- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
-
VinoRosso
veterán
-
-
félisten
válasz VinoRosso #356 üzenetére
Hát akkor nem tudom mi legyen. Gondolkodtam egy 4850 de inkább egy 4870-en, de ha úgy sem játszható rendesen fullon, akkor hagyom a francba az egészet és játszom a soc szinten. Köszi az infót egyébként!
Lehet ezért írta a fleSs:
A GPGPU teljesítmények tekintetében is érdekes harcnak nézünk elébe, ugyanis bár az AMD architektúrája 800 stream processzora révén erősebbnek tűnik, ne felejtsük el, hogy meglehetősen komoly optimalizációra van szükség, hogy ezt rendesen ki lehessen használni. A GT200 „szimpla” stream processzorai ugyan kevesebben vannak, de a chip egyszerűbb szálkezelése révén bármilyen helyzetben képesek számolni, tehát nincs szüksége olyan mértékű optimalizációra, így a lustább programozóknak is csábítóbb lehet.
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
hát ilyen szinten már a programozók szerintem nem optimalizálnak túl sok mindent, még legalacsonyabb szinteken sem. Max egy fordító, de az túl statikus egy GPU-nak, ezért kell egy jó HW-es ütemező, és akkor ki vannak küszöbölve a különféle függőségek( már amennyire lehet), és nem kell ilyenekkel foglalkozni. Ezért jó cucc a CUDA, mert gyakorlatilag C-ben lehet programozni a gforce-okat.Szerintem várd meg az 55nm-es gt200-at, ott majd sokminden eldől.
-
VinoRosso
veterán
ősszel vmikor, konkrét info nincs, mindenhol azt lehetett olvasni hogy Nvision-on bemutatják, de nem hallottam ról, hogy megtörtént volna. Szvsz szeptember vége, október eleje. Még az is lehet hogy az angol CS-t is eltolják addig, ha így megy tovább, csak azt nem tudom mikorra lesz abból akkor magyar, mert én októberben már tutira nem fogok vele játszani. Kéne valami, amivel ki lehet bontani a játék adatbázisát, és már csináltam volna is egy gyorsfordítást, amivel könnybben ki lehet találni mikor mit vakernak az NPC-k.
-
válasz VinoRosso #356 üzenetére
az erős... az alfa még ennyire nem volt veszélyes. ha gonosz lennék azt mondanám, hogy a nvidiától már megint szóltak a fejlesztőknek, hogy direkt rontsák el az optimalizációt, hogy semmin ne fusson... de ismerve a gsct, korántsem vagyok ebben biztos, mármint hogy maguktól nem voltak képesek elszúrni a dolgokat
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Drizzt
nagyúr
Én csak videókat lesek, de az valami veszettül durván néz ki. Jöjjön már ki!
I am having fun staying poor.
-
Drizzt
nagyúr
Direkt olyan videókat nézek, ahol 8800Gt-vel tolják.
Lehet ez nem max. Viszont marha jól néz ki, s azért a minfps elég jó. Csak van valami jó kompromisszum az elfogadható sebesség, s szép látvány között. Vidkarit majd akkor cserélek, ha lesz értelme. Viszont 4850-re nem lenne túl nagy gyorsulás, 4870 aránytalanul drága, talán az új gtx260, ha ugyanannyiba kerül mint a régi, akkor arra érné meg.I am having fun staying poor.
-
idiot
tag
Vista home premium 32bit 8.6 kataliszt általában 10 perc után ha mentenék
kilép.Asszem maradok az Xp sp2-nél.
Bár ha valaki elárulja hogy sikerült min. 4 órás kiugrást
produkálnia.Azt naon megköszönném.[ Szerkesztve ]
alter
-
$p@rr0w
őstag
Azon gondolkoztam:
A Steames Stalkeremnél a propertiesre kattintva tudok választani hogy milyen nyelven akarok játszani angol/francia/olasz/spanyol/német. Ha nem angolt választok elkezdi letölteni a nyelvi csomagot hozzá. Vajon a CS-is ilyen lesz? És ha igen akkor a magyar nyelvet tartalmazni fogja? Aszem ideje írni a Steam fórumra, milyen kár hogy a Shadow of Chernobil multi bug megoldása miatt kibannoltak...Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
-
Laraxior
titán
ááá..ugyanaz a menü zenéje mint a Shadow of Chernobylnak... imádtam annak a muzsikáját..asszem pár napra le vagyok foglalva
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
félisten
Az elején én sem játszottam vele. Kb fél éve kint volt már a játék, mire leültem elé és kb egy óra után úgy magával ragadott, hogy ez azóta is tart. Már egy csomószor végignyomtam, aztán az ol móddal is, de most is be-be töltögetek csak úgy hasra ütésre pályákat és játszom vele, mert mindig mutat valami újat, izgalmasat, mindig máshogy történik. Olyan hangulata van, hogy egyszerűen nem tudom abbahagyni a gémet. Ezt vagy nem szereted, vagy a rabja leszel. Szánj egy kis időt az első részre, hátha neked is megtetszik.
-
VinoRosso
veterán
válasz proci985 #362 üzenetére
hát nem tudom ehhez szerintem nem kell elszúrni semmit, lehetne írni sokkal de sokkal erősebb játékot is, csak nem lenne gép ami elviszi. Ez már lassan kezd ilyen urban legend lenni, hogy ha valami erős grafikával jön ki, akkor arról egyből az nvidia tehet. Tény hogy a hardver gyártók szeretik befolyásolni az alkalmazások készítőit, hogy az ő koncepciójukhoz illeszkedjenek inkább, de ennek vannak korlátai. Egyrészt maga a megvalósítás is, egyrészt ha valaki nem ketrecharc szerű fps-t akar készíteni(pl UT), ahol szinte csak beltréen megy a fight, hanem szabadtéren, sok nagyrészletességű objektummal, rengeteg kis terepelemmel, amik mögé jól fedezékbe lehet bújni, fákkal, növényzettel, atmoszférikus időjárással, realisztikus megvilágítással, esetleg küldönböző effektekkel, vízzel, tűzzel, villámlással, porral, füsttel, különféle térgörbítőkkel(lásd stalker anomáliák), motion blurrel, és akkor még nem írtam a dx10ről, hogy abban milyen lehetőségek vannak, szóval összeszedni meg felsorolni is nehéz mindazt, amit bele lehet ölni egy ilyen játékba, és minél szebbre csinálják, annál jobban igánybe veszi a hardvert. Én nem csodálkozom ezeken, hogy ezek így mennek, pl sokszor hallottam, hogy pl a Crysis így optimalizálatlan megy úgy rossz, de szvsz ezeknek fogalmuk nincsen hogy milyen mértékű számítások állank a háttérben, egyszerűen nem is tudják, hogy mennyire szép látványt nyújt a játék, pl a Crytek motor szerintem az egyik legszebb, elkápráztató az árnyalási technikája, gyönyörű textúrákat alkalmaz, a víz olyan élethűre meg van csinálva sokszor, hogy kedvem támadna inni némelyik forrásból, a füst meg tűz effektek is összehasonlíthatatlanok más játékokkal, a fizika is olyan, hogy leesik az állam az ütközésektől meg a robbanásoktól...lehet szidni az ilyet, hogy szarul fut, de azért abba is bele kell gondolni, hogy ezeket nem ilyen 100-200 shaderes, 512-es kártyákra tervezték, hanem a a legerősebb hardvert igénylik a maximális grafikához, egy vagy inkább több erős GPUval. A GSC meg nem a legjobb csapat fejlesztési szempontól az tény.A storyline jó, a játék koncepciója is, a legjobb amivel eddig játszottam, rengeteg jó ötlet van benne, de ennyire rosszul megtervezett és kivitelezett játékot se láttam sokat. Egy csomó baki van benne, hogy milyen lesz, megy a felhajtás, aztán meg a végén kiderül, hogy a fele sem igaz, egy csomó mindent kiszednek, és ezt már másodszor játszák el, a játéknak gyakorlatilag ugyanaz a motorja, kb ugyanaz az architektúrája is ahogy néztem, mint a SoC-nak, amit már a jó ég tudja mióta fejlesztenek, és most ennek a régóta csiszolódó játéknak az alapjain kidobank egy olyan játékot, ami még több bugot tartalmaz, mint a SoC annak idején. Megvannak ugyanazok a bugok, mint a SoC-ban voltak, pl, egy csomó game crash van, vagy nem jók a taskok, felveszed, de nem tudod megcsinálni különböző okok miatt, szóval ami anno a SoC-nál is elkövettek, meg ezen felül még vannak újak is, pl olyat még a SoCnál se láttam, hogy nem akart hajnalodni, ennél meg akármmikor beesteledik, nem jön el a hajnal, csak akkor, ha újra betöltöd a játékot, még az sem elég ha új pályára megyek át, aztán meg úgy láttam mozogni, vagy inkább rángatózni NPC-ket ahogy még eddig sehogy. Pl az egyik karakter úgy közelekedd mint valami béka, nem úgy ment hogy egyik lábát rakta a másik után, hanem így egyszerre tette mind a kettőt, és úgy ugrálva ment, de valami nagyon ízetlen módon, meg így hadonásztak a fegyverekkel, de úgy hogy semmi ellen nem volt a környéken, csak gondolom valamikor arra járhatott, aztán nem tudta eldönteni, hogy melyikre célozzon, és belenyilalt az ideggörcs, és jobbra balra rángatózva feszült ott, meg se lehetett szólítani stb..ja és még azt nem mondtam, hogy a motornak is megmaradtak ugyanazok a hibái, gondolok itt az akadásokra, vagy a kamera nézőpontjának sarkában időnként megjelenő sötét, csíkos árnyalási hibára. Dehát most az ukránoktól nagyon nem is kell minőséget várni, 7 év alatt kb erre képesek.
$p@rr0w ja de mikor???
[ Szerkesztve ]
-
$p@rr0w
őstag
válasz VinoRosso #376 üzenetére
Ööö mit mikor? Én kérdeztem, nem mondtam ha a magyarosításra gondoltál.
Amúgy meg minőséget várok az Ukránoktól is, és mindenkitől aki el akarja adni a játékát. A szaggatás a programozók hanyagságán, vagy szűk határidőkön múlik a Crysis szintű grafikát is meg lehet jeleníteni egy x1950 pro-n is akár 60+ FPS-el, csak plusz két évig kell a kódot optimalizálni, ami rengeteg pénz, ezért nem optimalizálnak rendesen, nem a számításigény olyan óriási (persze az is nagy, de nem ennyire indolkolatlanul óriási)... A dx10 a Stalker, és minden más esetében meg pont hogy gyorsabb kellene hogy legyen, ezért is látszik hogy nem igazi dx10-es játék még az sem (akkor nem lehetne visszafelé kompatibilis).Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
-
VinoRosso
veterán
Igen a magyarosításra gondoltam. Arra akartam utalni a kérdéssel, hogy nem msotanába lesz. A szűk határidőről meg annyit, hogy ha jól tom a játékot 7 éve fejlesztik.
Crysis szintű grafikát is meg lehet jeleníteni egy x1950 pro-n
Ezt miből gondolod?
nem a számításigény olyan óriási
-
Sirandrish
legenda
megértetted nem?
Ez miért kell?
kurvamindegy hogy "szerintem", "sztem" ugyis érti mindenki mégis számtalan helyen látom ahol belekötnek az írásbaEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sonja
veterán
válasz Sirandrish #384 üzenetére
És ez miért kell? Ugyan úgy belekötsz te is. Nem, nem "kurvamindegy".
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Sirandrish
legenda
de én nem a nyelvtanba
Ez egy forum..és nem online helyesírás szakkörEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sonja
veterán
válasz Sirandrish #386 üzenetére
Nem is írtam, hogy a nyelvtanba... Ha pedig fórum, akkor ki is javíthatom. Téma lezárva részemről.
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
$p@rr0w
őstag
Ne viccelj már, miféles hasznuk van a játékgyártóknak a hardvereladásokból? Nagyon kevés kivételtől eltekintve semmi. Ne haragudj de hülyeséget írtál...
(#382) VinoRosso: Egy éve fejlesztik. Ennyiből a Quake 4-et is 10 évig fejlesztették... Abból hogy a technikai szintjükhöz képest sok más játék is eléri a szintjét, példával élve: Max Payne 2 a megjelenéskor(!) olyan technikai szinten volt mint a Crysis a megjelenéskor, és mégis elég volt ha a VGA tudta a shader, illetve, egyéb effektek megjelenítését, nem kellett hozzá alsó-közép kategóriánál jobb VGA. De ez csak egy a sok közül helyettesíts be amit akarsz pl.: HL2, Unreal Tournament bármelyik része, stb.
[ Szerkesztve ]
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
-
feka007
nagyúr
Szerintem nem a játékok alkalmazkodnak a hw gyártókhoz, hanem a hw-ek a játékokhoz... Nem volt szar az R600, csak épp nem mai játékokhoz volt kialakítva, ezért a mostani RV770-et a mai textúrázóigényhez fejlesztették, és nem csak a shadert fejlesztették, mint eddig. Tulajdonképpen ATi-nak most van egy nagyon jövőálló megoldása, ami mostmár a jelenben is nagyon jól megy, nV-nek meg van egy olyan, ami kezd kifogyni az erőből...
[ Szerkesztve ]
-
Jhonny06
veterán
$p@rr0w, VinoRosso: Crysis szintű grafikát meg lehet jeleníteni egy x1950pro-n, az már más kérdés, hogy milyen sebességgel, de igen, a grafikát meg tudja jeleníteni. És attól lassú, mert a nagyobb textúráknak nagyobb a számítási igénye.
-
feka007
nagyúr
Elég, ha annyit mondok, hogy nagyon sok dologban vhogy szebb lett a Crysis 4870-en, mint 88GTX-en volt. Mondjuk erre már a demó idején fény derült, mikor a demo megjelenése után 1 nappal kijöttek a "Crysis optimalizált" nV fw-ek, hogy növelték a teljesítményt kevésbé észrevehető területeken.
Nekem ie. a földút textúrája tűnt fel, hogy ATi-n lényegesen szebb, és csak multiban olyan, mint nV-n volt (ugyanis MP-nél maga a játék levesz vmennyit a grafból) -
VinoRosso
veterán
mi a kettő közt a különbség
$p@rr0w: Már hogy lett volna azon a technológiai szinten? Miben mutatott olyat, amivel meghaladta a korát? HL még talán de UT meg közel sincs ezen a szinten. Meg teljesen más játék grafikailag. Ahogy írtam, az olyan kb mint a ketrecharc kb, a Crysis megy ilyen rambo vs predator fíling. Van fogalmad róla mit kell egy GPUnak számolni a raytracing miatt egy olyan terepen mint amilyen a crysis dzsungele, pláne olyan effektekkel mint a soft shadows, vagy a lightbeams? Vagyis inkább kéne számolnia, mert a levelkről meg a tereptárgyakról szabálytalanul visszaverődő, tükröződő, helyenként már kaotikussá váló milliófelé árnyékot vető árnyalás eléggé nem fekszik a stream processingnak. Ha pl ha Crysisban bemész valami épületbe, pl a hajón vagy útköben valami házba, akkor egyből felugrik 20-25-tel az fps is. A Crytek meg mindig is olyan volt, hogy nem a jelennek feljelszenek motort, hanem hosszabb távra terveznek, nyilván az újrafelhasználhatóság miatt. Optimalizálni meg ráérnek idővel, egyébként szvsz a Crysison is lehet biztos valamit faragni, de nagyon max 10% teljesítménybeli javulást várok a motortól. Sokan azon a véleméynen vannak, hogy nem lesz brutál játék mert hogy konzolra is ki kell jönnie, de abba nem gondol bele senki, hogy esetleg oda kiadnak egy butított verziót, pcre meg majd megint jön valami szörnyeteg(legalábis a CS-t látva, és a Crytek-et ismerve).
közbe nézegettem még ilyen hordós videókat([link] [link] [link]) videókat, na meg ezt, ami megerősített abban, hogy eszméletlen buta ez a fizika A harmadik videóban( asszem) a tag azt írja, hogy nem tud belenézni a robbanásba, mert összeomlik a gépe. Kiváncsi vagyok akkor hogy az utolsót milyen konfiggal sikerült rögzíteni
Jhonny06: hát ennyi erővel 6600 GT-n is meg lehet jeleníteni, elvégre az is tudja a dx9-et. egyébként nem csak a textúra fogná meg az x1950-et, igen van benne sok nagyméretű textúra mint az újabb játékokban ez megszokott, de emelett bele kéne gondolni pl, hogy mi a túrót kezdene a 8 vertex shader a több milliós poligonszámú modellekkel
-
VinoRosso
veterán
lejárt a mod idő elfelejtettem, még h az Xray-t nem 1 éve feljesztik, hanem ha jól tudom 2001 óta, de az is lehet hogy 2000 nem tudom pontosan végülis mind1, a lényeg hogy a CS a SoC a motorra épül, sőt ahogy néztem, nagyjából az egész architektúra ugyanaz, szóval a CS inkább egy nagy mod ebből a szempontból, mintsem egy új rész.És itt meg kell említeni azt is, hogy az új pályák is szerintem már megvoltak, és még van jópár a tarsolyban amit szerintem elő lehetne húzni, szóval amit csináltak egy év alatt az pár dx10es effeket meg egy új storyline. Ja meg rengeteg bug.
-
Sonja
veterán
válasz VinoRosso #394 üzenetére
Magyarosítani ételt szoktunk, pl. teszünk rá szalonnát, kolbászt, hagymát, sót, meg paprikát. Ez magyaros, így magyarosítva lett.
A magyarítás/honosítás pedig magyar nyelvű lesz a termék. Lingvisztikailag így helyes.[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
feka007
nagyúr
válasz VinoRosso #394 üzenetére
Kiváncsi vagyok akkor hogy az utolsót milyen konfiggal sikerült rögzíteni
[link] Ez pl előre van renderelve. Persze ettől még ezt tudja a motor, csak annyi, hogy képkockánként lerendereli Sandboxban, és így tud csinálni egy folyamatos videót. De real timeban nekem kb 1,5 fps-sel dőlt össze GTX-szel, 4870-nel lenne 3 is kb. -
remington2
senior tag
Ezzel találkoztatok már?
Elméletben ez lett volna az "eredeti" stalker, bár nem tudom, hogy még az OL-ból, vagy már az SoC-ből lettek kivágva ezek a részek. Szerepel rajta Dark Escape, meg még néhány terület, ukrán/orosz (?) nevekkel. Dead City (?) is rajta van, Yantartól északra, ha nem fordítottam félre. Viszont a többi névvel (az ismert, és bekerült pályákon kívül) nem boldogultam.
Valaki nem tud véletlenül ukránul / oroszul, mert jó lenne tudni, milyen pályák maradtak ki. Különösen a Pripyattól nyugatra található pici terület izgat, mi lehet az? Angolul nem sok mindent találtam erről, a fent említett dead city / dark escape pároson kívül, amelykről videók is vannak a youtube-on.
Aki már látta a CS-t (megérinthetem? ), az annyika spoilert elszórhatna (akár pm-ben), hogy ezeket a pályákat rakták vissza?
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
ovecs
senior tag
válasz remington2 #398 üzenetére
A kis terület neve "elhagyott gyár"
Aquincumi Football Kedvelők - FC Panelprolik