Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Meteorhead

    aktív tag

    válasz smkb #14 üzenetére

    Ez az összeadósdi valahol szükséges is. Amennyire a GPU compute felé tolódik szinte minden, Exceltől kezdve a videó szerkesztésen keresztül a játék engine-ekig, úgy egyre inkább el kell kezdeni tudatosítani a vásárlókban, hogy igenis vannak más dolgok is.

    NVIDIA a Tegrát mutatta be úgy, mint 192 magos (vagy mennyi) processzor. AMD a shaderek számát nem meri ennyire nyersen marketingelni. A definíció náluk, hogy az számít compute magnak, ami képes önállóan kódot futtatni. Egy darab shader sok minden, csak nem független. Az másik kérdés, hogy ez a definíció még a GCN compute unitokra sem áll meg teljesen (ACE motor nélkül nem lesz képes más-más kódot futtatni minden CU), de azért azt gondolják ezzel azért el lehet hinteni az emberek tudatában, hogy a CPU magokon túl is van élet, és egyre inkább lesz.

    Nem ördögtől való dolog ez, sőt...

Új hozzászólás Aktív témák