- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Én sem játszottam más multi FPS-t. Ezt is azért, mert ingyenes volt, és a haverok rávettek. Utólag azt kell mondjam: megérte.
Egyébként sokan mondogatták, hogy csalnak, meg ilyesmi; de aztán csak észrevettem, hogy van benne fejlődési rendszer. Ha egy több map-ból álló packot játszott a társaság, akkor a második vagy harmadik pályán becsatlakozó 'zöldfülű' játékoshoz képest az elsőn kezdőknek már jókora TP-jük volt, így sokkal hatékonyabbak voltak (fejlődtek a képességeik, így nehezebben lehetett megölni őket; de ők könnyebben öltek).
Viszont ami nagyon gond volt: voltak olyan játékosok, akik 'elnyomták' az ellenfelet. Nem a játékra mentek, hanem beálltak a spawn terület elé, és amint megjelent az ellenfél, már le is lőtték. Vagyis elég bunkó módon próbálkoztak, ami ellen nem volt sok esély (pláne, ha egy klánból volt mind, mert akkor még azt sem lehetett, hogy 'légyszi állj már át, legalább legyenek egyenlő erők mindkét oldalon'). De ezen gondoktól eltekintve (hiszen az ember ilyen esetben inkább átment külföldi szerverekre, ahol normálisan lehetett játszani - valahogy normálisabbak voltak az ottani közösségek, és kevesebb volt a 'VérPistike') sokat játszottunk vele.