Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hcs57

    őstag

    válasz tresh #20927 üzenetére

    Félreértettél... még nem jöttek ki hozzám, csupán felhívtak majd három hét után. Előtte semmi infó nem jött, még "imél" sem, pedig az ingyé' van. Ma is csupán megkérdezték, hogy aktuális e még.
    Ami felb@..ta bennem az ideget, hogy ezt úgy írják a my.samsung oldalán: prémium kategória... idézem:

    Hogy működik a Prémium Szervizfutár szolgáltatásunk?
    Futárunk az Ön által meghatározott helyen és napon javításra átveszi Öntől a készüléket.
    Lehetőség szerint 1 munkanapon belül megjavítjuk a készüléket, majd az Ön által megjelölt helyen és napon visszaadjuk azt.
    Telefonok esetén a javítás idejére díjmentesen kölcsönkészüléket* biztosítunk Önnek.

    Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu

Új hozzászólás Aktív témák