Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Barney182

    újonc

    Sziasztok!
    Tapasztaltabbak segítségét/véleményét szeretném kérdezni: mennyire mobilis a starlink?

    Látom a honlapjukon, hogy "szereld fel a kocsid tetejére és vidd magaddal", de ténylegesen használhatom úgy, hogy bekapcsolom a mező közepén, használom, aztán arrébb viszem 100 méterrel, újra bekapcsolom és újra minden megy rendben? :) Nagyon új még nekem a téma, lassú mobilnetekhez vagyok szokva és olyan jó lenne egy működőképes, gyors net - akár az erdő/mező közepén is!

    Köszi előre is a segítséget!

  • Barney182

    újonc

    válasz kulu22 #100 üzenetére

    Köszönöm a gyors válaszokat! Még nem teljesen világos, így tovább kérdeznék! :)

    Ha "residential" verziót rendelek, akkor portability előfizetéssel elvihetem magammal máshova is - de max 3 hónapig tehetem ezt meg és utána már nem? Nem láttam ezzel kapcsolatos információt, de gondolom csak nem jó helyen kerestem...

    Hardveresen van különbség a residential és RV között?

    Mozgás közben alapvetően nem szükséges, hogy működjön, inkább csak az, hogy elvihessem magammal akár egy erdőbe, akár egy másik mezőre - szóval különböző helyekre. :)

  • Barney182

    újonc

    válasz kulu22 #102 üzenetére

    Ó, az szuper, ha országon belül bárhova lehet vinni! Köszi az infókat és a linket is! :)

  • Barney182

    újonc

    válasz kulu22 #104 üzenetére

    Természetesen! :)Köszönöm! :) Néztem, hogy esetleg a high performance/flat high performance jelentősen jobb sebességet/stabilitást hozna-e, de ez nem nyert egyelőre megerősítést.

  • Barney182

    újonc

    Sziasztok!
    Megérkezett a residential starlink. Szerettem volna beüzemelni, de nem a tartózkodási helyemen voltam ekkor, úgyhogy hozzáadtam a portability módot. A setupban addig eljutottam, hogy megpróbáljon csatlakozni, de mindig network issuet kaptam. Mivel más ötletem nem volt, átállítottam "RECREATIONAL VEHICLE"-re a szolgáltalást, de semmi. Egyik módban sem tudott csatlakozni a starlink.
    Arra felhívták a figyelmet, hogy ha átállítom RV-re a szolgáltatást, akkor nem lehet vele visszajönni residential-ra (de amúgy miért is nem?!), szóval ezt nyilván én nem csináltam jól, de egyébként nem igazán tudom, hogy mit kellett volna tenni.

    Írtam a supportnak már jó ideje, semmi reakció. Az sem világos, hogy mikortól számítják a beígért 30 napos próbaidőt, mert eltelt kb 2 hét és már fizetni is kellett. Szóval egyelőre csalódott vagyok - továbbra is elismerem, az RV-ra átállást én "rontottam el"...

    Ha van ötlete bárkinek, hogy mit lehetne tenni, írja meg, örömmel fogadom! :)
    Előre is köszi!

  • Barney182

    újonc

    válasz sittes79 #114 üzenetére

    Akkor várok tovább türelmesen! :) Köszi az infót, ez legalább bíztató!

  • Barney182

    újonc

    Sziasztok!

    Január óta tart a kálváriám a starlinkkel, gondoltam megosztom veletek, illetve ha valakinek van bármi tanácsa, ötlete, örömmel fogadom. :)

    Az első kit, ami megjött, konkrétan nem működött. Felvettem a supporttal a kapcsolatot, akik jónéhány levélváltás és próbálkozás után megállapították, hogy hagyjuk ezt a kitet, küldenek másikat.

    Azt talán hagyjuk is, hogy a DHL nem keresett meg rendesen (nem tudok hirtelen más ilyen jellegű szolgáltatót mondani, amelyik nem küld se emailt, se smst, hogy érkezik, de lehet, hogy csak szerencsém volt eddig...), de végül megtaláltam a postán a csomagomat. Kibontás és setupolás közben lett gyanús, hogy a wifi el van nevezve már, de a starlinkbe érkező kábel is rendesen meg van törve, szóval mint rájöttem: ez egy használt kit.

    Egyébként ez végre működött jól, örömmel be is üzemeltem - csak aztán elkövettem egy hibát...jeleztem a supportnak, hogy használt készletet kaptam, törött kábellel, láthatóan használt tányérral, stb. Kértek képeket, majd miután megkapták őket, mindenféle egyeztetés nélkül berendeltek nekem egy újabb kitet, a nálam lévőre pedig küldtek emailt, hogy vissza kell juttassam határidőre, ha nem történik meg, akkor ugye fizethetem az egész kit árát. (Btw direkt kértem őket, hogy ne töröljenek semmit, hagyják az előfizetést, stb.)

    A DHL-t megint hagyjuk, mert a tracking nem működött és 2 hétig semmilyen mozgást nem jelzett a csomagkövetés, már kezdtem aggódni, hogy mi lesz. Ezúttal jobban figyeltem és bár nem én voltam otthon, a csomagot átvette egy családtagom. Este láttam, hogy már a doboz is szét van iszonyatosan repedve, de egyébként is bontott az egész, felnyitva a tetejét pedig már nem is csodálkoztam ezek után, hogy ez is egy használt kit, annyi különbséggel, hogy még retkesebb volt minden, a routeren ujjlenyomatok, a kábeleken (bár egyáltalán nem olyan állapotban, mint a második kitnél, de) apróbb sérülések, a doboz koszos, stb...A router lejelszavazva, csak a 6-szor kihúz-bedug resettel tudtam hozzáférni, hogy aztán a következő üzenet fogadjon az alkalmazásban: "Unexpected location". A honlapon próbáltam beregisztrálni magamhoz az új starlinket, de ott a "device already assigned" üzenet miatt nem jutottam tovább.

    Szóval nem működik ez sem jelenleg. Írtam a supportnak, küldtem képeket, minden alkalommal kulturált módon váltottunk leveleket, de erősen kellett fegyelmeznem magam, mert fontos, hogy működjön, és nem akartam, hogy "gond legyen"...Úgy egyébként értetlenül állok az egész helyzet előtt, sosem találkoztam még ilyen céggel (szerencsére).

    Próbáltam meggyőzni őket, hogy hadd tartsam meg a 2. kitet, mert az legalább működik, és amúgy sincs értelme egy másik használt (és nem működő) kit megtartásának, de egyelőre nem jött válasz. Mit gondoltok? Valamit másképp kellene csinálnom?

Új hozzászólás Aktív témák