- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aslan
aktív tag
Kedves Vegas guruk!
Először is mindenkinek Boldog Új Évet Kívánok!
A problémám a következő (mivel késő van már csak nagy vonalakban írom le, talán így is érthető a jelenség, ha mégsem akkor nap közben szépen körbeírom a dolgot).
Szóval:
YouTube-ra szoktam készíteni általában gameplay videókat. Eleinte FRAPS-el rögzítettem, de mióta GTX 660-as kártyám van az NVIDIA ShadowPlay nevezető szuper kis programját használom rögzítésre.
Nos a problémámat tekintve a rögzítés teljesen mindegy, hogy milyen forrásból illetve milyen programmal történik.
Berakom a videót, megvágom, ahol kell, esetleg intro-outro be még pluszba, 1-2 átmenetet, de az sincs mindig, aztán mehet is a render. Általában a Sony AVC/MVC -> Internet 1080p 30p (és ezt még testre szabom, pl 30 fps-t átrakom 60-ra, stb.) Aztán mikor megy a renderelés a visszajelző ablakon olyan, mintha szellemképet (utánhúzást, vagy mittoménmit) produkálna a cucc... a vicces csak az, hogy ez a "szellemkép" a kész anyagon is látszik. Érdekesség, hogy többféle renderbeállítással is próbáltam, és mégis.
Van-e valami varázslat ennek eltűntetésére? Vagy valamit eleve szarul állítok be renderelésnél? Nektek mi a tapasztalatotok?
Előre is köszönöm válaszaitokat!
SAMSUNG GALAXY S20+ 5G - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
Köszönöm szépen! Ez a disable resample megoldani látszik a gondot!
Akkor még egy kérdés:
Miért lehet az, hogy iszonyú sok idő a Vegas 12-nek egy kb 1 órás videó renderelése i7 4770-es CPU illetve egy GTX 660-as VGA mellett? Premiere Pro sem kapkodja el, de Vegashoz képest gyorsabb nem értem.
Illetve nektek mi az a render és beállítás, ami a legjobban bevált? Minőségre is jó és a renderelési sebesség sem órák hossza?
[ Szerkesztve ]
SAMSUNG GALAXY S20+ 5G - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
válasz bandika0626 #5551 üzenetére
Mondasz valamit, mert előtte AMD kártyám volt és akkor gyorsabb is volt valamivel. Aha, szóval ezért. Nos kár, hogy elsősorban NVIDIA párti vagyok, de az általad említett opencl támogatás nvidiáéknál nagyon tetszetős infó volt, köszi!
SAMSUNG GALAXY S20+ 5G - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
Üdv Mindenkinek!
Volna egy kérdésem a Vegas renderelési idejével kapcsolatban.
Először is a tények és a tudnivalók:
Adott egy 45 perces videó, amit ShadowPlay programmal rögzítettem (gameplay részlet). Ezt a videót szeretném Sony Vegas 12-vel renderelni.
A gép: Intel Core i7 4770, 2x4GB CORSAIR DDR3 RAM 1600Mhz, Nvidia GeForce GTX 660 2GB VGA kártya.
Nos a renderelési beállítások, amiket használok a következők:
MainConcept AVC/AAC ... ezen belül készítettem egy saját template-et YouTube 1080p60 névvel, mely a következőképpen van beállítva:
Encode mode-nál azért van a CPU only kiválasztva, mert igazából tök felesleges, hogy melyiket választom, mindig ugyan olyan lassú a renderelési idő.
Nos a renderelési idő ennél a 45 perces videónál ezen beállítások mellett 2 óra 48 perc volt, ami véleményem szerint iszonyú sok. Régebben, mikor ATI Radeon HD 5770-es VGA (1GB RAM-al) kártyám volt a renderelés jóval hamarabb véget ért. Ez azért van, mert a Vegas voltaképpen semennyire nem támogatja az Nvidia kártyákat, hiába választhatom a CUDA lehetőséget az 'Encode mode'-nál? Vagy már ötletem sincs, mi lehet az oka.
Ha renderelek más szoftverrel (pl Premiere Pro) hamarabb végez a művelettel, most hirtelen nem tudok pontos adatot mondani, de közel sem tart ilyen sok ideig azzal a programmal, mint Vegassal. De sajnos a Vegast sokkal jobban szeretem, hiába professzionálisabb program a Premiere Pro, a Vegas jobban kézre áll + tanultam is anno ennek a szoftvernek a kezelését.
Nincs valami mód mégis, amivel csökkenteni lehetne ezt az iszonyat renderelési időt?
Előre is köszönöm a választ!
SAMSUNG GALAXY S20+ 5G - azé me jóóó!
-
Aslan
aktív tag
válasz TommyX_ #5750 üzenetére
Hát akkor megszívtam. Sajnos NVIDIA párti vagyok, akkor kénytelen vagyok átnyargalni más programra a Vegasról vagy megszokom ezt a helyzetet. Esetleg a Vegas a következő kiadásából nem hagyja ki az NVIDIA kártyák AMD-hez hasonló támogatását?!!
SAMSUNG GALAXY S20+ 5G - azé me jóóó!
Új hozzászólás Aktív témák
● BigBadPlaYeR leírását olvasd el, mielőtt kérdezel
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Stellar Blade
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- További aktív témák...
- PC JÁTÉKOK (OLCSÓ STEAM, EA , UPLAY KULCSOK ÉS SOKMINDEN MÁS IS 100% GARANCIA )
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- Adobe Creative Cloud - 2024. 04. 05 - 2025. 04. 05-ig
- Canva Pro előfizetés - 1 éves
- Windows, Office licencek a legolcsóbban, egyenesen a Microsoft-tól - 2990 Ft-tól!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen