Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #38 üzenetére
A friss pdf-ből mentettem, amit a cikkben látsz. Az lehet, hogy utánaszerkesztette magának az NV, mert gondolt azokra, akik nem fogják majd fel, hogy a Windows 7-től kezdve nem létezik D3D10, és esetleg azt gondolhatják, hogy ez nem támogatott.
A kontraszt adaptív megoldás lényege, hogy mindig jó eredményt adjon. Ezért kontraszt adaptív. Az élesítés nem újdonság. A probléma azonban az vele, hogy a végeredmény tekintetében nem akarod, hogy mindent manipuláljon, ami a képen van. Ezért hagyták ki korábban a játékokból az efféle szűrőket, mert ugyan volt rá egy rakás algoritmus, de mindegyiknél az volt a baj, hogy az elkészülő képek egy részében olyan területet manipulál, amit érintetlenül akarsz hagyni. Timothy Lottes, aki csinálta anno az FXAA-t, tervezett egy olyan algoritmust, ami képes úgy javítani a képen, hogy nem, vagy csak nagyon kevés hibát generál. Ezáltal lett ez reális alternatíva a fejlesztők számára, mert innentől kezdve a kép élesítése minden tartalomra vonatkozóan optimális, tehát nem fogod azt a hátrányt elszenvedni, hogy bizonyos tartalmakra jó a megírt algoritmus, míg bizonyos tartalmakra nem. Ugye utóbbi reális lehetőség egy képszerkesztőprogramban, mert dobnak hozzád egy csúszkát, hogy állítsd be magadnak, aztán kapsz egy tetszetős eredményt, de egy játéknál nem tudja az alkalmazás minden egyes képszámítás előtt megkérdezni tőled, hogy akkor a következő képet milyen paraméterekkel élesítse. Ha megtenné, akkor másodpercenként annyiszor leállna a játék, amennyi képet számol a GPU.
Persze elmenti, amit beállítasz, csak nem garantálja, hogy minden képkockára jó lesz az eredmény. Ha nem lesz az, akkor állíthatod át. Ezért nincs ugye az NV sharpeningjének direkten játékba építhető verziója, mert a fejlesztők nem ilyet akarnak. Egy képszerkesztőben ez realitás, pár beállítással mentesz pár eredményt ugyanarról a képről, majd a legjobbat kiválasztod, de egy játékban ezt nem lehet megcsinálni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA Quadro RTX 4000 Ada Generation 20GB GDDR6 új garis eladó
- Nvidia Quadro RTX A2000 12GB GDDR6 192bit LP-normal dobozos VGA eladó
- MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO 8GB GDDR6 256bit - Garancia: 2024.05.10-ig!
- GIGABYTE GeForce GTX 1050 OC 2GB GDDR5 128bit Videokártya,hibátlan állapotban,tesztekkel!
- Sapphire HD 4830 512mb/256bit