Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peat;)

    veterán

    válasz Abu85 #32 üzenetére

    "Valamit mindenképp intézni kell" Miért? Már csak a cikkek felét olvasom kb de én azt látom azon a pár demon hogy a dx 12 hardwaretől függetlenül egy hulladék jelenleg. Akkor minek kéne rágörcsölni? Majd megy dx11 móddal, vagy 5 fps-el kevesebbel, senkit nem érdekel, max ha AMD nem szúrja el (biztos megpróbálja ahogy ismerjük) kicsit visszahoz az elvesztett piacból valamennyit, senkinek sem baj az.

  • Fiery

    veterán

    válasz Abu85 #32 üzenetére

    "Valamit mindenképp intézni kell"

    Nem, nem kell. A fejlesztoknek -- a tenyek ismereteben -- van boven melojuk a "mezitlabas" DX12 portokkal, boven. Ez alatt azt ertem, hogy nem arasztottak el a piacot a DX12-es jatekok, nem ugy tunik, hogy par het alatt megvan egy portolas. Ergo, a fejlesztoknek boven van munkajuk, nem fognak egy ilyen helyzetben azzal molyolni, hogy a CUDA-val bibelodjenek. Vagy maradnak a DX11-nel, amig letisztul a szitu, vagy egyszeruen megvarjak a Pascalt, es a helyzet magatol megoldodik.

    Persze nem kizart, hogy lelkesedesbol vagy az nVIDIA rahatasatol ($$) vezerelve lesz majd 1-2 udito szinfolt a jatekpiacon, lesz olyan studio, akinek megeri a CUDA-val szorakozni, de hogy ez nem lesz mainstream, arra eleg komoly penzzel mernék fogadni. A Mantle port ehhez a melohoz kepest kisujjbol kirazhato, aztan megse gazolunk terdig a Mantle portokban. Es ne is valaszolj kerlek erre a megjegyzesre, mert mar joparszor kitargyaltuk. Tudom, hogy nem az AMD vagy a Mantle hibaja ez, hanem valojaban a DX12 az oka mindennek, az esemenyek forgatagaban igy esett meg a dolog, stb. stb.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák