- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Philips 27B1U5601H: sokoldalú monitor irodába és tanulásra
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- NVIDIA® driverek topikja
- Projektor topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ősszel jönnek az új Intel chipek
ph Szeptemberre várható a Lunar Lake, októberre pedig az Arrow Lake – legalábbis a pletykák szerint.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moleman
addikt
válasz
Gyöször #53496 üzenetére
Nem néztem én sem, hogy ki írta, de bármennyiszer kerestem rá, ez volt az elmélet.
Pont ez az, "kompressziómérésnél" gyakorlatilag végnyomást mérsz, aminél nyitott fojtószeleppel lesz annyi levegő, amennyit vár a szervizkönyv.
De ha nem a szívócsőben keletkezik a vákuum, mivel magyarázod a dízelek gyenge motorfékjét? Az analógiádat követve kétszer erősebb motorféknek kéne lennie egy 1.4-es dízelben, mint egy 1.4 benzinesben.
Amúgy az egyhengeres motoros példád is a szívócsöves elméletet támasztja alá, mert ott nem oszlik el a vákuum több henger között.Alapjárat pedig valóban létezik, de motorfékezéskor sosem az történik, olyankor minden autóban teljesen zárva van a pillangó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra