- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
9CS
senior tag
Jelenleg az én monitorom is Ipon garancia intézés alatt áll. Most a szokásos menetrend szerint alakulnak a dolgok. Mivel bevittem a monitort csütörtökön, amikor is azt mondták mivel korán értem be, még ma tovább tudják küldeni, mivel helyben nem tudják megvizsgálni a hibát. TV tuner nem működik rendesen, és ott nincs kábel TV... a helyzet pedig azért szokásos, mert (úgy tűnik) természetesen nem szóltak vissza hiába ígérték, hogy mi lett. Sőt mikor felhívtam őket, még ki voltak akadva, hogy hát vagy pénteken vagy hétfőn majd értesítenek, mint mondták. Igen csakhogy a szervizes megígérte, hogy még aznap szól mi lett, mivel még a 3 nap nem telt el a vásárlás óta, így nem a javításra kell várni, hisz ha rossz akkor csere. Csak ezért aggaszt kicsit a dolog, mert nehogy az legyen, hogy javítják (ahova beküldték ott idő volt rá), majd azt mondják hogy semmi baj nem volt.
Most ezt beírom, mert nem lehet tudni mi lesz a vége, és akkor majd kiderül, hogy egy jó vagy egy rossz ponttal gyarapszik az Ipon.
Eddig még semmi gondom nem volt velük, egyetlen garis problémámat is remekül intézték (pedig már lett tőlük véve ez-az). Azóta meg tele ez a topik negatívumokkal, most kiderülhet, hogy romlanak e. Igaz ez a telefonos visszahívás akkor sem ment gördülékenyen, de attól függetlenül is 2 nap alatt elintézték.
[ Szerkesztve ]
'' - Tizenkettőt üt az óra, térjenek márrrrgghhhh... ''
-
9CS
senior tag
Akkor az én történetemnek vége is.
Ez volt a második iPon garanciális ügyintézésem, ismét jól végződött, a hibás cuccos helyett kaptam egy szép újat. Így hát a sok leszólás után tessék, egy (nekem újabb) jó tapasztalat a garancia intézésére (és még csak nem is friss nick).
Az első gar 2007 végén, 2 nap alatt intéződött, ez most 3 munkanap volt.
Egyedül ami felróható nekik, hogy nem erősségük a visszahívás, de aztán szépítettek (Szépített Valaki, akinek külön köszönet.), egy hétvégi értesítéssel.
'' - Tizenkettőt üt az óra, térjenek márrrrgghhhh... ''
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest