Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bzoley

    veterán

    Megnéztem.
    Mint korábban megjegyeztem, elsődleges szempont egy szimulátornak kikiáltott játéknál az autó viselkedése. A legtöbb lóerő, amit eddig éreztem a hátamban(utasként), kb.280LE volt két éve(igaz akkor nem a váltón ültem:) ). Szinte újra átéltem minden kigyorsításnál, nagyon el van találva. Úgy vettem észre itt a gázadás digitális módon történt és így a padlógázas kigyorsításra hozta a kellő instabilitást. Attól eltekintve, hogy a pilóta nem egy profi rally-sim sofőr a vas nagyon jól viselkedett. A grafikáról annyit, függetlenül attól, hogy PS2 stb., a pályán elhelyezett tereptárgyak(fű, fa, bokor)elhelyezése jobban tetszik a CMR4-nél. Jobban benne érzem magam a környezetben. Próbáltam a torzításból az eredeti hangot kiszűrni, egyenlőre nem egyértelmű. Amíg normális hangokat nem hallok, addig a CMR4 hangokat jobbnak találom(ez a mostani videóra vonatkozik).
    Ha nem lesz más nézet lehet, hogy kiccsit nehéz lesz megszokni. Egy kis dinamikus mozgást elbírt volna a gép. Így elsőre ennyi.
    A lényeg, hogy játszhatóságban(eddig úgy néz ki) valószínű lealázza a CMR4-et.

Új hozzászólás Aktív témák