Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Redcaster

    őstag

    Sziasztok!

    Napok óta szenvedek az internetkapcsolattal.
    Kezdődött azzal, hogy a Netflix elérhetetlen volt az elmúlt napokban. Bármikor, amikor beléptem volna, csak töltött hosszú perceken keresztül 0 eredménnyel. Elsősorban ezzel a hibával kerestem meg a Telekomot, akik ki is küldték egy kollégájukat már másnap (november 26.-án), és találtak is valamilyen problémát a központban. Valami olyasmi volt, hogy a router átállt mobem üzemmódba. Ezt ők visszaállították, és aznap már jó is volt a Netflix. A következő nap viszont megint problémák adódtak vele: bár olyan már nem volt, hogy egyáltalán nem értem el az oldalt, de nem egyszer többször is rá kellett frissítenem, vagy újra kellett indítanom a böngészőt hogy betöltsön. Valamint a lejátszott filmek minősége is néha mintha fullHD helyett csak 420p lenne, gondolom az internetkapcsolat ingadozása miatt. Ezen kívül még azt is észrevettem, hogy konkrétan belassul az egész kapcsolat a legegyszerűbb weboldal betöltése során is, amiket eddig pillanatok alatt betöltött, akár többet is egyszerre. Windows újratelepítést is csináltam, mert már esedékes volt egy ideje, de így muszáj volt most meglépnem, a probléma viszont még mindig fennáll.

    Aztán online játéknál is jelentkezett egy probléma: nevezetesen a World of Warcraftnál. Az napok óta játszhatatlan az 1500-2000-es pingek miatt. A Blizzard supporttal (a játék fejlesztői) jelenleg is kapcsolatban állok, próbálnak ők is rájönni a hiba okára.

    Csatoltam képet a modem beállításairól, és valamennyire utána néztem itt a fórumon is, annyit le tudtam szűrni, hogy esetemben talán a FEC Error nagyon magas. Lehet ez a probléma forrása? Valamint lehet hogy már egy újrakábelezés sem ártana a dolognak, mert úgy van az egész, ahogy kb 13-14-15 éve bekötötték. Az újrakábelezést lehet kérni a Telekomtól is hogy megcsinálják? Ez az ő dolguk, vagy az ügyfélnek magának kell végeznie?
    Előre is köszönöm a segítséget!

  • Redcaster

    őstag

    Sziasztok!
    Végső elkeseredettségemben fordulok hozzátok, remélem tudtok segíteni.
    A problémám már hónapokkal ezelőtt kezdődött, egészen pontosan november 23.-án egyik napról a másikra úgy, hogy semm hardveres/szoftveres változás nem volt nálam. Az internetszolgáltatóm Telekom, 12-13 éve náluk vagyok, de ilyen jellegű problémám még nem volt. A hálózatra 2 PC van vezetékesen kötve, mindkét gépen előjöttek a problémák.
    Kezdődött azzal, hogy a World of Warcraft játszhatatlan lett egyik napról a másikra az egekbe szökő ping miatt. Aztán egyes weboldalak egyáltalán, vagy csak nagyon nehezen, többszöri frissítés után töltődtek be, eleinte csak vezetékes kapcsolaton vettem észre, utána Wi-Fi-vel is (pl. Facebook, Netflix, vagy online fizetés esetén a fizetéshez szükséges oldal)
    Elsőként csináltam egy Windows újratelepítést, de nem oldódott meg a probléma. Ezután felhívtam a Telekomot, ki is jöttek, találtak egy hibát a központba, kiütötték, de nem ez volt a gond, a kapcsolat még mindig nem állt helyre. Hívtam őket megint, kijöttek, cseréltek modemet, de nem lett jó. Hívtam őket harmadszor, rámértek a vezetékekre, csatlakozókra, mindent rendben találtak, de a probléma még mindig fennállt.
    Ekőzben én már mindent megpróbáltam: ugye új modem megvolt, próbáltam hogy csak 1 gép van bedugva, modembe másik slotba dugtam a kábelt, Ethernet kábelt cseréltem, PCIe hálózati kártyát vettem, Wi-Fi sticket szereztem mindkét gépbe, de semmi sem változott.
    Aztán ismerősömet, aki szintén a Telekomnál van, áthívtam, soron kívül ránézett, kicserélte a "kis fehér dobozkát" (sajnálom, nemtudom mi a pontos neve :) ) Speedtestet néztünk, reális értékeket mutatott, ő is rámért a vezetékekre, és mindent rendben talált. Ezután a weboldalak (Netflix, FB) már betöltődtek, igaz még mindig nem olyan mint régen volt, van hogy elég sokat gondolkozik 1-1 oldal betöltésén, vagy újra meg kell nyitnom hogy betöltődjön.
    Viszont online játék közben még mindig nem jó. Az Overwatch-ról van szó, online lövöldözős játék. Nagyon hektikus a kapcsolat: van, hogy órákon keresztül megy minden probléma nélkül, de van, hogy minden meccs után levág a szerverről.
    Kapcsolatba léptem a Blizzard-dal is (a játék fejlesztői), ők is tanácsoltak már mindent: nem használt programok kilövése, törlése, DNS változtatás; de egyik sem vezetett eredményre, lassan ők is kifogynak az ötletekből.
    Ismerősöm mondta, hogy a Telekomot hívni majdhogynem fölösleges, mert ha ők kijönnek, rámérnek, és mindent rendben találnak, akkor nem sok mindent tudnak kezdeni vele. És ugye nekik sem mondhatom, hogy a weboldalak úgy ahogy betöltődnek, de a játék hol órákon keresztül jó, hol nem.
    Így most ott tartok, hogy hosszú évek után lehet hogy szolgáltatót kellene váltanom, csak attól tartok, hogy szolgáltatótól függetlenül ez a probléma fenn fog állni.
    Kicsit hosszú íromány lett, de reménykedek, hogy esetleg tudtok valamit javasolni, mert váltani tenyleg csak végső soron szeretnék, de lassan ott tartok, hogy nem lesz más választásom, mert mint mondtam, az internet használható, de érezhetően nem olyan mint régen.
    Szerk.: van oldal, ami jelenleg sem tölt be, pl UPC oldala...
    Előre is köszönöm az esetleges válaszokat! :R

  • Redcaster

    őstag

    Sziasztok!
    Lehetséges az, hogy egy elavult díjcsomag minőségromláshoz vezet az internetkapcsolatban? Mert nekem még egy nagyon kezdő, 2017-es díjcsomagom van, és az utóbbi hónapokban nagyon visszalassult az internetem, és Telekom chaten az egyik ügyintéző azt tanácsolta, hogy frissítsem a díjcsomagot. A sebesség ugyanaz maradna, 30Mbit/s.

Új hozzászólás Aktív témák