- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Steam Deck
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mad823
őstag
Nem értem a nyafogást. Senki nem mondta, hogy ez az autó mindenre jó. Arra speciel semelyik nem jó, mindegy, hogy mi hajtja. Városba és 100-150km-re hibátlan a villanyautó, mint koncepció. Sőt, igazából minél nagyobb az akksi, annál több felesleges súlyt viszel magaddal - feleslegesen. Ez azoknak való, akik tudják tölteni otthon minden nap. Pont.
Lesz ez még olcsóbb is, meg lesz sok másik, aztán majd lesz árverseny. Kis mennyiségben sosem volt olcsó semmit sem gyártani. -
mad823
őstag
válasz #16820480 #58 üzenetére
Szerintem az érintőképernyő csak átmeneti megoldás. Ahogy egy Google Assistant megért bármit angolul már ma is, úgy elég lesz nemsokára kimondani, hogy mit szeretnénk, ahelyett hogy a menü harmadik szintjén turkálnánk. Nem lepne meg, ha ez lenne az Android Automotive selling pointja...
-
mad823
őstag
válasz #16820480 #64 üzenetére
Az speciel pont Android. Amúgy meg nem lesz gond a magyarral, érdemes kipróbálni, hogy áll most.
-
mad823
őstag
válasz Auratech #125 üzenetére
A VW egy dolgot szeretne: pénzt keresni. Pont leszarják, hogy milyen hajtást kell egy autóba tenni, hidd el. Nyilván össze kell szedni a villanyhoz a know-how-t és a szoftverfejlesztésben is fel kell kötni a gatyát. A belső égésű motorok fejlesztésébe is euromilliókat kell és kellett lapátolni, most meg a villanyba kell. Ez van. Adjanak el minél többet, és keressenek minél többet rajta, csak ez a lényeg.