Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    válasz prisz #71936 üzenetére

    Teljesen egyetértek az alapötlettel, de.

    Nem lehet elmenni amellett a tény mellett, hogy itt elég sokunknak elég sok éves tapasztalata az, hogy ha azt akarom hogy valami tisztességesen működjön, azt magamnak kell megoldani. Nálam ez a DSL korszakban kezdődött ami addig fajult, hogy végül saját firmware-t írtam, néhányan talán most is használják. Az ügyfélszolgálat sokszor még annyira sincs képben, mint itt egy páran, tömegesen verik át a betelefonálókat mindenféle mellébeszéléssel, hogy mi is a hiba oka, ez teljesen normális, messze van a központtól, stb.

    Tehát a bizalmatlanságért kőkeményen megdolgozott a Telekom.

    Kábeltv témában ezek az MMWO-k akkor és azért kerültek a hálózatba, mert az analóg és digitális rendszerek más "szintezést" igényeltek, amire az analóg kivezetés után semmi szükség nincs, ráadásul plusz hibaforrás (még ha ez nem is túl sűrűn mutatkozik meg). Arról nem beszélve, hogy a lakásban/házban lévő hálózat az előfizető tulajdona és felelőssége. Én azt mondom alap dolgokat kipróbálni (osztó kivétel, csatlakozók átnézése stb.) érdemes főleg ha az embernek drága az ideje, ha pedig ezek nem segítenek, úgy is bejelentés lesz a vége, viszont ha itt rákérdezett az illető esetleg fel tudjuk vértezni olyan információkkal, hogy az ügyfélszolgálat ne tudja lerázni/átverni, ezzel viszont rengeteg energiát és időt megspórolhat.

    Dchard

    [ Szerkesztve ]

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Új hozzászólás Aktív témák