- Milyen egeret válasszak?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- TCL LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Kena: Bridge of Spirits - Bemutatkozott az Xbox változat
gp Végre bejelentették, hogy újabb platformra is ellátogat a teljes kiadás.
-
Computex 2024: Wi-Fi 7 mesh router az Acer receptje alapján
ph Az oldalán hullámmintázatot viselő, talpas konstrukció MLO segítségével igyekszik új szintre emelni a jelminőséget.
-
Megszűnik a Tizen rendszerű Samsung órák terméktámogatása
ma Persze nem tragikus hirtelenséggel, de érdemes felkészülni a jövőre esedékes korlátozásokra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rovar1
csendes tag
válasz bullseye #5228 üzenetére
ami külső garis termék és én intézem a gariját, az ügyfélnek már az elején felhívom a figyelmét,hogy ha én intézem akkor tovább fog tartani és nem kib@szásából!
(erről jut eszembe,hogy nekem a HP szervízben azt mondták,hogy már nincs ez a 30 napos vacakolás, "törekedni kell a javítás mielőbbi elvégzésére, amennyiben nem javítható, akkor cseréjére")Egyébként a fogy. védők állásfoglalása - egy velem megtörtént eset, egy vidéki üzletemben- :
Ahol a termék lett vásárolva, oda is vissza lehet vinni garanciában, hiába külső gar leveles.
Tudomásul vettem és általában be is tartom a fennt leírtakkal kiegészítve, viszont kérdem én mit szólna a tacskó, a madaras tacskó vagy a többi hyperszupermarket, ha oda vinném vissza a samsung monitoromat javításra????!!!!!Azért az komoly, hogy 2004 óta vagyok újonc :)
-
_Erik_
csendes tag
válasz bullseye #5228 üzenetére
Simán előfordulhat, hogy ennyire elhúzódik. Pláne, ha mondjuk egy akkor 3 év garanciával eladott socket 462-esről van szó. De akármilyen sulinetes garnál is eltart az ügyintézés egy hónapig nálunk is legtöbbször. Egyszerűen nem cserélik gyorsabban. És ha, mint jelen esetben, külső garról van szó, már miért az átvevőhely felelőssége lenne az ügyvitel időtartama?
-
ML320
aktív tag
válasz bullseye #5228 üzenetére
S939 alaplap és/vagy proci a hibás. Alkatrész hiányában még be sem tudtuk vizsgálni.
A kedves júzer meg mindenképpen be akarta hozni. Hiába mondtuk, hogy helyszíni garancia, hívja fel a szervízt, pár napon belül elviszik tőle (háztól) a gépet, nem, nem, ő itthagyja...
Ám legyen, de mert a kolléga akkor volt BP-en, az utánna hét kimarad, előre közöltük, hogy két hét múlva tudjuk feljuttatni, tehát a javítás időtartama lehet egy hónap is! Akkor persze ez nem volt gond... Ilyenkor meg persze a "kedves" ügyfél másként emlékszik a dolgokra.Ja, a helyi garszervízbe meg nem viheti be a gépet, mert XP van rajta. És ha a gép oldalán nincs matrica, ott át sem veszik! No comment.
Ember tervez, Isten perverz...
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen egeret válasszak?
- Politika
- Fűnyíró topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- TCL LCD és LED TV-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Apple iMac 27" 5K 2015 i5"-6500 , 5120x2880, 16GB / 256GB SSD, Radeon R9 M390 garanciával ,üzletből
- Eladó! GA-Z170X-Gaming 3 (rev. 1.0) alaplap+i5 6400+2 8gb 3200mhz ddr4 (Foxpost az árban!)
- PowerColor Red Devil RX 6600 XT - garancia 2024 november - eladó!
- Lenovo Thinkpad T420, 14" HD+ Kijelző, I5-2520M, 12GB DDR3, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad L440, 14" HD+ Kijelző, I5-4200M, 8-16GB DDR3, 500GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs