- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- SSD kibeszélő
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Új tablettel készül a HMD
ma A Nokia/HMD T21 sem egy erőmű, de a HMD Tab Lite még egyszerűbb szerkezetnek ígérkezik.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dchard
veterán
Teljesen egyetértek az alapötlettel, de.
Nem lehet elmenni amellett a tény mellett, hogy itt elég sokunknak elég sok éves tapasztalata az, hogy ha azt akarom hogy valami tisztességesen működjön, azt magamnak kell megoldani. Nálam ez a DSL korszakban kezdődött ami addig fajult, hogy végül saját firmware-t írtam, néhányan talán most is használják. Az ügyfélszolgálat sokszor még annyira sincs képben, mint itt egy páran, tömegesen verik át a betelefonálókat mindenféle mellébeszéléssel, hogy mi is a hiba oka, ez teljesen normális, messze van a központtól, stb.
Tehát a bizalmatlanságért kőkeményen megdolgozott a Telekom.
Kábeltv témában ezek az MMWO-k akkor és azért kerültek a hálózatba, mert az analóg és digitális rendszerek más "szintezést" igényeltek, amire az analóg kivezetés után semmi szükség nincs, ráadásul plusz hibaforrás (még ha ez nem is túl sűrűn mutatkozik meg). Arról nem beszélve, hogy a lakásban/házban lévő hálózat az előfizető tulajdona és felelőssége. Én azt mondom alap dolgokat kipróbálni (osztó kivétel, csatlakozók átnézése stb.) érdemes főleg ha az embernek drága az ideje, ha pedig ezek nem segítenek, úgy is bejelentés lesz a vége, viszont ha itt rákérdezett az illető esetleg fel tudjuk vértezni olyan információkkal, hogy az ügyfélszolgálat ne tudja lerázni/átverni, ezzel viszont rengeteg energiát és időt megspórolhat.
Dchard
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- PS Vita OLED (fóliás, jó állapot) + töltőkábel (adapter nélkül) + PSV Adaptor + Plüsstok
- LG Soundbar SN5
- Latitude 5495 14" FHD IPS Ryzen 5 PRO 2500U 16GB DDR4, 256GB SSD gar
- Olcsó! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RTX 3060
- HP EliteDesk 800 G3 SFF / i5-7500 / DDR4 / NVMe M.2 / USB Type-C / USB 3.1 / több db / 27% számla