Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szombatitomi
aktív tag
Azigen. Ennek hány csillagos a töréstesztje?
-
ABE
őstag
Ez egy 80-as évek első felében/közepén tervezett autó, amikor szinte minden autó biztonsági szintje gatya volt. Egy betonoszlop meg a legtöbb mai autóban is igen komoly károkat okoz.
[ Szerkesztve ]
-
samfishR
senior tag
mégse halt meg senki (ami mondjuk csoda).
[ Szerkesztve ]
-
7
addikt
Ijeszto. Amugy kb. mennyivel mehettek?
-
Cthulhu Dawn
őstag
Semmiség, láttam már ennél durvábbat is :'D.
"There are no bad ideas, only great ideas that go horribly wrong" - Jack Donaghy
-
Wictor
senior tag
Én azt csodálom, hogy ebből egyáltalán kiszállt valaki élve... És az is biztos nem 30-al hajtottak... A kocsiról meg annyit, hogyha én ilyet kiengednék a gyárkapun kívülre, elsüllyednék... Ok, hogy egy tizen pár éves kocsiról van szó, de akkor is...
[ Szerkesztve ]
-
7600 GS
addikt
Ez egy papírhuszár. A 80-as évekbeli ázsiai autók pedig nem éppen a masszívságukról voltak híresek, az európai( főleg német, svéd) társaik annál inkább. Most ez a Charade sem egy tank....
-
ABE
őstag
"A kocsiról meg annyit, hogyha én ilyet kiengednék a gyárkapun kívülre, elsüllyednék... Ok, hogy egy tizen pár éves kocsiról van szó, de akkor is..."
Egész pontosan 1987-ben jelent meg ez a típus, és anno még nem voltak ilyen szigorú biztonsági elvárások, más gyártmányú autók is ugyanúgy leszerepelnének egy betonoszlop teszten a mai autókhoz képest. Az elmúlt kb. 15 évben rengeteget fejlődtek ilyen téren az autók, szóval nem a mai szinthez kell hasonlítani, hogy huszonéve mit adtak ki.
Persze, "papírautó", nem sok anyag volt benne, de könyörgöm, semmit nem tudunk az autó sebességéről, a becsapódás mikéntjéről, szóval így megítélni...
-
érdemes megnézni a wreckedexoticsot: a lámpaoszlop vs lambo/bmw/audi/ferrari/porsche is stabil 1:0.
rossz a meglátás: lámpaoszlopra rásodródni tilos, mert mindig katasztrófa a vége.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Wictor
senior tag
A Charade nem 90-es évekbeli autó? Akkor keverem az Applause-el.
De végülis nem lényeg tényleg, hogy mikori, de hogy ezek sem a megengedett sebességgel haladtak, az fix. Rohadt nagy szerencséjük volt, hogy nem a fekete kisbusz vitte el őket, hanem a piros(narancs)-fehér...
[ Szerkesztve ]
-
Nem képezi vita tárgyát, hogy a súlycsökkentés előrébb való volt, mint a betonoszlopteszt. Azért megnéznék én egy mai, akárhány csillagos Volvót is, amikor az oldalával nekivágódik egy ilyen oszlopnak.
-
Wictor
senior tag
válasz potyautas #13 üzenetére
Bár ez egy merevítőkkel telepóckolt versenyautó, azért ez sem csattanhatott kisebbet. Csak ezt ugye nem oszlop kapta oldalba...
[ Szerkesztve ]
-
Badman 4ever
őstag
Az a legdurvább, hogy nem csak szétvágódott a kocsi, hanem oldalról vágódott ketté nem szemből és ezt nem tudom, hogyan csinálta a sofőr, befarolt?
Android: elavult, mókolt Linux kernelre rágányolt virtuális gép. Macrohard SpyDOS 11 - Something went wrong. :( Vigyázat, a pingvin harap! Házi szerver Tualatin Pentium III-S 1.4 GHz alapon, Ryzen nagyvas, Bulldozeres AMD laptop és Pine64 PinePhone - Arch Linux mindegyiken. Ender 3 Pro rules!
-
Szplöttyy
senior tag
Hát, elég csúnya, de azelső dolog, hogy nem mindenkinek telik modern, sok csillagos töréstesztű autóra(azért azok a csillagok se őrangyalok ám), bár ilyen öreg autóval(újjal sem!) nem kell őrültködni. A másik, hogy a korabeli opelek, volkswagenek, peugeotk, renaultk, is hasonló eredménnyel végeztek volna. Talán, a nagyobb BMW-k, Mercedesek nem, mert ott 1,5tonna, vagy több acél van. Ami szintén NEM MENT MEG a haláltól, csak nem törik össze. De attól még az ember szervei ugyanúgy összekavarodnak. Csúnya baleset, de nem kell leköpködni az autót.
Smoke & Torque
-
Wictor
senior tag
Hűazanyja!
Viszont mikor a megafrászos koma és haverjai szálltak el anno a Kia Clarus-szal, az nem szakadt ketté, csak belefúródott oldalról az oszlop (bár ez "csak" sima útjelző tábla volt, de ez sem üthetett kicsit akkora sebesség mellett). A képen bár nagyon durván néz ki a kocsi, de itt ugye már meghámozták a tűzoltók. Pedig a Clarus sem egy életbiztosítás a maga 3 csillagjával...
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
Szakadt ám. Budapesten úgy 3éve volt egy baleset. Ember ment az A8-cal valami kis utcában a megengedett többszörösével és nekicsattant egy fának. Vagy 150méter hosszan beterítették az alkatrészek az utcát. Kocsi darabokra szakadt mint egy darab papír. Nem játék ez. Mindig az oszlop/fa az erősebb. Csak sajnos vannak akik ezt nem érik fel ésszel = 15perc hírnév (a lánglovagokon)
-
JetiRulez
őstag
Kellett nekik száguldozni! Megérdemelték, amit az oszloptól kaptak.
"Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."
-
dízelracer
senior tag
válasz dízelracer #21 üzenetére
Sajnos már nem találom az esetet sem a lánglovagokon sem a neten sehol. Pedig érdemes lett volna megnézni a képeket hogyan szakadt szét apró pici darabokra egy "kis" kb. fél méter átmérőjű fától az a full merev 1800kg-os alumínium kaszni.
-
Wictor
senior tag
válasz Winner_hun #24 üzenetére
Hát van olyan, amikor a részeg utasok buzdítják, meg heccelik a sofőrt...
-
JetiRulez
őstag
válasz Winner_hun #24 üzenetére
Ha tényleg buzdítják a sofőrt, akkor megérdemelték.
De ha nem, akkor meg a sofőrt jól meg kell büntetni."Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."
-
finest
őstag
Akkor ez most totálkár?
“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
samfishR
senior tag
ya, lehet hogy nem szakadna szét, hanem felcsavarodna az oszlopra, összepréselve az utasteret és a benne ülőket. vagy "legalább" azt az oldalt amelyiken az oszlop volt. egyébként ahogy azt már fölöttem is írták, fölösleges ezen vitatkozni mikor nem is ismerjük a körülményeket.
JetiRulez: azt meg pláne nem mondanám, hogy megérdemelték.. semmit nem tudni róla a linkelt cikk alapján.
[ Szerkesztve ]
-
Láttam viszont ugyanilyen oszlopot elfeküdve, amikor egy szűk, kanyargós utcából közeledve (nem lehet túl gyorsan menni) egy Lada csapódott neki. Az utasok megúszták. Na? A kocka Lada hány csillagos is volt 1971-ben?
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
- Zotac GeForce RTX 3070 Gaming 8GB GDDR6 256 Bit LED OC Videokártya
- Amazfit Bip 5 okosóra, krémfehér, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest