Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz NagyonTitok #4086 üzenetére

    Nyereg és kengyel igazából annyiban add pluszt, hogy sokkal lassabban merülnek le a startjai (lassabban merül a core, és a kör is) egy magas kategória esetén. Lényegében, egy közepes képességű 4-es szinten lévő lóval, és egy magas szintű nyereg/kengyel párossal végig lehet szaladni a pályán megállás nélkül (persze csak úgy ha 20-30mp-ként megnyomjátok azt a gombot amivel a lovat meg tudjátok "nyugtatni", mert ugye ilyenkor visszatölt egy adag kört.

    Sebsebégben nincs, olyan hatalmas különbség köztük, legalábbis verseny szempontjából. De utazás szempontjából se. A legnagyobb különbséget igazából a ló "személyisége adja", és talán a mérete (testalkata). Mindegyik ló fél a ragadozóktól, lövéskétől, csak az nem mindegy, hogy mennyi ideig bírja ki pánikólas nélkül (ekkor dob le minket).

    Illetve ott van még, ami igazából a legérdekesebb tulajdonságuk, hogy vajon látnak-e, és ez különbség-e köztök.
    Ugyanis nagyon érdekes az, hogy van amikor könnyedén megy végig a sziklás területen, máskor meg szó szerint egy kavicsban megbotlik. Amit észrevettem, hogy ha pl. egy szikla egy bokorban/magas fűben vagy ezek után van, akkor nagy eséllyel akkor megbotlik bennük. Ha este van és alig világ hold vagy esetleg sűrű köd esete áll fent, akkor a sziklákat és más akadályokat is nehezebben kerüli ki, ugorja át.
    Ezek azok a dolgok amiket simán elhiszi az ember, hogy szándékosan van bent. Amit nem hiszek el, az az, hogy amikor a nyílegyenesen úton direkt nekimegy valaminek. Ez utóbbi dolog az ami szerintem igazolja azt a teóriát, hogy valójában a ló intelligenciáját nagyon tudja befolyásolni a szerver háttér szimulációja. De mivel ezeket a hibákat sztoriban is csinálja a ló, ezért én azt mondom, hogy egyszerűen valami nem 100%-os lovakat irányító algoritmussal.

    "Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."

Új hozzászólás Aktív témák