Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • carl18

    addikt

    válasz Hopkins95 #61 üzenetére

    Szimplán működik a pénztermelő gépezet. Itt az a gond hogy egy csúcs android készülék is már kerül 600-800 dollárba is akár, ami szoftverees téren már nem ilyen téren van.
    Azért egy S8-on egy San andreasnak csapágyas 60 fps-el kéne gurulnia, főleg úgy hogy a San Andreas se ingyenes hanem fizetős.

    De nem a San andreas az egyetlen androidos játék ami borzalmas teljesítmény produkál bármilyen hardveren.

    Más felől teljesen hülyeség ami most van, akinek van egy kicsit jobb hardver a telefonjába a többi 90% miatt szívjon? Jelenleg egy csúcs készülék már odaver egy PS3-at/Xbox 360-at.

    Egyrészt így miért váltson a vevő? hogy ugyan azokat a 2 Dimenziós gagyi játékokat nagyobb felbontáson játszhassa.

    Ismerek egy emberkét akik Note 8-on ilyenekkel játszik, ameddig ezen a szinten állunk fölösleges bármilyen izomchippel vagánykodni a gyártoknak. Teljesítményel vagánykodik mindenki, de játék meg az ablakba ami profitál is belőle :DDD

    Hiába szúr, itt Ryzen a úr!

  • Dr. Akula

    félisten

    válasz Hopkins95 #61 üzenetére

    Hát kb. pont olyan viszonyban, ha olvasod Abu cikkeit, a pc-s fronton is tele vannak kivételekkel (kiterjesztések, layerek), csak valszeg ott azért figyelnek rá hogy valahogy menjen a másikon is, itt meg szarnak bele, a mobilos játékpiac annyira nem nagy. Persze mitől is lenne nagy, ha semmit nem tesznek érte a fejlesztők. Mindenki a másikra mutogat, mint egy tengelytörésnél a közútkezelő és az önkormányzat, a másiktól várja a csodát, ami magától nem jön.

Új hozzászólás Aktív témák