Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • #48613632

    törölt tag

    Jó csak ezzel egy baj van. Sajnos az internetes vásárlásnak a LÉNYEGE az előreutalás. Ellenben a Paypal elég jó védelmet biztosít, nem csak ebayos termékekre. Sajnos magyarországon kevésbé elterjedt, bár nem tudom miért.

  • #48613632

    törölt tag

    válasz TazLeacher #132 üzenetére

    jer1cho mindenben egyetértek Veled. Magam is internetes kereskedő volnék, és bizony el kell mondjam, normális esetben az eladó, és nem pedig a vevő vállalja a kockázatot.

    Olyan esetekben, ahol a validitást a kereskedelmi fórum biztosítja (pl ebay) MINDÍG az eladónak van rizikója, ugyanis a portál biztosítja a pénzvisszatérítést elégedetlenség esetén. (fenti esetben Paypal)

    példa:

    ha én ebayon rendelek egy vinyót egy kereskedőtől, majd megmikrózom, azt köteles visszavenni.

    ha kereskedő elküldi és igazolja a feladást, ám nem tudja igazolni az áruátvételt (ajánlott) megintcsak refund

    ha én visszaküldöm hogy nem jó, de amúgy jó, megintcsak refund.

    szvsz a vevő minden esetben kártalanítva van. Na most no offense, de ha te a PH-n, vagy bárhol máshol vásárolsz, hát vess magadra! Ugyanis a PH mint portál semmilyen fedezetet nem biztosít a vásárlás sikerességét illetően. Nem is teheti, hisz nem kereskedelmi portál.

    Ez utóbbit meg csak azért mertem ideírni, mert épp most van folyamatban egy sikertelen PH-s üzletem, kb 22ezres tétel, melyben végülis részben kártalanítva (kb 3-5000 bukó) lettem. Hozzáteszem, én vevő voltam. És bár az általam utalt összeg visszafizetésre került, volt két posta, egy oda egy vissza, valamint a PP pénzátváltási tranzakcióján felmerült költségek, nem mellesleg pedig a pénzem visszautalása nem refundként zajlott, hanem vásárlásként, amiből adóznom kell és váltási költségei is voltak.
    Hozzátenném, az itteni eladó jó népszerűségi mutatókkal rendelkezik, csak + visszajelzése van, és nem az első üzlete. Ettől függetlenül a velem folytatott beszélgetése eléggé alsóbbrendű, értsd, egy paraszt bunkó vagyok, pedig ő küldött egy megbarnult és összeégett szg alkatrészt, ami nem működött, és visszaküldés után a pénzfisszafizetési határidő 2 esetben csúszott, úgy, hogy a 2. esetben rámcsodálkozott, hogy - Nem érkezett meg a pénz?????
    Véleményem az illetőről, hogy az én esetemben mindenképpen hazudni és csalni próbált, de mivel az itteni visszajelzései jók, így elfelejtem az ügyet.
    Mégegyszer mondom, bejáratott PH seller több pozitív visszajelzéssel.

    Nos azt gondolom, hogy ilyen esetekben tudomásul kell venni, hogy

    - a rizikó minden esetben a vevőt terheli, kivéve ha a kereskedelmi portál garanciát ad. Azt ugye nem kell mondanom, hogy az életben az üzletkötő mindkét fél felé szavatolja az üzlet sikerességét. Ebben az esetben az üzletkötő a PH, amennyiben viszont nem tud szavatolni, úgy magadra vess, ha itt vásárolsz, és netán ráfaragsz ...

    Zárszóként még annyit, nem támadom a PH-t, nem ez a szándékom, tudom, hogy sok jó üzlet megkötetett már itt, de tudomásul kell venni, hogy mit nyújthat az adott fórum és mi a rizikó benne. Abban az esetben ha itt vásárolsz, bizony magadra maradsz, ha baj van.

  • #48613632

    törölt tag

    válasz ollie #167 üzenetére

    nézd, ha belelátsz a privátomba, ezúton felhatalmazlak, hogy olvasd végig, a kis dandyfrizurás alak (z*****9) nickkel

    egyébként ezzel egyetértek, amit mondasz, és sokat gondolkodtam is az ügyön, de tényleg megérné???

    Tudod csak azért nem teszem, mert sejthetőleg a megígért refundot pénzhiány miatt nem tudta teljesíteni, és amúgy azért megkaptam volna. A sok kamu, meg mellébészélés is ez miatt alakulhatott ki, én meg vagyok annyira lojális, hogy ezen túltegyem magam. De olvasd végig, és döntsd el magadnak :R

  • #48613632

    törölt tag

    válasz ollie #178 üzenetére

    akkor pillanatnyilag hagyom az ügyet, de köszönöm a jótanácsot :R

Aktív témák