- Autós kamerák
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Asztrofotózás
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
Hirdetés
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hapakj
aktív tag
Emiatt mindenképpen ajánljuk a hír elején linkelt írások elolvasását, amelyek tágabb értelemben mutatják be az immáron Wave Math nevű újítást.
De hát a linkek csak visszamutatnak ph-ra tényleges források helyett.
-
Lacccca87
őstag
Lehet hülye kérdés, de mi értelme van a marketingnek itt?
Nem vevők nek kell tudni hogy mi ez, sőt a VGA dobozára sem ezt írják majd ki hanem DX12 meg SM6.0.Biztos unatkoztak a marketing osztályon...
-
kikikirly
senior tag
Szaknyelvbe kit érdekel hogy minek nevezik?Csodálkozunk hogy a játékok nem fejlődnek...Teljesen átitatta a fejlesztőket a munka hozzáállás,látszik hogy nem játszanak a játékaikkal,csak fejlesztik őket.Ott a PUBG példája, semmi egetverő nincs benne,egyszerűen jól van összerakva,mechanikák ki vannak dolgozva(test lövedék fizika jobban ki van dolgozva mint a 10x akkora költségvetésből készülő SW Battlefront 2-be vagy BF1-be,szépek az effektek,részletes animációk,szóval ami a lövöldözéshez kell az benne van grafika és játékmenet szintjén is,leképzőre rondának mondható a mostani AAA címekhez képest játékosok mégis imádják).Iskola példája el üzletiesedet játékiparnak Ash Of The Singularity vagy EA , Ubisoftos játékok.
.[ Szerkesztve ]
-
Lacccca87
őstag
-
őstag
-
őstag
válasz Németh Péter #8 üzenetére
Persze ott van, de a Microsoftnak 1423 repója van ott, szóval a Wave Math leírása az szerintem ez:
https://github.com/Microsoft/DirectXShaderCompiler/wiki/Wave-Intrinsics
-
kikikirly
senior tag
Nein, nincs köze hozzá.Most döntött rekordot,valami 2 millióan játszottak vele egyszerre(a lényeg hogy többen mint amennyi a CS:GO és DOTA rekordja).Nekem is nagyon bejön.Vannak hiányosságai pl. fedezék átlövés nem létezik,vékony faléc felfogja egész tárat, de még a víz alatt lévő ellenfelet se tudod lelőni.Gyakorlatba ezek ritkán jönnek ki,és bízom benne hogy valamelyik updatbe megcsinálják rendesen.Például Ballisztika pelég aprólékosan meg van csinálva,lövedék kezdő sebessége,lövedék esés, különböző fegyver attachmentek befolyásolják lövedék röppályát stb.
[ Szerkesztve ]
-
MASSlag
tag
Az elmúlt évben mintha szépen lelépte volta a DX a Vulcant újítások tekintetében.
A MS egyértelműen fogja tolni az új shader modelt a belsős játékaiban, de SPIR-V-t használó dolog lesz egyáltalán a közel jövőben? Vagy úgy egyáltalán Vulcan-os a Bethesdát kivéve? Ennyire nehéz lenne használni vagy ennyivel jobbak az MS tooljai? elénézést, ha kicsit offA bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz kikikirly #10 üzenetére
Egy ARMA mod volt és abból emelték ki. Sajnos túl sokat olvastam már róla... Szerintem nagy hype meg kis adrenalinpumpának biztos jó, de nagyon messze van egy korrekt játéktól, igénytelenedik a játékos társadalom sajnos, de ez egyéni vélemény. Aztán csodálkozunk, hogy nincs itt fejlődés.
"Tedd, amit tudsz, azzal, amid van, ott, ahol vagy!"
-
RpPRO
őstag
"..a Wave Math kihasználhatóvá teszi az aktuális GPU-kba beletervezett párhuzamosság kihasználását.."
Hogy szól az angol mondat?
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
őstag
Ennek valamelyik változata:
https://github.com/Microsoft/DirectXShaderCompiler/wiki/Wave-Intrinsics
Up until now, the HLSL programming model has exposed only a single thread of execution. As of v6.0, new wave-level operations are provided to explicitly take advantage of the fact that on current GPUs, many threads can be executing in lockstep on the same core simultaneously. For example, these intrinsics enable the elimination of barrier constructs when the scope of synchronization is within the width of the SIMD processor. These can also work in the case of some other grouping of threads that are known to be atomic relative to each other.
-
UnknownNoob
tag
Fasza, már csak meg kéne tanulnia a játékfejlesztőknek programozni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Autós topik
- Vicces képek
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-