- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Hobby elektronika
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Androidos fejegységek
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- LG LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egy hackertámadás miatt került bajba az autóértékesítés
it Hackertámadás érte a CDK Globalt, emiatt pedig az egész amerikai autóértékesítés bajba került.
-
2021 - Űrodüsszeia: régi chippel futott be egy új Oppo
ma Talán Európába is eljut a 120 Hz-es FHD AMOLED panellel szerelt masina.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lafaty80
őstag
Akkor vagy neked nem volt még ilyen gondod, vagy te sem érted a lényeget, már bocs.
A jogszabályok sem egyértelműek sokszor, azokon kellene pontosítani. Sajnos a jelenlegiek 2003-asok hol volt még akkor ilyen kereskedelem?!?
Először is nem mindegy hogy hogy napról/munkanapról/óráról beszélünk Pro kontra.
Nagyon nem mindegy amikor te pl. veszel valamit mondjuk 17.00-kor (vagy át veszel) és csak annyit olvasol hogy 3 munkanapon belül.... Akkor máris buknál 17 órát?!? Vagy mondjuk 15 nap ugye, és te vasárnap akarnál érdeklődni, mert arra esik, amikor nincsenek is nyitva...Pontosítani kellene a jogszabályokat mert sokszor az eladó jófejségére vagyunk utalva vagy éppen a jogszabályok kicsavarására, persze ugyanez visszafelé is
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
nubreed
veterán
Édes istenem...
Nyilvánvaló, hogy az Ipon sem tehet arról, hogy mekkora szar a jogszabály, egyáltalán nem védi a vásárlók érdekeit. De könyörgöm... az a szerencsétlen vásárló, csak ebbe az egy dologba tud kapaszkodni, abba a 15 napba, akkor miért ne tenné(m) meg? Az Ipon is azt kommunikálja, hogy általában a legtöbb esetben törekednek a 15 napon belüli lezárásra és szerintem jogos az, hogy senki nem szeretne az lenni, akinek 15 napnál tovább húzódik az ügye. Miért olyan nagy baj ez? A jogszabály által biztosított kiskaput sokszor nagyon erősen kihasználják a cégek a vásárló kárára.
Tudom ez már az egyéni szoc. problémám, de az hiba, amivel bevittem a cuccomat az Iponhoz, kb 15 perc alatt letesztelhető, tehát abszolút nem értem, hogy miért ülnek rajta már 3 hete, nyilván tudván azt, hogy nem én vagyok az egyetlen akinek bent van szervizelés alatt az alkatrésze, ettől függetlenül jogosnak érzem a felháborodásomat. Az engem egyáltalán nem érdekel, hogy az Ipon visszaküldi a nagykernek vagy egy külsős szerviznek, hogy azok teszteljék, ez az ő bajuk én az Ipontól vettem a terméket, velük állok szerződésben.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dobozos új Lenovo Yoga 9 2in1 Laptop! / i7-1280P 16 GB 1 TB SSD 4K OLED TOUCH Premium Garancia/Toll
- Gainward GeForce RTX 3090 24 GB Phoenix - GARIS
- Apple iPhone 11 Pro 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Leitz TruSens Z-1000 légtisztító (Új, bontatlan, 2 év garancia)
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen