Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz kiskuplung #30 üzenetére

    Egy cikket olvastam, ami az elmúlt év eladási adatait elemezte. Illetve rengetegen cikkeznek/kommentelnek a rosszullétekről, ami persze természetes jelenség, mivel a szem elmozdulást érzékel, a fülben a folyadék meg nem küld ezzel összefüggésben jelet, vagyis az agy könnyen összezavarodhat. A szédülés/rosszullét mértéke számos tényezőtől függ, programonként is erős szórást mutat, de ahhoz túl sok esetben van jelen, hogy az élményt "mérgezze", ezáltal a VR hype-ot visszavegye. Nem véletlenül folynak komoly fejlesztések ezen a téren, bár nem tudom elképzelni, hogyan oldható meg a probléma.

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

  • Sinesol

    veterán

    válasz kiskuplung #32 üzenetére

    Szerintem a tömeges elterjedéshez ez kevés, mivel ez továbbra is csak a már meglévő mobilos VR szint környéke, vagy valamivel több, de csodát azért nem kell várni egy Snapdragontól. Akinek az erős, drága gép jelenti a problémát, annak ez sem lesz megoldás, nem az a szint. Szerintem a VR nagyobb elterjedését a next gen konzolos VR hozhatja el, nem az ilyen bohóckodások. A csökkenő eladások szerintem annak is köszönhetőek, hogy nincs igazán rendes tartalom még, ami bevonzaná a tömegeket, ami persze annak is köszönhető, hogy kiforratlan még ez az egész. Próbáltam többféle VR-t is, de egyszerűen semmi késztetés nincs bennem, hogy költsek rá, jelenlegi formájában gyenge az egész, max pár percre szórakoztató az újdonság jellege miatt. Rosszullét nálam nem fordult elő soha, bár az is igaz, hogy soha életemben nem voltam még rosszul sehol, se repülőn, se autóban, se hajón, se hullámvasúton. Mindig is valahogy furcsán néztem az emberekre, hogy ettől, vagy attól rosszul vannak, persze elfogadom hogy van ilyesmi. :D

Új hozzászólás Aktív témák