Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz #81556480 #6667 üzenetére

    Ha valakit nem tudsz befogni egy PvP meccsben vagy azért van mert

    - A Slippery Bastard kártyát használja (ennél ha aktiválod a Dead Eye-t, akkor nem tudnak befogni téged Assisted Aim-al, viszont a kártya használja se tud ekkor befogni másokat, valamint a másodlagos hatása az, hogy egy homályos effect lesz a használó körül ami picit bizonytalanná teszi a becélzását). Ennek ugye ellenfele ha jó vagy Free Aim-be, ha letepered az illetőt és úgy végzed ki, vagy ha a Paint it Black nevű Dead Eye kártyát használod (ezzel tudod beikszelni az ellenfelet Dead Eye-ban úgy mint a sztorimodban)

    - Ha közöttetek van valami növényzet akkor az is be tud zavarni, ugyanis növényzeten keresztül nem működik. Ráadásul ilyenkor a lövés pontossága és ereje is csökkenni tud (volt már olyan, hogy kb. pár falevelén keresztül simán túlélte a fejlövést az illető)

    Ez utóbbinál is szoktam azt mondani hogy bár a játék jelen generációs multiplatform címei közül bőven a legszebb és legkomplexebb, viszont ez néha sajnos a játékélmény rovására megy. Mert pl. ahogy észrevettem az időjárás is hatással van a fegyverek viselkedésére. és itt nem csak arra, hogy esőben a nálad lévő fegyverek gyorsabban kopnak, hanem hogy ilyenkor kicsit romlik a kezelhetőségük is (néha még ködben is előjön ez)

    Szerencsére Showdown-ban fix az időjárás és a napszak is. Viszont küldetésekben, vagy Free Mode Event-nél a játék a Free Roam-ban lévő napszakot és időjárást használja (ami globálisan mindenhol, minden Free Roam-ban egyforma, sőt a játékbeli idő még a GTA Online játékidejével is szinkronban van!).

    És persze ott van még a szerver problémái is. Ugyanis bár itt már beraktak egy plusz szervréteget (az Akamai rendszerét használja), viszont ettől még ugyan úgy P2P alapú az RDO szerverei, aminél sajnos ha játékosok eléggé be tudják laggoltatni a lobby-kat, meccseket. Az Akamai rendszere annyi előnnyel azért jár, hogy a játékos menedzsment piszok gyorsan működik. Vagyis az megszerezett arany, XP, pénz és a többi megszerezhető dolog (kb. ebben a sorrendben van a prioritás is, vagyis az arany és az XP az első) azonnal jóváíródik a Social Club account-on. Valamint igazából a lobby váltás dinamikus, és elviekben észrevehetetlen. Ezt úgy a legkönnyebb észrevenni, ha elindítasz egy Free Roam Missiont a Prison Break-et. Ilyenkor a játék egy üres lobby-ba dob be téged a küldetés idejére, ahol csak te és a Posse tagjaid vannak bent. A küldetés végeztével pedig töltés nélkül rak be egy lobby-ba. Illetve ha pl. felülsz egy vonatra akkor elvileg addig míg a vonat vagy a közelében vagy, vagytok.

    De akkor is feltűnhet, ha játék közben rácsatlakozol egy másik játékosra, ugyanis az ilyenkor lévő töltés igazából az adott helyre való teleportálást és a memóriában tartót környék újratöltése.

    Viszont, még visszatérve a PvP furcsaságaira ott vannak ugye az általam csillagharcosoknak nevezet játékosok. Ők azok akik átlagban 10-20 vagy akár nagyobb k/d-vel végeznek minden (vagyis meccsenként 30-40 körül ölnek minimum), de tényleg minden meccsen (volt olyan Free Mode Event ahol 63-0-át csinált a gyerek). Vagy ma is volt olyan csodabogár, hogy folyamatos Slippery Bastard-ban futkározót körbe a gyerek és lőtt le mindenkit (leginkább fejbe) Roling Block-al. Nálam annyi szerencse van, hogy a legtöbb ilyen emberkét már névről ismerem és ilyenkor inkább kerülöm az adott mecsetet, Free Roam-ot (mert igen, ők általában kint is csak ölnek). Hogy ezek vagy ennyire jók Aim nélkül (videóik alapján szinte mind Free Aim-ben játszik, és mindig fejre lőnek), vagy pedig nagyon jók bill/egér átalakítóval (pl. XIM).

    "Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."

Új hozzászólás Aktív témák