Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • iCook

    csendes tag

    Sziasztok!

    Múlt hét csütörtöki napján elment a netem illetve a telefon is süket. Jeleztem ezt a T-home felé telefonon, akik megígérték, hogy 72 órán belül megoldják a problémát. Lejárt a 72 óra vasárnap, gondoltam adok nekik egy kis időt mégiscsak hétvége stb... Hétfő este megint felhívtam őket mivel akkor sem volt netem/telefonom. Az ügyintéző megsürgette a dolgot, kérdésemre miszerint mi a probléma azt válaszolt ő pontosan nem látja de a teknikusok a hálozatot tesztelik de náluk minden rendben szóval a házban egy vezeték sérülésére gondolnak blablabla. A mai napon nem jelentek meg a szerelők, de kezdek kicsit ideges lenni mivel a munkámhoz kéne a korlátlan net. Jelen pillanatban a mobilnetemen írok lassan adatforgalomon kívül, így ennek a gyorsasága erősen lecsökkent.
    Ti jártatok hasonló cipőben? Ki tudom rendelni a szerelőket ellentmondást nem türő hangon? Vagy a t-sek gyorsaságára alapozzak ami eltarthat még pár hétig....

    A szerződésem lejárt náluk szeptemberben, gondolkoztam azon, hogy megtartom a mobil netet és a rendes otthoni netet megemelem 15-ös csomagra... de ezek után erősen elgondolkoztam a upc-n persze náluk nincsen mobilnet...

  • iCook

    csendes tag

    válasz Atomantiii #12942 üzenetére

    Ma sikeresen kijöttek mivel nyomatékosan megkértem őket... kiderült a folyosón leszakadt egy kábel :U

    Viszont 15 megás netre még nem válltok egyenlőre, nem látom az értelmét ugyanazok az árak vannak mint tavaly. Egyáltalán fog reagálni a t-com arra a nagy kedvezményözönre amit most a upc csinál?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák