Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz Feketelaszlo #425 üzenetére

    Ha kikapcsoltam az astrámat, bármelyik szerelő hozzányúlhat, nincs további korlátozás.
    Ha javíttatnám a leafemet (nincs leafem), akkor csak arra jogosított márkaszervizben nyúlhatnak hozzá akkor is, ha hétköznapi baja van (pl. féktisztítás), és csak arra jogosított, vizsgázott szerelő nyúlhat hozzá az elektromos hajtás elemeihez.
    [link] ez alapján, nissan leafekről szól a cikk
    a linkelt cikk szerint évente vagy 20 ezer kilométerenként kell a leafeket időszaki szervizbe hordani és 30-70 ezer forint az átlagos díj. ha ennyi az átlag, akkor ott van drágább is. egy átlag benzinesnek nincs 70 rugó az éves szervize.
    ugyanitt leírják a plusz képzettség követelményt is.
    tehát eszerint a cikk szerint egy "mezítlábas" villanyautó éves karbantartási költsége több, mint egy közlekedőedény kategóriájú benzinesé, még akkor is, ha a villanyosban nincs kettőstömegű lendkerék meg hasonló problémabánya.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák