Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kerimaci
csendes tag
Sziasztok! (MINDENKÉPP ELOLVASANDÓ!)
Nagyjából végig tanulmányoztam a fórumot, és az esetemre vonatkozót nem találtam, így leírom nektek, hátha valaki tud valami biztatót, vagy tanácsot, vagy akármit.
Kb. 2.5 hónappal ezelőtt rendeltem egy Samsung Galaxy Tab 2 7.0 GT-P3100-as 16GB-s Sim kártyás tabletet, net mellé 2 év hűséggel. 2012.09.14-én hozta a futár, épp ismerkedem vele, amikor is feltűnt, hogy ez bizony 8GB-s nincs SIM és GT-P3110es. Még aznap telefonáltam ügyfélszolgálatra, azt mondták menjek vissza az üzletbe (westend t-pont). 15-én bementem vittem a cuccokat is ahol csak egy panaszt vettek fel, amit majdnem a 30 nap leteltével elutasítottak, mert hogy nem tudják vizsgálni mi történt az üzletben (mivel és ez a lényeg nem adott papírt a megrendelésről az akkori ügyintéző!!!). Erre ismét panaszt nyújtottam be ahol is részletesen elmondtam mindent a telefonba, és tegnap megjött a választ azt is elutasították, és mondták menjek be az üzletbe, ahol az üzletvezetővel tudok beszélni az ügyben. Be is mentem, erre közölték, hogy az ő kezük meg van kötve, mert már nincs árlistán ez a készülék, így cserélni nem tudják, a visszavételről meg nem igazán akarnak hallani, megjegyezni kívánom, hogy egyáltalán nem használtam a készüléket - mondtam is nekik, hogy akármilyen vizsgálat alá vethetik, hogy lássák, nem ment ez a gép 2 óránál többet és ezzel sokat mondok! Szóval most ott tartok, hogy az összes hatósághoz (fogyasztóvédelem, hírközlési biztos, hírközlési hatóság, békéltető testület, bíróság, telekom vezérigazgató) írom a panasz levelem ezzel kapcsolatban. A t-home viszont adott egy 15000 forintos jóváírást a hibára hivatkozva. Véleményem szerint ezzel elismerve a hibát.
Ja és a honlapot is lementettem, hogy bizonyítsam ez volt kínálatba...
És mivel én nem kaptam papírt, így ők nem tudnak semmit csinálni... szép kis kelepce.. nagyjából ez a lényeg.Várom a hozzászólásokat!
Üdv,[ Szerkesztve ]
-
kerimaci
csendes tag
válasz hackeeeee #25127 üzenetére
Személyesen rendeltem az ügyfélszolgálaton, és arról nem kaptam papírt, konkrétan a rendelésről... és többször hadováltak arról hogy a rendszer így meg úgy szóval furcsa... Egyelőre nem tudni, mi jutott el a műszakos dolgozókhoz. És igen nemhogy 8, de 1 napon belül jeleztem, hogy ez nem az!
Először cserét akartam, de azóta ugye kiderült, hogy ez kikerült a kínálatból...[ Szerkesztve ]
-
kerimaci
csendes tag
válasz djculture #25135 üzenetére
Ugye? Szerintem is elég gázos sztori... Tegnap a szerződés hosszabbításról szóló bejegyzést megtalálták, de a tablet rendeléshez tartozó bejegyzést nem tudták megmutatni... Számomra is furcsa volt, hogy nem egyből adják... de mondom mivel ők a dolgozók biztos tudják hogy kell ezt csinálni... (mint a példa mutatja tévedtem...) Tegnap az is kiderült, hogy az úriember azóta már nem dolgozik abban a t-pontban... áthelyezték...
-
kerimaci
csendes tag
válasz Gedeon31 #25149 üzenetére
akkor a samsung honlapon, amire a link mutatott a user manualban miért volt benne??
amúgy szerintem itt a sim kártya mellékes dolog! oda 16 GB van írva, én 8GB-ast kaptam. Nincs szerződés részükről, de követelni követelnek, eddig a megrendelést nem találták, mégis kiküldtek egy tabletet nekem...
Kicsit sok itt az ellentmondás![ Szerkesztve ]
-
-
kerimaci
csendes tag
-
kerimaci
csendes tag
válasz Gedeon31 #25165 üzenetére
azt tőlük kérdezd miért árulnának ilyet... ha meg elírás,akkor ez már a második amire azt mondod elírás, ez akkor a vásárló megtévesztése...
Gedeon31 azt árulták!!! hányszor mondjam?? Több ízben telefonon és személyesen is rákérdeztem mielőbb megrendeltem!
[ Szerkesztve ]
-
kerimaci
csendes tag
válasz 206 cc #25177 üzenetére
Szia!
Először cserét szerettem volna, de most már azt szeretném, hogy a rendelés semmis legyen és vissza adhassam az egész cuccot (mivel már nem árulnak ilyen tabletet). A jóváírást pedig a számlából kapom majd ügyintézői hibára hivatkozva!
Plusz szeretném, ha előkerülne a dokumentáció is, mert mint ahogy írtad is fura hogy nálam itt a tablet, de náluk nincs meg hogy hol siklott el az ügy...Először azt hittem, hogy a futár cégnél cserélték el... ez az egész fel sem merült bennem!
[ Szerkesztve ]
-
kerimaci
csendes tag
válasz 206 cc #25190 üzenetére
jaaaj igen ilyenem is volt, ez a virágos router. Elvileg a routerben kell ezeket beállítani, és alapérelmezettként a 3play felhasználó névvel és 3play jelszóval tudsz belépni, vagy ami a routerre írva van mint alapértelmezés. Ott a WAN fülnél kell ezeket beállítani, és utána klappolnia kell.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.