- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
exedoc
senior tag
+1
Quake 3-on, és Unreal Tournament-en nevelkedtem. UT99, UT2K4 is jó volt. Quake Live sem volt rossz, igazából ott forrott ki a dolog. Quake Champions szerintem rossz irány volt ezekkel a képességekkel, ráadásul átgondolatlan. A Quake "egyszerűségét" sikerült túlspilázni. Túl lett tolva. Az hogy a pofámba libeg a fegyver mert még egy olyan opció sincs, hogy rejtve legyen, vagy legalább a pickup item-eknél legyen egy "simple items", hogy a csillivilli grafikától lássam is amit felvennék... Amiben a Quake jó volt az az egyszerűség, testreszabhatóság. (is)
Remélem egy Quake lll Arena Remake lesz. Bár azzal is baj lesz ha nagyon hozzányúlnak. Egyébként azzal, hogy lesz remake gyakorlatilag elsimerik, hogy a QC-vel mellényúltak. Nagyon szűk réteg tolja, csalódás volt szerintem sok embernek.
[ Szerkesztve ]
-
exedoc
senior tag
Amíg valaki mókából lövöldözget FFA-ban, TDM-ben, elinstázgatnak addig kb mindegy is, hogy PC vagy konzol. De amikor UT-zol, vagy QL-ezel, és tizemásodpercre érzed a pickup-okat, az ellenfél fejével játszva tudod merre fog menni, mit fog csinálni. Amikor egy félresikerült ugráson elcsúszik egy meccs, onnantól a konzol kiesett. Egy Pro gamer akinél a reflex, taktika a tizedmásodpercek, az ügyesség számít az már PC only. Quake / UT meg a konzol? Álmomból verejtékezve felsírok, hogy csak azt ne. Én értem SynthWave-et. 2000-től 2015-ig toltam Q3 + OSP, (patch 1.16 - 1.32) UT99, UT2K4, QL. Láttam eltűnni a semmibe a magyar UT2K4 scene-t, kihalni a szervereket, megerőltettük a fos UT3-at is, de hamar annyi lett, sosem lett sikeres. A mai napig vannak elvonási tüneteim a Q3 / QL irányába. Az a mozgás, az a játékmenet egyszerűen beleég az ember fejébe. Rengeteg pálya alaprajza a mai napig a fejemben, fejből tudom milyen pickup hol van, ahogy konzolparancsok százai is itt zizegnek. Fiatalkorom meghatárrozó élménye volt a Quake, és a mai napig szívesen gondolok vissza rá. Mikor egyetlen pályán képes vagy hónapokig / évekig gyakorolni, és mikor azt hiszed kurvajó vagy mindig jön egy pro gamer aki mutat olyat, hogy besz***z.
[ Szerkesztve ]
-
exedoc
senior tag
válasz Synthwave #81 üzenetére
Ezt írtam korábban. QC-ben nincs opció még arra se hogy a fehyver hidden legyen. A QL-ben, és Q3 OSP-ben megszokott enemycolor, enemymodel sehol, se egy simple items, az eyecandy fos szar grafikától semmit se látni. A Q3 és QL legnagyobb fegyvere a testreszabhatóság volt. Felsorolhatatlan mennyi sok jóság volt. Még a a játékból úgy is léptem ki, hogy konzol le, "Q" ,utána tab (quit parancs) enter.
-
exedoc
senior tag
válasz - = Zk = - #86 üzenetére
Hát így szoktuk meg. Nálam Vertex Lighting on, picmip 3-4, High quality Sky meg az ilyen szarok, marks on walls, ejecting brass kilőve, meg szanaszét állítva na. A konfig ízlés dolga. Ja meg raksi smoke nálam off. Railtrailtime 80 stb-stb.
Régen úgy toltuk a Q3-at, hogy cg_fov 250, cg_zoomfov 100, +zoom (csak azt pálya betöltés után mindig be kellett írni) És akkor a saft sugara ilyen keskeny lett. Ja meg cg_truelighting 1) Régi szép idők az 1.32-es patch-el + OSP-vel.
[ Szerkesztve ]
-
exedoc
senior tag
válasz Synthwave #96 üzenetére
Nagyjából nálam is ugyanez a helyzet mint nálad akkor. Talán még akkor emlékszel a hazai EarthQuake-re. Elég nagy vihart kavart amikor Polosatiy idejött és szanaszét verte death-t az akkori top magyar quakert. Ott álltam, és néztem ahogy játszik polo valami elképesztő lazasággal, és olyan air rocket-eket tol hogy iszonyat. Tőle indult minden, aztán elkezdtem követni az akkori nagyokat Zero4, LeXer, uNkind, Socrates, Akiles stb aztán képbe került az akkor 14 éves Cooller aki szétvert mindenkit a World Cyber Games-en. Aztán Cooller árnyékából szépen lassan kezdett előtűnni Cypher, és a 2 barátból szép lassan ellenfelek lettek. Annak idején zabáltuk a Quake3-hoz a patch-eket, ú most mind változtattak, ment a konzolparancs meg a konfig csere. Q3tourney2-n mit szórakoztunk a teleport jump-al. Emlékszem az akkori konfigomon com_maxfps 125-el 10-ből ha 3-szor megcsináltam A szanaszét ajnározott Fatal1ty viszont sosem volt a kedvencem, nem tudom miért tolták annak idején annyira azt a csavót. Bénának nem mondanám, sőt még UT2k3-ban is ügyes volt, de messze sokkal jobb gamerek voltak nála. Aztán elkezdtem UT99, 2K3, 2K4-et is tolni, és a mai napig nem tudom eldönteni, hogy a quake jobb vagy az UT, mindkettőt szerettem, mindkettőt más miatt. Azok 10-15 fős 2-3 napos lan-ok 2001-től azok valami iszonyat fílingesek voltak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Dell Optiplex 5040 PC (i5-6500, 8GB ram, 256GB SSD, win10-11 oem dell gyári)
- Csere Gamer laptop-telefon LIAN LI ROG 011 XL DYNAMIC/r5 5600x/16gb/ msi b550/1.5tb ssd/3tb hdd
- 16GB Samsung DDR4 2400MHz M471A1K43CB1-CRC (2 x 8GB) SO-DIMM laptop memória
- Gyönyörű MOZA Mini-P stabilizátor, Gimbal eladó
- Gamer PC i7-9700F ASUS TUF B365M+ 16GB DDR4 ASUS GeForce GTX 1650 500GB SSD 2TB HDD