- Milyen egeret válasszak?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Apple notebookok
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Vezetékes FEJhallgatók
- Egérpad topik
- 3D nyomtatás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
Ha jól emlékszem nem tanították meg a pilótáknak, hogy az mcas hogyan avatkozik be és hogyan lehet kiiktatni. Ezt kombinálva azzal, hogy kispórolták a szenzorokat és egy meghibásodás miatt fejre állt a vezérlés, mert nem volt redundancia azokon az olcsóbb felszereltségű változatokon.
Az MCAS rendszer egy széles körben használt megoldás. De kell redundáns szenzor, gyors lekapcsolási lehetőség és kiképzés. Elsunnyogták. A légitársaságok, boing és az faa.
Nem fognak belőle tanulni. A 737NG 800-asoknál is szabálytalankodtak. Ott is önellenőrzéssel sunnyogtak el szabálytalan gyártási megoldásokat, ami miatt megrepedhetnek strukturális elemek, jellemzően leszálláskori probléma esetén fennáll a veszélye, hogy ha túlfut például a gép, akkor 3 darabra törik azokon a pontokon. Ez meg is történt 3 géppel pár évvel ezelőtt. Anno a bíróságon a boing ügyvédje által megfogalmazott szöveget olvasta fel az faa embere, miszerint iparágban elfogadott megoldás, hogy az engedélyezett precíziós megmunkálás helyett lemezollóval vagdossák ki az alkatrészeket és utólag fúrják, faragják őket, mert nem illenek össze. Túlságosan össze van fonódva a boing a kormánnyal és "nemzeti" gyárként bármit megengedhet magának.
[ Szerkesztve ]