Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sensut

    őstag

    Hát, én nem értem, hogy mit műveltek megint. Annyira összekeverték a dolgokat, hogy egyszerűen nem lehet tovább menni már a végigjátszás szerint sem. Megtaláltam Ghostot, letudtam a feladatit, de itt megállt a tudomány. Normálisan kellene küldjön Freemanhez és ő majd tovább, de nincs ilyesmi. Gondoltam, hogy azért, mert még nem jártam Pripjátyban és az erőműben sem. Elértem egész a titkos monolit labor ajtajáig, azt nem lehet kikódolni a decoderrel :F . valamit olvastam volt, hogy változtatnak az erőmű megközelítésének sorrendjén, hogy ne lehessen előbb odajutni a rendes játék vége előtt, na de ennyire, hogy az ajtó se nyílik ki, azért nem kellene leblokkolni. Ez nyilvánvaló, hogy hiba és csak egy lehetőség maradt a továbbjutásra - ha a kívánságteljesítőt használom, vagyis a rossz véget. Mellesleg Cat még mindig nem jelent meg, amikor kellett volna. szerintem összezavarodtak ők is, mert a régi sorrend teljesen felborult egy idő után, és az új tele van hibákkal meg lyukakkal.

  • Sensut

    őstag

    válasz Sensut #2237 üzenetére

    Most már tiszta a változtatás: először a Kívánságteljesítős véget kell megcsinálni, addig nem lehet kikódolni a labor ajtaját. Ez a vég Agropromba visz vissza, onnan folytatódik a sztori. Kíváncsiságból visszamentem a szarkofágba és kipróbáltam a laboros véget. Az ajtó most már kinyílt rendesen és lehet folytatni a másik véget is. De nem ez volt az eredeti ötlet. Az elgondolás itt az, hogy az erőmű után Ghost elküld Freemanhez és megszerzitek az X-10-ből az erőműbe vezető utat, és ekkor kell majd kikódolni a labor ajtaját a visszaúton. Az előző verziókban ezt az X-10-ből vezető utat hamarabb is meglehetett találni, mint az alapjáték vége és érdekes módon hátulról támadva is be lehetett fejezni a játékot. Én így fejeztem volt be :D Viszont a szövegekben ellentmondások vannak e miatt, de inkább hiányosságok, mert erre azért senki se számít.
    Cat helyzete egyelőre nem tisztázódott, de remélem, hogy ő is e miatt a változtatás miatt csúszott hátrébb.

    Ja, és ne mit találtam végre:

    [ Szerkesztve ]

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2242 üzenetére

    Először is, aki még nem kezdte el a 110007-esben a játékot, az nem is kezze el egyelőre, mert Cattel tényleg baj van! Aki már elkezdte, az számíthat egy újrakezdésre is. Többen is tapasztalták velem együtt, hogy Cat nem jelenik meg a Bárban és nem lehet folytatni a játékot e miatt. Küldtem mentést TB-nek, remélem kijavítják, de a hírek szerint ilyen problémák már a 6-osban is voltak.

    A rablásra emlékszem, simán ment nekem, de hogy hányan voltak ott, azt már nem tudom. Obmorok pedig az után jelenik meg, ha ő az, amikor Permumer lebeszéli a biztonsági védelmet és be kell menned a központba. Erre se emlékszem már konkrétan, mert nekem ez is simán ment. Nem is emlékeztem pontosan Obmokorra, mint személyre.

    Én újra elővettem a Solyankát, de mivel az óta, hogy abba hagytam már nem tudom hol is tartottam, jobbnak láttam új játékot kezdeni. Most ezzel az új menettel még legalább egy annyi plusz feladatot fedeztem fel benne, mint amennyit előzőleg. Hihetetlen, hogy tele van tömve. A legjobb az volt, amikor odamegyek Wolfhoz a faluban és megkérdem, hogy miért olyan borostás, talán elvesztette a borotváját? Erre azt mondja, hogy igen és elküld a zsákjáért, hogy szerezzem vissza a borotvájával együtt. Amikor megtalálom, ez fogad:

    És mindez a legelején a játéknak, amikor késem is csak azért volt, mert tudtam az előző menetből hol kell szerezni. De a zsákban volt egy ilyen "mutánsverő" kalapács is, ami mellesleg nagyon hasznos a továbbiakban is. Egy ütéssel akár a chimérát is kinyírja, de ha egy zombi kap belőle egyet, az se kel fel többé :D

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2244 üzenetére

    Az előző mentések nem működnek a 7-essel, ezt többen is igazolták, és a 7-esben mindenképp új játékot kell kezdeni. Ezért mondom, hogy egyelőre nem kell elkezdeni, mert hibás és lehet, hogy a hiba javítása újra új játékot fog követelni.

    Az NS-t érdemes fontolgatni, bár nem tudni, hogy be lehet-e fejezni egyáltalán. Mert ha nem, akkor halottnak a csók, mivel már nem foglalkoznak ezzel a kiadással. Valami másik kiadást emlegettek, ami még bővebb és nehezebb is.
    Amúgy nem volt gond ezzel a zombisereggel. Mondom, az a kalapács csodákra képes :)

    [ Szerkesztve ]

  • Sensut

    őstag

    válasz kekeeci #2247 üzenetére

    Ha Wolf zsákjára gondolsz, akkor az abban az alagútban van, ami aztán később vezet Sötét Völgybe. Az ATP-ről oda visz az út fel a dombon. De csak ha Wolffal beszélsz, akkor adja be.
    Kuznetsov zsákját én se találtam meg most se, és előzőleg se. Viszont jó tudni, hogy 3 "lokomotiv" van Cordonon. A 2 mozdony ugye, meg az ATP neve is "Lokomotiv". Szerintem az utolsó lesz az, de ott se találtam a zsákot. Jól el van rejtve valahol :F .

    [ Szerkesztve ]

  • Sensut

    őstag

    válasz kekeeci #2253 üzenetére

    Kell csalogatni őket, hogy szóródjanak szét és a kalapáccsal a derekuk tájára kell célozni a másodlagos ütéssel, akkor tuti a siker. Én felcsalogattam a hordát egész a katonákig, de azok nem foglalkoztak velük, mert tulajdonképpen az én ellenségeim. Aztán lecsalogattam az ATP-ig, addig már csak 3-4 maradt. Ezek olyan éhesek, hogy követnek bármeddig is mész. Az a helyzet, hogy Akimnak itt 40 zombikéz kell, és csak 1-2 zombinál van kéz. Mellesleg, amikor az X-18-ból ezen az alagúton át kell elmenekülnöd Sötét Völgyből a katonák elől, akkor is egy ilyen horda fog várni, ezért jó ha már megvan a kalapács. Annyi lőszert képtelenség összeszedni, hogy mindet kinyírd. Ez nem a Soup :)

  • Sensut

    őstag

    válasz kekeeci #2255 üzenetére

    Én láttam őket, de ugyanúgy kiütöttem, mint a többit :F Azoknál meg mindig van kéz is. Csak most látom, hogy ahányszor ott jössz vissza Cordonra, annyiszor van ott az a sereg. Most már lassan inkább kerülök a Szemétdomb felé :)

    Néhány érdekesség a Souphoz viszonyítva:

    - Friar PDA-ját sokkal egyszerűbb megtalálni nemsokára a feladat megkapása után. A Soupban ez elég nehéz. Itt Friart először Agroprom Undergrounban kaptam el, most pedig egyenesen rám támadott a Szemétdombon a hangárnál mielőtt még a Bárhoz eljutottam volna. Viszont a nagyobb gond itt Praporral van, mert ő kér ugye 10 tudós segélycsomagot mielőtt segít, ezeket viszont itt iszonyat nehéz összegyűjteni.

    - Amikor Sidorovich elküld a katonai bázisra ellopni a táskát a dokumentumokkal, itt tényleg ajánlatos belopózni és ellopni, mert ha riadó van, akkor isten őrizz mekkora balhé lesz ott helikopterekkel meg csapatokkal.

    - Mindenki Vodkát kér, de alig lehet találni néhányat. A banditáknak ugye van elég raktáron, viszont Borovt elég nehéz meggyőzni, hogy a haverjuk vagy és beengedjen oda. Nem csak Ratot kell elkapni, van egy kemény lövészet próbatétel is előtte.

    - Rat itt nem jelenik meg egyből Cordonon, mint a Soupban, hanem itt lép be a mérnök a képbe, aki a Bárnál PDA-kat javít. Először hozza kell menned, és ő megkeresi neked Ratet a térképen, és csak azután találod ott. Ezt valamiért kivették a Soupból és a mérnök ezen funkciója fölöslegessé vált e miatt.

    - Na, és nagy lőszerhiány van. Míg a Soupban eddig már derékig járunk lőszerben, itt még nem is láttam csőgránátot. A katonáknál alig van 5-6 töltény, és az árusoknál méregdrága az e féle cucc. Ez jó is, meg nem is. Jó azért, mert itt tényleg a Zónához méltón minden apró kelléket fel kell kutatnod és meg kell becsülnöd, viszont rossz, mert vannak előreláthatatlan helyzetek, amikor tehetetlen maradsz, mint pld. a harckocsi Sötét Völgyben a Cordoni átjárónál. Egyszerűen nem volt mivel kiiktatnom.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2257 üzenetére

    Én is kezdem azt hinni, hogy ez a TB a saját szórakoztatására csinálja, amit csinál amikor épp kedve tartja és le se sz@rja mi a mások véleménye. Sokszor, mint most is, napokig, hetekig nem ad hírt magáról ha küldesz neki egy hiba mentést, pedig ezúttal életbevágóan fontos lenne, hogy nyilatkozzon, mert a játék teljesen le van blokkolva és játszhatatlan. Teszem hozza, az Ő JÁTÉKA, nem a mienk. Nekem jó a Solyanka is, sőt, de ha segít az ember azzal, hogy megpróbálja befejezni legalább ezt a nagy bughalmazt és küldi a hibajelentéseket, akkor legalább annyit mondhatna, hogy kösz, megnézem. De semmi, úgyhogy 👎.

    [ Szerkesztve ]

  • Sensut

    őstag

    Még néhány dolog, amit jó lenne berakni/visszarakni a Soupba:

    - Ha bárhol meghal egy kulcsfigura (pld. mutánstámadásban), akár a körzeteden kívül is, kapsz egy nagy piros értesítést róla, hogy többé ne keresd.

    - Lényegében a Black Energy a fegyverek javításához kell. Szerencsére Sakharovnál van belőle dögivel és elég olcsó.

    - Lankynek a Bárban, ahhoz, hogy javítson, előbb szerszámokat kell szerezni, akárcsak a COP-ban.

    - Ez csak érdekességből, hogy mennyire figyeltek mindenre a modderek - az őrült Stalkernél a Raktáraknál eleve 2 flash stick van, egy Voroninnak és egy Maxnek :)

    - Az RG-6 gránátvető, ami Voroninnak kell, az ott van a pincében a faluban (ahol az eredeti játékban is), egy kisebb ládában, csak a ládát szét kell törni. Így a részeges szakács tippje se hiábavaló, amikor odaküld, miután jól megjáratott. Ő ad egy gránátvetőt is a Soupban, de nekem Voronin azt nem fogadta el, mert modifikált volt. Viszont a Szabadságos bázison nem tudsz átugrani a lőszerraktár őrének válla fölött, mint a Soupban :N

    - Egyre több ellenségnél találni jó páncélokat. Ezek ugyan nem tökéletes minőségűek, de mindig a javíthatóság határa fölött állnak. Már van egy csomó exóm, többek között 3 bandita exo is. A Soupban ugye ebből csak egy van az egész játékban, talán épp a miatt, mert kivették a hulláktól a páncélokat.

    - Amikor a Raktáraknál Lukash elküld, hogy nyírjuk ki a Dutysokat a tanyán, a Soupban mindig csak kevés, 5-6 embert vitt magával Max. Én nem avatkozhattam be, mert nem akartam ellenségnek a Dutyt. Maxet általában elsőnek kinyírták. Mindenképpen életben akartam tartani őt, ezért visszatöltés lett a vége mindig, de ekkor már Max nem vesz részt a csatában. Aztán volt többször is, hogy a szabadságosok mind meghaltak és nem volt aki elfoglalja a tanyát. Itt a NS-ban viszont ne hányan jönnek startból. Ezek simán lehengerelték a Dutysokat és Max se halt meg egyszer sem. Én pedig csak néztem a showt a dombtetőről :)

  • Sensut

    őstag

    válasz kekeeci #2263 üzenetére

    Nem megy, kipróbáltam. Voronin azt is mondja, hogy ne avatkozzak bele a szakadárok dolgába. Én beavatkoztam és a Bárnál a Duty egyből lelőtt, amikor odaértem. Viszont van egy megoldás még az eredeti játékból. Egy jól rejtett pozícióból, éjjel az ablakon be lehet dobni egy gránátot abba az épületbe, ahol a sok Dutys pihen a tűz mellett. Ha ezt jól csinálod, akkor nem vesznek észre és nem tudják ki volt az. Amúgy én sose avatkoztam be, de a recept se hiányzott, amit ott kaphatsz.

    dhampir: A Solyanka sokkal jobb és bővebb, de istentelenül nehéz is. A Soup mellette csak sétagalopp!

    Gery D.: Ameddig én eljutottam a Collector módban, én semmiféle összefüggést nem találtam a sztori móddal. Az csak egy unalmas gyűjtögetés volt pályáról pályára, amolyan találós kérdésekkel megfűszerezve. Aztán hogy tovább mi a tervük vele, azt nem tudom. valamiért abbahagytam, már nem emlékszem, hogy miért. Valami hiba miatt, de az összes pályát végigjártam volt.

    [ Szerkesztve ]

  • Sensut

    őstag

    válasz Dhampir #2266 üzenetére

    Abszolúte :K Most ugyanott vagyok benne, mint a 7-es Soupban voltam. Perzselő kikapcs, Cat a Bárban, és körben a fő sztoriszál eddig kivégezve - és csak egyetlen crash volt eddig Sötét Völgyben valami R1 renderer fene tudja mi miatt. De ezt már jeleztem korábban is, hogy mind amellett, hogy legalább kétszer akkora mint a Soup és az alapjátékra kell ráhúzni (nem önálló mod), meglepően szebb, gyorsabb és stabilabb az utódjánál. Egyébként nálam ez volt az első szempont amiért nekifogtam. Az igaz, hogy nincs annyi anomália benne, mint a Soupban, viszont az élet zajlik ezerrel a Zónában. Soha se tudod melyik bokorból mi ugrik rád, hiába, hogy jártál már arra többször is. A banditák folyton kószálnak a pályákon, a mutánsok egymást váltogatják és folyton fegyverropogást lehet hallani. Olyan helyeken is harcolnak sztalkerek, ahol nem is vagyunk jelen, aztán csak a hullákat találjuk ott. Egyelőre szigorúan a fő szálra szorítkozom, a végigjátszást követve haladok előre, mert tudni akarom, hogy be lehet-e fejezni a játékot. Így aztán nem szégyelltem elővenni a ceruzát és a füzetet és mindenkit feljegyezek oda, akinél feladatokat találok majd később. Már két A4-es oldalt teleírtam ilyen nevekkel :) Az igazi kihívások ezekben a mellékfeladatokban vannak, ott aztán fel kell kötni a gatyát.

    [ Szerkesztve ]

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2282 üzenetére

    Ez jó hír. Ezek az SMS-ek tényleg tönkre vágják a játékélményt.

    Most én is visszatértem a Souphoz, hála a javításodnak. Egyelőre minden rendben van tovább.

    shield: ez a Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2, amit tolok. De jelzem, amint eljutsz Radarig, iszonyúan nehéz kezd lenni már csak a főszál is (ami a Soupban is van), nem beszélve tovább a mellékküldetésekről. Például Sviblov Freebie megmentése feladatát egyáltalán nem tudtam megcsinálni. Tizenegyszer töltöttem vissza, de lehetetlen megmenteni a csávót. A gond itt az, hogy annyira védtelen szegény, hogy akár egy eltévedt golyó is kinyírja és akkor annyi a feladatnak. És az ellenfelek, akiket semlegesíteni kell(ene) 2 másodperc alatt, az vagy 5 tökig exós zsoldos isten tudja milyen profi fegyverzettel. És nem csak őt, de magadat is meg kell védened ezek ellen egy olyan helyzetben, ahol nem is vehetnek észre egy bizonyos időpontig. A Soupban ezt úgy oldották meg, hogy utólag Freebie sebezhetetlen (vagy jó szívós) lett és akkor nincsen gond, csak magaddal kell törődnöd, ami így is rémálom lehet. Ezt a feladatot a NS-ban ki is hagytam, legyen ami lesz. De van egy olyan küldetés is Dan-től, hogy nyírjak ki egy hatalmas (mondom a szokásosnál 3x nagyobb) vadkant egy semmirevaló .45-ös pisztollyal. Én belelőttem 189 töltényt a fejébe, de meg se kottyant neki. Több töltényem meg nem volt - szóval vannak ilyen lehetetlen feladatok benne, melyek szerintem egy utólagos nehézségi szintnövelés eredményei lehetnek. Eredetileg kétlem, hogy így tervezték volna ezeket a küldetéseket. És még ki tudja hány ilyen van, én a játék legalább felét hátrahagytam, mert ha elvállalnál minden feladatot helyben, akkora feladatlistád lenne, hogy a játék többé el se tudna indulni :)

  • Sensut

    őstag

    válasz Aarpok #2240 üzenetére

    Melyik kereskedőnél kellene legyen ez a negyedik exo fejlesztő modul? Csak azért kérdezem, mert én végigjártam a Mocsarat, de egyik kereskedőnél se találtam meg. Visszatöltöttem, kicsit változott a készletük és úgyse volt náluk. A ruha és 2 modul megvan, a bányában még nem jártam.

  • Sensut

    őstag

    válasz Sensut #2284 üzenetére

    Hát, azoknál egyiknél sincs a modul :F meglátom, ha a harmadikat is megtalálom a bányában, akkor lesz-e negyedik is?

  • Sensut

    őstag

    válasz Aarpok #2293 üzenetére

    Aha! Én meg letettem a ruhát, mert túl nehéz volt cipelni és nem akartam amortizálni :) Na megnézem újra a ruhával.
    Először megtaláltam a ruhát Yantaron, aztán Radaron találtam meg az első modult, majd Vadvidéken a másikat. De mindezt csak miután a szarkofágban befejeztem az alapjátékot!

    [ Szerkesztve ]

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2295 üzenetére

    Hát, nálam nem jelenik meg semmi, aminek köze lenne az exohoz. A ruha rajtam van, a két modul is nálam van, de szóba se hozza a ruhát Syslov. És a másik csapos se. Végigpróbáltam az összes párbeszédet, de semmi :F

  • Sensut

    őstag

    válasz Aarpok #2297 üzenetére

    Megszerzem a másikat is a bányából és akkor még megpróbálom.

    [ Szerkesztve ]

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2304 üzenetére

    Nem látok én a leírásban 4. modult. Így néz ki az angol leírás:

    Szerintem a negyedik modul a Mocsárban az egy kis extra lehet, ha már fel van használva a többi három, és azért nem említi a leírás... vagy mit tudom én. Megkeresem a harmadikat is, aztán meglátjuk.

    [ Szerkesztve ]

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2310 üzenetére

    Igen, az angolból tényleg csak kifelejtették, mert ott tovább már említi utolsó lépésként a harmadik fejlesztést, tehát összesen 4 modulnak kell lennie. Van a kezdő csomag, az első modul Vadvidékről, majd jön 3 fejlesztés modul - Radarról, a Bányából és a Mocsárból. Csak így jön ki az "upgrade Level 3". Talán azért nem adja be csak sorba, hogy ne tudd össze-vissza használni őket, hanem csak sorrendbe. Kíváncsi leszek.

    [ Szerkesztve ]

  • Sensut

    őstag

    válasz Aarpok #2318 üzenetére

    Ezt én is észrevettem volt annak idején. A teleport látszik, de nem elérhető. Még ki is szöktem oda, fent az antennáknál, mert amúgy is a pályán kívül lenne, de benne van az épületben és ettől nem elérhető. Most így előre tudva már begyűjtöttem a modifikált fegyvert és az álcázó exót az öregnek, de az még messze van. nem folytatom egyelőre a Soupot, mert ha tényleg bekavar az a szkript fájl, akkor tiszta ingyen kínlódok vele, a nélkül meg nincs Cat. Újra beleártottam magam a Solyankába és abban haladgatok. A qurva anyjába az a Kalauz, akivel Cordonon kell találkozni az X-16 után, itt kér előbb egy Shaftot, valami világító fáklyákat és egy "collimatort". Nem tudtam elképzelni mi az a "collimator". Most láttam a Soupban, hogy az is egy modifikált fegyver és Syslovnál kapható a Mocsárban. Csakhogy Syslov nincs a NS-ban, ő csak a Sopuban van jelen :D Na, de legalább megtanultam, hogy mit is kell keresnem.

  • Sensut

    őstag

    Nos, a fixet megköszönte a Steamen és ők is javították a következő patchben. Állítólag Adrenalinnal is gond volt, mert később ő se tért vissza a Bárhoz :F , bár én ilyenre nem emlékszem. Én közben ott pontosítottam volt a beírást, hogy a javítás csak 110006-ra vonatkozik.

    Mielőtt melóba indulnék: Thor legyen veletek :D :

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2328 üzenetére

    Hát igen, me én tettem közzé. Meg a karcos megjegyzést is én kaptam, hogy ezután azért előbb illene vele egyeztetni az ilyen dolgokban :B

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2330 üzenetére

    Teszek rá, engem nem idegesít az ilyesmi :N Ha valaki valamit rosszul csinál, akkor az nem mi vagyunk.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2332 üzenetére

    Én egyelőre csak arra emlékszem, hogy a sárga kör a feladat helye, a piros a GPS, de lehet valami különleges hely is pirossal jelölve. És mintha volt még egy szereplő is valahol a vége fele piros körrel.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2334 üzenetére

    Ez megint csak rémlik, de Parfumer azután jelenik meg, hogy másodszor visszajössz a városba. Azt hiszem Limanszk után. Akkor ott lesz a város szélén és elindul. A térképen kell követned egész a házig, és ott találkoztok. Ő áthalad a városon, de te nem tudsz bemenni oda, kerülnöd kell. Ez után jön Obmorok.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2336 üzenetére

    Visszatöltéskor crashelt mindig, aztán nekem akkor volt nagy gond, amikor a professzort kimentettem és kijövet kitör a háború. Annyi volt az ellenség és a hulla, hogy a játék már nem bírta. Utána pedig amikor a végén Lightniget meg kell menteni a tornateremnél. Itt valami átlátszó alakok jelentek meg és ekkor mindig crash volt. De ez még a 3-as verzióban volt, azóta szerintem javították.

    Érdekesség a Solyankában: LeHavre itt is megszívat rendesen, viszont amikor kirabolnak a pénzedet nem veszik el, mint a Soupban. De elvették a mutánsverő kalapácsomat :W . Ezt ha egyszer felvetted nem lehet letenni többé, és itt elvették és nem kaptam vissza a többi cuccal. Ugyanúgy, ahogy a dekódert is, amit Pripjátyban szedsz fel, ha már/még nálad van ekkor. A Soupban még becsalod a spawn menüvel, de a Solyankában nincs olyasmi, és ha elvesztetted a dekódert, nem tudsz a titkos laborba behatolni, illetve kijönni onnan, ha a fordított úton haladsz.

    [ Szerkesztve ]

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2338 üzenetére

    Limanszkban, az antennáknál fent ki lehet szökni a pályáról oda, ahol a teleportot mutatja, de az benne van egy épületben, amit nem lehet bejárni, csak körbejárni. Azok a lövöldöző valamik apró tornyok és bujkálni kell előlük. Valami elgondolás volt itt, de hiba van benne az biztos. Ha jól emlékszem, még rejtekhelyet is találtam odakint.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2344 üzenetére

    Ezekre a dolgokra vagyok kíváncsi a Solyankában, hogy hogyan vannak ott megoldva, mert az már biztos, hogy a Soupos alap után sokat változtattak ebben a játékban is. Amíg jön a Soup javítás ezzel foglalkozom. Egyetlen gond csak az, hogy mostanában nem nagyon van időm vele játszani. A napi 1-2 óra játék túl kevés ahhoz, hogy jól haladjak benne. Annyira nehéz, hogy szinte képtelenség átjutni egyik feladatból a másikba. A tegnap 3x jártam végig a Zónát egy doboz cigiért, mert ennyi hiányzott a 10-ből, amit Gariknak kell adni, hogy elárulja a termoszok helyét. De közben kaptam 5 Vodkát, ami szintén egy kincs a NS-ban :) . És ha csak sétálni kellene az rendben volna, de folyton támadnak vagy a mutánsok, vagy a banditák, zsoldosok stb. De nem adom fel! Mióta lekapcsoltam a perzselőt, egyre több új "életforma" ront rám a bokrokból. :D Ilyenek ne:


    :K

    [ Szerkesztve ]

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2347 üzenetére

    NS map:

    Szerintem nem tartalmazza a collectort, legalábbis nem úgy, azokkal a randa maszek pályákkal. Azok nincsenek benne.

    Emlékszel olyasmire, hogy amikor egy adott ponton Cordonon a katonák elkezdenek lőni rád, de nem mindegyik, az előtt Kuznekov küld egy SMS-t és figyelmeztet? Nem emlékszem ilyesmire a Soupban, csak hogy elkezdenek rád lőni. Itt a NS-ban az van, hogy kapsz egy SMS-t, kettőt is, hogy a fejesek kiküldtek egy csapatot erősítésnek a hídhoz, de inkább megfigyelők azok, és a katonák semmit se tudnak miattuk csinálni. És megkér a tiszt, hogy "foglalkozz" velük. Vagyis nyírd ki őket, mert ők nem tehetik, és ez mindenkinek közös érdeke. Csak azokat kell kinyírni, akik rád lőnek. Sorra leszedtem őket, és a többiek csak forgolódtak, nem avatkoztak be. A Soupban mikor rálőttem egy ilyenre, ott fent a hídon, az összes katona vissza kezdett lőni. A végén mindenkit ki kellett nyírjak, még a tisztet is. Még vissza is töltöttem és újra próbáltam, de nem sikerült a tisztet jobb belátásra bírnom, és az üzletelésnek annyi lett. nem értettem mi történik, csak itt a Solyankában értettem meg mi a helyzet.

    Nem tudom mi lehet a skat modullal, mert nem tudok tovább menni Cat miatt. És azért nem ír senki a 7-esről, mert senki nem tud továbbmenni ott. Kellene az a qurva javítás, de csak a jövő hétre ígérik, szokás szerint. Mindig a jövő hétre :) A NS-ban nincs benne ez a Skat rész. Se a Lélekkocka, se Syslov a Mocsár bázisán. Most már tovább jutottam Ghoston, Fangon, Cat-en, de még nem voltam a szarkofában. Úgy akarom, hogy hátulról lepjem meg ott a monolitot amikor Ghost az X-10-en keresztül eljuttat a szarkofágba. Ez tetszett a Soupban először és kár hogy kivették a 7-esből. Túl lineáris lett ettől a Soup ezen a részen. Ez a hátbatámadás annyit csinál, hogy valójában észre se veszed, hogy ez az alapjáték vége, mivel teljesen más helyzet áll elő. :K

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2349 üzenetére

    Nem, nem. Azt tudom, hogy nem szabad átmenni, csak Vodkával. ezzel kezdődik a játék is :) De itt még a híd közelébe se értem, s már lőttek rám, de jóval később. Azelőtt még üzleteltem is velük. A Soupban, persze. A NS-ban kaptam az SMS-t és nem is lőttek rám, csak az újak. De most már tiszta, hogy mi van ott, csak ezt is kihagyták a Soupból valamiért.

    A Soupban át lehet menni Jupiterre és Zatonra is. Csak a collector módban.

    [ Szerkesztve ]

  • Sensut

    őstag

    válasz Sensut #2350 üzenetére

    Na várjál csak. Néha jönnek olyan SMS-ek itt a NS-ban, hogy Jupiterről meg Backwaterről beszélnek, hogy ott lehet megtalálni őket. Szerintem itt beépítették ezeket a pályákat mellékfeladatokba. Erre kíváncsi leszek.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2352 üzenetére

    Már pedig ezek a képek azokon a pályákon készültek a NS CP2-ben, mégpedig elég különös szereplőkkel:

    És nem néz ki collectornak :)

    Forrás: taringa.net

    Már nem tudom ki az a Sherstyuk :F

    [ Szerkesztve ]

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2354 üzenetére

    Ja, tudom ki az. Nálam is meghalt mindig. Vagyis én nyírtam ki, mert megtámadott. Hogy miért azt nem tudom.

  • Sensut

    őstag

    válasz kekeeci #2346 üzenetére

    Én se kaptam rá megoldást. Első alkalommal elvállaltam a feladatot Moletól, alkut kötöttem a tiszttel, hogy odaadom kölcsönbe a PDA-t, de többé hírét se hallottam. Valami olyasmi, hogy Vodkáért cserébe egy emberénél hagyja a PDA-t és átvehetem tőle nem tudom mennyi idő múlva, miután ő lemásolta a tartalmát. De hogy hol, azt nem tudtam kivenni a szövegből. Bázist emleget, de én sehol se találtam. Most, ezt így már tudva előre, nem vállaltam el a feladatot Molenél, egyelőre.

  • Sensut

    őstag

    Nos, elértem a NS-ban is arra a pontra, ahol a Soupot kénytelen voltam abbahagyni Cat hibája miatt. Az a helyzet, hogy mindkét játékban Cat az a kulcsszereplő, akinél egy idő után összefutnak a szálak. Hülye feladatai vannak a gyógyszereivel, meg a monolitos paranoiájával, viszont bármilyen sorrendben is csinálod a többi feladatot, a végén úgyis nála kötsz ki és nélküle nem tudsz tovább haladni. Én most mindkét játékban azt a két szerencsétlen ürgét kell kimentsem Agropromban a monolitosok kezéből, Cat felkérésére. Ez az a küszöb, ahol csak egy pont marad a továbbjutásra. A Soup ugye itt stagnál nálam, mert Cat nem méltóztatott megjelenni a Bárban. A Solyankában minden rendben van ezidáig, úgyhogy tovább tudok haladni. És ez az a terület már, ahol csak egyszer jártam a 3-as Soupban. A többi verzióban sose jutottam el idáig, vagy ennél tovább. Pedig legalább 5x futottam neki már a Soupnak :K

    A NS-ban, aki ebben jár, az kösse fel a gatyát az erőműnél és pakoljon fel lőszerből amennyit csak elbír. A legdrágább mesterlövészpuskát vigye magával sok-sok tölténnyel. A qurva életbe, hogy megszívattak ott a terminátorok, vagy mi a jó ég az a sok exós ürge ott :Y

    Kicsit meginogott stabilitásában ez a játék is a Raktáraknál. Került egy hibás fegyver, a G36 C "Commando", ami ha nálad van, vagy valamelyik árus leltárában, akkor nem enged át Radarra valami erre a fegyverre hivatkozó vertex hibaüzenettel. Én úgy oldottam meg a problémát, hogy eldobtam ezt a fegyvert a helyett, hogy eladtam volna. Ekkor tovább engedett. Remélem később nem kavar be újra. Azt észrevettem, hogy ha használják ezt a fegyvert, akkor nincs baj, csak ha a zsákban van.
    Pripjátyban volt még vagy 2 crash, de ez már megszokott a Stalkerekben.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2361 üzenetére

    Ott ki is vágták Ghost dialógusát a Soup 7-ben. Addig nem küld Freemanhez az átjáró térképéért, amíg az alapsztorit be nem fejeztük. De ez sajnos és ettől lett túl lineáris a Soup ezen a ponton, mert most a Solyankában még az előtt átmentem CNPP2-re az agyakért, hogy a Monolitnál jártam volna. És mókás. Sőt, itt ki is van vágva a sok alapsztorihoz tartozó videó, meg játékvége credit. Amint eléred az utolsó teleportot CNPP2-n, szimplán áttesz Pripjátyba, mintha semmi se történt volna. Ha pedig kívánsz valamit a monolitnál, akkor Agropromban kötsz ki és kész. A Soupban itt egymást érik a videók, meg a búcsúzók, ahány lehetőség, annyi. Ebben a fordított vég elérése sorrendben a dekóder a kulcs. Ha az nincs meg Pripjátyból, akkor úgysem tudsz bemenni a monolit bunkerbe se elölről, se hátulról. Kötelező megtalálni a dekódert, és akkor már lényegében vége a játéknak, csak a bunyó marad az erőműnél. Ha a dekóder már megvan, akkor tök mindegy hogy melyik oldalról jutsz el a bunkerbe, mert a vége ugyanaz a pont. Ha meg csak kívánsz, akkor Agropromból folytatod. És itt nem lehet a titkos labor ajtaját feltörni, mint az alapjátékban.

    Ja, mellesleg a Soupban úgy megvágták ezt a részt, hogy az alapjáték szerint se tudsz sorsot választani. Hiába van meg a dekóder, a titkos labor ajtaját nem tudod kinyitni, csak miután a másik kívánós véget teljesítetted, és Agropromba teleportálódsz. Én innen visszamentem kíváncsiságból, és akkor kinyílt a labor ajtaja és jöhetett a másik alapvég. Ezt a húzást végképp nem értettem. Persze minden tökig vidóval teletömve.

    [ Szerkesztve ]

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2365 üzenetére

    Biztosan nem találtam ilyesmit, mert nem kaptam utat Zatonba a collectoron kívül.

    Emlékeztek olyasmire a Soupban, hogy Zahar átküld Kelet-Pripjátyba megtalálni egy rejtekhelyet, amiben van egy valamiféle embrió. Ezzel lehet létrehozni valamit, amivel ki lehet nyírni a Shadow Monolitot a labirintusban. Én nem emlékszem ilyenre. Ez viszont azt jelenti, hogy lesz út K-Pripjátyba a NS-ban is. A Soupban a Lélekkocka vitt oda, de itt nincs benne az a szál.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2368 üzenetére

    Nem memória hiba volt. Renderrelési hibák voltak nálam mindig. Nekem amúgy 16 giga van a gépemben, de úgyis van elég sok stack overflow, de ez nem az volt.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2370 üzenetére

    Várj várj. Azóta javították a Halott Várost, hál' istennek! Ez nekem még a 3-as patch elején volt, vagyis amikor oda értem, még csak akkor jött ki a 3-as patch.

    Na itt kezd eltérni a NS a Souptól. Vagyis sokkal csavarosabb lett. Amikor a Labirintusban beépülünk a Monolithoz és a halhatatlan górétól megtudjuk a kódot és el kell lopnunk a széfet, akkor nem olyan egyszerű már a dolog, mint a Soupban. Itt amikor minden megvan és le szeretnénk lépni, a góré tetten ér és a széfet elveszi. Csak akkor adja vissza, ha Chernobyl 2-n megkeresem a testvérét és dolgozom neki egy keveset, természetesen monolitként :) Ezt már nem lehet lepasszolni. A kérdés csak az, hogy jutok el monolitként oda? Szerencsére már megvan Strelok 5 monolit teleportja, ami oda visz és a CNPP2-ről az átjáró is az ATP-re, amit antizombinért vásároltam. Ezekkel talán sikerül a dolog. Csak még nem tudom mi ott a meló? Most már muszáj addig mennem, amíg befejezem a NS-t, mert ha abbahagyom, sose fogom tudni mit kell csináljak, annyira kezdett bonyolódni a játékmenet.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2374 üzenetére

    E-mailben lehet kérni a javítást tőle, vagy mi, nem tudom. Most dolgozik az automata frissítésen. Engem nem érdekel a Soup most, mert rájöttem, hogy ennek a sztorinak a mibenléte a NS-ban kerekedik ki igazán. Lehet, hogy te is jobban jársz, ha átváltasz rá a fordítással. A Soup-anyag eddig mind beletalál, kivéve a lélekkockát és a skat-15 exot, de sokkal több benne a szöveganyag. Csak annyi a baj ezzel a játékkal, hogy nagyon, de nagyon nehéz, és emiatt nincs/nem lesz neki nagy tábora, na meg az angol fordítás szintén katasztrofális.
    Közben én megtaláltam benne a monolit góré tesóját a CNPP2-n - nevezzük Shadow 2-nek -, és ő most igazán feladta a leckét basszus. Az a dolgom, hogy MONOLITKÉNT, monolitos ruhát viselve, gyűjtsek össze 5 tárgyat neki a Zóna 5 különböző részéről úgy, hogy közben nem ölhetek meg senkit, különben nem kapom vissza a széfet, amit Minernek kell elvinnem. Az első ilyen hely a Bárnál az Aréna teteje. Erre varrj gombot, hogy jutok be oda monolitként, hogy ne öljek meg senkit, mint első számú közellenség :D Nos lényegében, itt kapnak értelmet a különböző teleportok, amiknek a Soupban nem sok értelmük volt. A teleportokkal elég könnyen be lehet jutni ezekre a helyekre, bár kell bujkálni akkor is. És ha nincsenek meg a teleportok, akkor nagyon kell ismerni azokat a "lyukakat" a pályák körül, amiket a készítők felejtettek ott, de nem tartoznak a játéktérhez. Én szerencsére ismerem ezeket a ST2 meg a Fotográfból, mert azok nagyon kihasználták ezeket a kitérőket, és most biza jól jönnek, mert a teleportokkal eddig én sem foglalkoztam komolyabban a NS-ban. Aki viszont nem ismeri ezeket a lyukakat, az biza vakarhatja a fejét a bejutáshoz :K
    Ami a Soupot illeti, azt mondják, hogy az új frissítés aztán nagyon stabillá teszi a játékot. Ezt hogy értik nem tudom, de reméljük a legjobbakat, mert biza ráfér a stabilitás is. Gondoltam kérek egy frissítést én is e-mailben, de aztán lemondtam róla, mert ha ennyire féltik, hogy nem teszik közzé, akkor tartsák meg maguknak. Majd csak kijön előbb-utóbb.

    [ Szerkesztve ]

  • Sensut

    őstag

    Itt a Megán található némi textúra csomag a Souphoz, ha valakit érdekel a dolog. A frissítés még mindig csak úton van.

    Emlékeztek még a SOC végén arra a jelenetre, miközben teleportálunk kifele a játékból, hogy egy pillanatra Sidorovich-hoz is betesz a játék. Nos, ez a Sidorovich egy hamis Sidorovich a CNPP 2-n, nem az igazi - derül ki a NS-ban-, és ez valamiért nagyon bosszantja az erőmű Monolitosait :D Ezért Shadow 2 felbérelt, hogy robbantsam fel ezt a csalót. Ez a Sidorovich, ellenben a rendes Sidorovich-csal, halandó. Ezért elég ha az alatt a pillanat alatt, amíg ott vagyok, egy F1 gránátot bedobok a kalitkájába. Ez meg is történt és többé nincs ott a hamis Sidorovich :D
    Borzasztó nehéz kaland volt ez a monolitos megbízás, aminek a záró jelenete volt a fenti feladat, de megérte. Én még Stalkerben ennyit nem törtem a fejem és nem izgultam a megoldások miatt, amíg mind az 5 forgalmas helyre valahogy be tudtam pofátlankodni Monolitosként, hogy összeszedjem a PDA-kat úgy, hogy nem nyúlhatok senkihez és meg se haljak, miközben lőnek rám ezerrel. Mellesleg ezek a PDA-k milliméterre el is vannak rejtve. Mivel az angol szöveg eléggé érthetetlen, felsorolom az 5 feladat helyszínét, ahol ezeket a tárgyakat (zsákok) keresni kell, ha valaki mégis erre jár:

    - Army Warehouses - egy fémlemez alatt a beomlott tetejű hangárban a harckocsival.
    - Bar - szellőző torony az Aréna tetején.
    - Dump (Garbage) - a hangár tetején.
    - Agroprom - katonai bázis székhelyének a legfelső emeletén, az egyik műszerfal felbillent szellőző rácsa alatt.
    - Dark Valley - a gyár hátsó udvarán a betonlemezek között.

  • Sensut

    őstag

    A Solyankában is benne van a Skat-15, de itt is csak 3 modult említ a kézikönyv, ami itt logikus, mivel a mocsári árus Syslov nincs benne a játékban. Ha jól értettem, nála lenne a negyedik modul. Még nem tudom van-e negyedik itt, még kutakodom az árusoknál. Nincs sorrend az összetevők megtalálásában. Én Vadvidéken találtam meg az első modult, majd a ruhát, aztán radaron a másik modult, majd a Barlangban az utolsót. Itt mindenképpen elkel ez az okos páncél, mivel a játék nagyon nehéz.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2393 üzenetére

    A NS CP2 alapja az AMK és a modod készítette Arhara és Adrenalin :) A fegyverarzenál ezért más, de állíthatom, hogy legalább 4x annyi fegyver van, mint a Soupban :K Mindig megtartok magamnak egy példányt a fegyverekből, mindig a legjobb állapotban levőt. Nos, itt vannak az általam eddig összegyűjtöttek, most ott tartok a játékban, hogy először voltam lent a Varlabban és találkoznom kell Fanggal a farmnál. Szóval, eddig ennyi féle fegyver fordult meg a Solyankában, ami mellett a Soupban eddigre negyede ha összegyűlt.







    A ruhákkal ugyanígy, majd felteszem azokat is.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2396 üzenetére

    Hát nem tudom hol láttad ezeket a fegyvereket az SS-ben, mert én gyűjtöm ott is, de alig néhány egyezik. Vannak azonos típusok, de a modell mindig eltér. Innen hiányoznak pld. az FN-ek, csak egyet találtam belőlük most utóbb. És rengeteg más tárgy is eltér az SS-től. A DMX-et ráhúzták az AMK-ra és szerintem ez tett be a Soupnak, hogy folyton crashel. Volt egy NS verzió DMX-el, amit próbáltam és ami totál behalt volt az agyperzselő után. Viszont itt utólag rengeteg tárgy még bekerült a NS-ba.
    Már belefutottam egy Zatonos feladatba is, meg lehet szerezni az átjárót is egész Jupiterig és K-Pripjátyig, csak passzoltam egyelőre, mert nem kötődik a főszálhoz. Gondolom, egyelőre, de ha muszáj, akkor belevágok. Vannak eltérések a Souphoz képest a fő feladatokban, de nem sok. Inkább javítások és kikerekítések azok. Most már lassan túl vagyok benne a Varlabon, eddig minden tökéletesen működik, ami jó is, mert a csalás itt kizárt :) Ha csak kimásolsz egy kulcsfájlt a db-ből, a játék nem indul el, olyan komoly fájlvédelem van rajta :K . De ha sikerül befejezni a játékot, akkor nekifogok egy patchnek és gyengítek kicsit a nehézségi szintjén, mert megéri az tuti. Az árakon és a sebzésen kellene csak módosítani, mert azokat kicsit eltúlozták. Most sem értem TB miért akar egy új NS-t csinálni, amikor itt van ugyanaz és már kész is van. Ez valami bosszú lehet köztük, mert régebben együtt dolgoztak TB-vel a Solyankások, de valami balul ütött ki közöttük.

  • Sensut

    őstag

    TB most toborozza az új csapatot. Mivel a 7-es Soup verzió egy új fejlesztői kategóriába lépett, új csapatot szervez. Én kaptam egy felkérő e-mail-t tőle, de visszamondtam, mert nincs időm rá. Ha valaki akar tesztelő, vagy esetleg besegítő lenni, e-mailben lehet jelentkezni nála.

Új hozzászólás Aktív témák