- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
Aktív témák
-
Yutani
nagyúr
A link:
[L]http://users.pandora.be/hollemeersch/blackrose/tenebrae/index.htm[/L]
A lényeg: a Quake1 motorját úgy módosították, hogy az bump mappinget kapott, és valós idejű árnyékot számol akár több fényforrás esetén is (pl. a pályán elhelyezett fényforrás plusz a gránátok fénye generál több árnyékot).
Mindez OpenGL alatt működik, elég hozzá egy shareware Quake1, ami mappájába belemásolva a Tenebrae-t működni is fog a dolog. Mivel nem nagy méretű egyik sem, érdemes letölteni és kipróbálni.
Ja, nVidia kártya javasolt, abból is GeForce...
Have fun!#tarcsad
-
CsendPenge
őstag
Jaja, de szerintem inkább az a gáz, hogy a q1 motorja sok más egyéb tekintetben azért még elavult marad. Amúgy nézted már, hogy mennyit dob a grafikán?
Remember the Linux, that's like a wigwam: no Windows, no Gates, just Apache inside. Two minutes of thinking can save hours of unnecessary work.
-
twollah
nagyúr
Nagyon jó lett :).
Még a végén kedvet kapok egy kis mászkáláshoz a Quake1 világban.
Amúgy a motor tényleg nem egy mai darab, de vegyük figyelembe azt is, hogy akkor 95 közepén ez volt az isten császár.
Sőt ha minden igaz ez volt az első 3Ds játék ami tényleg 3Ds volt, és nem egy 2D texture mapped vmi rontott ránk üvöltve a homályból.
Szóval legyünk egy kicsit több tisztelettel iránta. -
Yutani
nagyúr
Valóban ez volt az első _igazi_ 3D motor, mivel a modellek is 3D-ben voltak megalkotva, nem pedig sprite-okkal.
Valóban régi, de ha azt nézitek, hogy a DOOM3-ban megjelenő új effekteket készítették el erre a motorra (stencil shadow, fények és bump mapping igen komoly alkalmazása), akkor mégis csak elismerésre méltó ez a munka.
Számomra legalábbis mindenféleképpen.#tarcsad
-
launcser
senior tag
hmm
elég érdekes
jol néz ki
csak egy a baj!
1024*768 32 bit timerefresh a legelején 17,5 fps...
kb mintha ut2003al nyomnám..
optimalizációról ezek se hallottak :)
gef2ti+1600+xp stb..
eddig 1600*1200-ban játszottam a kvék1-et, a ködös verzióttütüü
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen