üzenetére
A staff sebzésébe nem számít bele a karakter adott magic school skillje. Ugyanakkor az adott skill abbam játszik szerepet, hogy egy adott használat mennyivel csökkenti a staff töltését. Minél magasabb az adott magic school ismerete, annál kevesebb töltést használ a bot. Az is igaz, hogy ez nem minden staff esetében számít.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz kiskornel #11150 üzenetére
Félreérted a tervezett történelmi összefoglaló célját. Amire te gondolsz, legendák, apró történetek, életképek, csodák, sorsok, részletek, az mind megtalálható a könyvekben, és ily módon a már korábban linkelt Császári Könyvtárban is, magyarul.
Vegyük példának az Ionith-i csatát, ami a 3. Éra 290. évében zajlott. A hivatalos Timeline-ban ezt találod: "The Battle of Ionith is a battle that took place in Akavir. This battle is well known for the death of Uriel V." Ezt a bejegyzést GypsFulvus-szal kibővítjük egy 4-5 mondatos összefoglalóra, amiben kitérünk a hadjárat okaira, a csata kimenetelére és a király halálának részleteire. Arra azonban nincs sajnos kapacitásunk, hogy a teljes Lore-ból olvasmányos könyvet írjunk a CsK köteteit mintegy sorba rendezve, természetesen. A TimeLine minden eseménye a könyveken alapszik, tehát az események a könyvek kivonataiból állnak össze történelemmé.
Amit mi szeretnénk, az egy bővített, olvasmányosabb TimeLine elkészítése magyarul. Tehát a cél az, hogy ha elolvasol egy könyvet a játékban, vagy a könyvtárból, akkor annak történéseit el tudd helyezni akár az évszámok, akár az események alapján a történelemben, tudd, hogy abban az időben milyen erők álltak egymással szemben, milyen célokkal, milyen politikai szelek uralkodtak az adott időszakban, ki volt az uralkodó, stb. Az Ionith-i csatáról pedig el tudod olvasni a teljes jelentést a CsK-ban, vagy a játékban, és ha felütöd a készülő írásunkat, akkor abból tudni fogod, hogy a 3. Éra 200-as éveinek vége felé, Camoran dúlása után hogyan alakultak a politikai erőviszonyok, és hogyan haladt szigetről szigetre V. Uriel, Akavir felé.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz kiskornel #11159 üzenetére
Nem vagyunk egyformák, én például kifejezetten szeretem a történelmet.
Nyilván nem szükséges a Lore ismerete a játékhoz, de számomra például nagyon üres és lélektelen lenne a TES sorozat, ha nem lenne mögötte egy ennyire, kvázi példátlanul részletesen kidolgozott történelmi háttér. Én szeretem a polcokon talált könyveket átolvasni, megismerni az adott tájegység, város, nép történelmét, mert számomra sokkal élvezetesebbé, színesebbé, átélhetővé teszi a játékot. Jobban elhiszem, hogy azok ott nem NPC-k, meg boss-level opponentek, hanem az adott tájegység elégedetlen parasztjai, vagy épp egy rég letűnt királyság ősi királyának és elit uralkodójának élőholt lidércei. Vagy épp a mágikus tőr, amit találtam abban a szurdokban az nem csak egy soul trap-es, alacsony sebzésű kis békanyúzó bicska, hanem valójában ősi elf munka, aminek a 2. Éra végén veszett nyoma az északi csatákban. Ettől válik RPG-vé (még ha csak a maga korlátozott módján is). Ha csak a zúzásra mész, akkor kvázi FPS-ként játszol vele, ott tényleg nem érdekes, hogy az a kis magaslat, ahol az a buta paraszt kapirgált, akit az imént somtál fejbe, valaha egy vár volt, és a közeli barlang eme vár katakombáiba vezet, a mélyén pedig az egyik istenség meggyalázott oltárán a mai napig áldozatokat mutatnak be a fanatikus kultuszhívők. Ebben az esetben tényleg felesleges időhúzásnak tűnik minden párbeszéd, ami csak arra jó, hogy kitöltse az időt két hentelés között.
A TimeLine fordítása mindössze egy kis segítség azoknak, aki nem tudják vagy nem akarják angolul átolvasni Tamriel történelmét. És nyilván nem szól azoknak, akit mindez nem érdekel.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Varlaisaran #11194 üzenetére
Elég macerás lenne. Kapnál egy kis vésőt, kalapácsot, smirglit, aztán mehetnél a hegyekbe márványt fejteni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Varlaisaran #11234 üzenetére
Nekem a vàmpírok kinyírták.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #11308 üzenetére
Ez szentem nem a Dawnguard-ban van, hanem a Dragonborn-ban lesz. Illetve konzolon már elvileg van, de mivel errefelé nem terítik Steam-en, félek, hogy nem lesz róla sok infó.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz WonderCSabo #11378 üzenetére
Vagy legalábbis elég béna brigád építhette ezt az utat.
BTW a Parallax ilyen "dudoros".
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz #57919488 #11394 üzenetére
Impresszív trailer. Részemről mondjuk teljesen kizárt, hogy egy rakás frusztrált tizenéves kis geek társaságában online játsszak, főleg nem havidíjért. Muhahha. A készítők reményei szerint mindenki ezzel fog játszani, aki szerette a Morro-t, Oblit, Skyrim-t, meg azok is, akik valaha MMO-ztak. Optimisták mindenesetre.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz WonderCSabo #11406 üzenetére
A "sztorit" biztosan nem viszi tovább az Online, mivel általa megbomlik az eddigi időrend (az eddig TES epizódok időrendben egymást követték a történelemben). A MMORPG történései ezzel szemben közel 1000 évvel a TES V. eseményeit megelőzően történnek. Nem mintha ez bárkit is vigasztalna. Megjegyzem, elég béna módon szuszakolták be a Lore-ba az Online sztoriját.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz #57919488 #11413 üzenetére
A single játékok történetével nem nagyon lesz ütközés, mert jó messzire helyezték tőlük, egészen pontosan 714 évvel korábbra.
- TES Online: 2E 582- TES I. Arena 3E 399
- TES II. Deggerfall 3E 405
- TES III. Morrowind 3E 427
- TES IV. Oblivion 3E 433
- TES V. Skyrim 4E 201A dwemer kukltúra 1E 700-ban a Vörös-hegy tövében zajló ütközet során tűnt el Nirn földjéről, tehát 2.800 évvel korábban, mint ahogy az Elder Scrolls Online eseményei játszódnak.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz GypsFulvus2 #11418 üzenetére
Rendben, belehúzok, na. Egy hete VMware szervert hegesztek, SharePointot tákolok, Actice Directoryt tisztázok és Oracle adatbázisokat bogozok. Még csak nem is tudtam játszani. Ez szomorú...
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz KubanitoS #11433 üzenetére
Steam-ben Browse the Workshop, majd ott jobb oldalt Your Items-ben lesznek a kedvencek és az aktív (legalábbis Steam-en aktív) modok. Törlés Unsubscribe-bal történik, de nem árt csekkolni a Launcher Data Files-ban is.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
nagyúr
Feltettem Workshop-ból egy modot (nem emlékszem már pontosan a nevére, vmi olyasmi volt, hogy több vámpír lord bukkanhat fel Dawnguard végeztével is), majd kis idő után leszedtem (unsubscribe). Azóta nem indul el a gáma. Felbukkan a szokásos ablak, ami mod-módosítás után szokott jönni, miszerint vannak olyan tartalmak a mentett játékban, amik már nem elérhetőek, stb., és kívánom-e ennek ellenére is tölteni a játékot. Igen, kívánom. Na és ott megáll és nincs tovább. Ötlet?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz WonderCSabo #11473 üzenetére
A gond az, hogy nem találom az említett modot, pedig elég sokat kerestem. Majd még akkor turkálok utána kicsit.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
nagyúr
Megoldódott a dolog. Nem az volt a baj, hogy az adott mod összetevőit nem találta, hanem, hogy az adott mentés (és az azt megelőző) sérült volt. A harmadikat betöltve már nem volt gond. Véletlen egybeesés.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Fitzgerald #11614 üzenetére
Volt közben egy Heartfire is.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ami most éppen araszol lefelé, az a hájres hádé 3? Gondoltam játszom egy 20 percet lefekvés előtt (nőm ennyit engedélyezett), de ahogy nézem ez a 20 perc azzal fog elmenni, hogy lejön vmi kéretlen gigaupdate...
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Hehhe, jólvan, jólvan, mókázzatok csak, ma akkor frissítünk, holnap meg játszunk.
Egyébként haver panaszkodott múlt héten, hogy mekkora f*s ez a Dragonborn, mert amióta megvette (ő XBox-on tolja), azóta szaggat és fagy minden a játékban, kb. felére esett az FPS, és ott ugye nem nagyon van mit állítani. HDD-ről tolja vagymit mondott. Itt asszem JamesHun tolja konzollal... PC-s verzióval nincsenek ilyen gondok?
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz kiskornel #11684 üzenetére
Ő odáig nem jutott el. Felrakta a DB-t, és azóta brutálisan laggol a játék, akármit csinál, akárhol van. Van, hogy pár percig normálisan megy, aztán jön a diavetítés, függetlenül attól, hogy milyen terepen van (amikor felrakta, Rift nyugati szélén kóborolt épp, azóta ott mérgelődik a karakter ).
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Xerxész #11722 üzenetére
Az alkotó, starac fizetőssé tette, cserébe bannolták Nexusról.
starac: I have deleted all files from the SRO main page. In the future i will send new updates to the people who supported me through donations.
Thanks to all the people who recognized quality!Admin: Starac is now banned from this site for violation of both site regulations and Bethesda's policy on forcing payment for mod content.
User files have been locked, and comments closed.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Tegnap én is beszereztem a Dragonbornt, aztán be is aktiváltam. A HD pack 3 vagymi az nagyon nem jött be, teljesen kicsinálta nálam vmiért a játékot, rendszertelen időközönként átmegy diavetítésbe, szal ki is kapcsoltam gyorsan, azóta nincs ilyen probléma.
Megjöttek a szektások, de még nem indultam még el Solstheim felé, de kb. 15 perc alatt kétszer vágott ki az asztalra a játék...
Érdekes ugyanakkor, hogy eddig, ha befejeztem a játékot, akkor perceken át töltögette a mentést a felhőbe, most meg csak egy picit tölt, és annyi. Lehet, hogy végre átálltak inkrementális mentésre Steam-ék?''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz daneel92 #11732 üzenetére
Nekem a Collector's Edition van meg, többek között, ahhoz is adtak bónusz DVD-t, amin szintén rajta van egy 'így készült' doksi film, feltételezem, ugyanaz a cucc. Nekem tetszett, vmi 1 óràs volt és érdekes.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow