- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyuszó
tag
Sziasztok!
Vasárnap telefonon rendeltem egy tabletet az előfizetésem mellé. Azt mondták van belőle készleten. Szerintetek mikorra várhatom, hogy kiszállítják? Eddig még semmi jelzést nem kaptam, hol tart a dolog. -
nyuszó
tag
Sziasztok!
Azért írom ide a véleményem a Telekomról, mert remélem olvassa valaki közülük a fórumot. Tíz napja rendeltem egy tabletet, az ügyintéző azt mondta van készleten, két héten belül biztosan megkapom. Ehhez képest ha érdeklődöm, annyit mondanak, hogy folyamatban van. Jövő héten két hétre elutazom, nem veheti át senki.
Manapság bárhol bármit rendel az ember, pár napon belül megkapja. Az eladóknak ez az érdekük, a vásárló pedig örül. A Telekomnak nem érdeke, hogy gyorsan kielégítse az ügyfelét? Mi a csudát csinálnak 10 napja egy megrendelésen? Nem hinném, hogy tömegesen rendelnének eszközöket és nem győznék feldolgozni. -
nyuszó
tag
Sziasztok!
Egy hete használhatatlan az iptv szolgáltatás és internet. Ma megállapították hogy vonalhiba van, amit nem tudnak megjavítani. Mivel hűségidő köt, nem lehet egyszerűen felmondani a szolgáltatást. Azt mondták az ügyfélszolgálaton, hogy az „írjon nekünk” felületen írjam meg, hogy kérem a szankciómentes leszerelést. Remélhetőleg így eltekintenek a kötbértől és mehetek ahova akarok. De!! könyörgöm, 30 napjuk van rá hogy válaszoljanak. Ez felháborító! Egy hete se tv, se internet. Amíg nem engednek el, addig hogy merjek máshol szolgáltatásra előfizetni? Nem volt célom máshova menni, mióta létezik iptv, azóta itt vagyunk. Nincs arra mód, hogy egyik napról a másikra megszabaduljak? -
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.