- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz Cyberbeni #1553 üzenetére
első teszt: 640k EHP nem elég.
bővebben: mivel csak desacrator electrified illusionist fast winged molok/hulking phasebeastekkel futottam össze (ezek mp10en ronda dolgok) így elfogult vagyok, de alapvetően nekem nagyon úgy tűnik, hogy damra elvileg még jó is lenne, de a survivabilityje a karakternek csapnivaló. itt jön ki, hogy csomó mindenre nem hat a dodge.
azon gondolkodom áthozom az egyik altról a blackthorn gatyát és megint veszek egy mempot, hátha úgy jobb lenne.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
mikromanus
veterán
válasz proci985 #1556 üzenetére
Megy az alulfejlesztett DPS-es gránátos buildben nálam. Csak a picit kevés sebzés mellett idővel elfárad a karakter. Olyan fél-egy perc foylamatos püfölés után ezek a kombók le szoktak már csapni engem is. Nekem az szokott betenni, ha totál körbevesznek/kitakarnak (misclick, vagy kimaradt ütem emiatT), vagy benyomnak valami cc effektet és közben csépelnek a puposgirnyók (phase beastek ez esetben). Jó védelemmel nem folyamatos padlótfogó azért a menet MP10-en sem. Lejjebb csak könnyebb lehet. Csak ha a védelmet is tartani akarod, akkor vagy sebzés lesz karcsúbb, vagy a DPS növelés azonos védelemre igencsak költséges.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
válasz mikromanus #1557 üzenetére
jaja, igazából a nat set magas védelemmel eléggé drága. alapvetően az én cuccomnál van jobb, de jellemzően csak BoS kategóriában, tehát érezhetően jobb upgradek nem lennének olyan 100-400m alatt (innából picit olcsóbban is, de ott alapvetően 40-50resistet lehetne még összesen hozni).
jó védelemről annyit, hogy a mempoval elért 835k EHP a ph!n szerintem az egyik legmagasabb DH érték (mellesleg majdnem duplája a tiednek) és EU DH top400 kategória, amire jön még a 205k unbuffed dps, ami megint nem alacsony. mp8 már jobb. mp6on viszont stabil, a jobb skálázódás miatt lehet gyorsabb is lenne az elemental arrow buildeknél.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
mikromanus
veterán
válasz proci985 #1558 üzenetére
"jó védelemről annyit, hogy a mempoval elért 835k EHP a ph!n szerintem az egyik legmagasabb DH érték (mellesleg majdnem duplája a tiednek)"
Úgy látszik ez kb semmit se számít. A resisted alapból egy picit kevesebb, az armor kb ugyanannyi. Több a life, de nincs leached és védelmi passzívod (Perfectionist: 10% life, armor és resist). Majdnem dupla annyi life mellett is sérülékenyebb sokkal a tied. De van sebzése. Csak fürgének és ügyesnek kell lenned, vagy lecsapnak a gonosz démonok
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
válasz mikromanus #1559 üzenetére
bent van a night stalker. annyi a baj, hogy tömegben kevésbé látszik, hogy meddig van fent/mikor jár le a shadow power, illetve kifogyhat a disc ha nagyon sokat kap egyszerre.
lehet a fürgeség a baj, ennek pont az lett volna a lényege, hogy mozgás helyett lehessen damolni. avagy én ezzel a builddel nem mozgnék sokat (bár a közelharcos karik damredjét a DH nem kapja meg).
viszont a grenades tényleg a leghasználhatatlanabb single target hatred generator skill mechanika alapján. avagy dobj három gránátot, amiből egy talál per ellenfél.
este még próbáltam egy allresistes unityt, az se volt az igazi. LS DHra meg sajnos még mindig csak shadow powerből szerezhető, tehát annak a permanens fenntartása az egyetlen út dps megtartása mellett. ill próbáltam witching hourt is (49res 66dex, ezt találtam nagyon olcsón AHban), az 1.90es AS jó, de dpst buktam az innához képest.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
mikromanus
veterán
válasz proci985 #1561 üzenetére
Ha kemény akar lenni a karakter és állni az ütést, akkor vagy folyamatos shadow power kell, vagy leach fegyveren. Esetleg sok LoH. SP önmagában sérülékeny azért, bár ha érzed mikor jár le, akkor gondolom nem problémás. Csak ha lejár és nem veszed észre, vagy bekap egy kis cc-t elitektől, akkor könyen megszakadhat az életutánpótlás. Itemes kiegészítés azért nyugisabb. Meg ugye némi armor és resist, ami "felesleges" és lecserélt a másik passzív miatt nálad, ugyi?
A gránát és a csapda is a tank jelleg mellett a legjobb szerintem. Leállnak lecsapni téged az ellenfelek. Ha nem bírnak one-hitelni, akkor lehet adni az arcuknak közelről aknával és gránáttal is. Szépen feltorlódnak rajtad és szépen el is hullanak. Tömeg ellen szépen arat azért mindkettő.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Thrawn
félisten
válasz mikromanus #1564 üzenetére
Felejtsd el, hogy össze lehet szedni elegendő LS-t vagy LoH-t, ez nem barbár, itt nincs 30% dmg reduction, mint melee kasztoknál. Ha mégis megpróbálod ezeket összeszedni az garantáltan a DPS, armor, allres rovására fog menni és ugyanúgy elfogysz majd vele magas MP-n mint most. Az nálam nem használható karakter, ha nem tudják ugyan lecsapni MP10-en, de fél óráig molyolsz egy elit pakkal, mert nincs elég DPS.
Folyamatos Shadow Powert ennyi Discipline regennel, amennyit alapból kap a DH nem lehet fenntartani. Legacy Nattal fent lehet, de akkor megintcsak nem lesz elegendő DPS-ed, tehát ez is zsákutca.
Összefoglalva: mindegy milyen módon közelíted meg a DH-t jelenlegi állapotában, nem lesz magas MP-n használható. Vagy sosem csapnak le és piszok lassú leszel, vagy DPS-re gyúrsz és a sérülékenységed lesz a veszted.
Ez a "nem bírnak one-hitelni" megmosolyogtató. Egy hulking beast vagy egy gorgor valószínűleg nem fog egy ütésből lecsapni, de ugye nem egyedül szoktak járni és kettő már jó eséllyel agyoncsap. Ráadásul időnként még elit is van belőlük. Ha bármelyik is megkapja a Fast, vagy Horde jellemzőt, akkor vége a dalnak, még Shadow Power - Gloom mellett is.
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
mikromanus
veterán
Ja, hogy te nem elitnek értetted a púposokat (hulking beast), Én alapnak vettem hogy elit. És mellesleg bírja a karakterem már azt is. Ha elkapja egyszer bármelyik sebző, vagy lassító skill, onnan 20%-kal kisebb dam: Az meg többnyire elég. Kevesebb védelemmel azért vicces volt, hogy egyszerre négy púpos négy oldalról a nyakamra teleportált, aztán azonnali halál. Ez már nem fordul elő. Van időm még pánikbaesni mielőtt meghalnék. Sokat számít az ám. Mellesleg annyira centivel akarjátok mérni a kasztokat mintha nem is szórakozásból játszanátok, hanem ez lenne a munkátok. Meg mintha mind azonos lenne és lehetséges volna ez. Lehet MP10-en játszani és lassú. Minden kasztnak az. Amilyen felszereléssel már nem annyira az, az már olyan költséges, hogy nem adok annyit játékért (euróban és goldban sem). Az MP10-nek kihívásnak és nehéznek kellene lennie. Ha tömeghentelni akarsz, akkor menj alacsonyabb MP-re! Nem csak DH-val, hanem az összes kaszttal ez van. A skorpiócsapkodás és minden más kerülgetés meg nem szórakozás szerintem (mielőtt felhoznád példaként a DT "barbárt" meg a skorpiókat).
edit: az egy fegyvernyi leach elégséges. Nem kell túllihegni.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Thrawn
félisten
válasz mikromanus #1566 üzenetére
Marhára nem érdekelnek a skorpiók, ha játszok akkor az utolsó mobig leölök mindenkit, nem válogatok. Egy kivétel van, ha kizárólag kulcsra megyek, ott az elit a lényeg.
Nem elég a 3% LS. DPS-nél eleve Manticore-ra vagy kényszerülve, a Life Steales példányok viszont gyengébbek DPS-ben. Ez az egyik baj vele. A másik az, hogy l a s s ú. Egységnyi idő alatt keveset lősz, keveset találsz és azokból is vagy critelsz vagy nem. Ugyanannyi idő alatt sokkal több ütést kapsz be, mint amennyit te betalálsz, hogy életet szívj. Ha már a hátadba szúrt keresztet nézed, tökmindegy, hogy akár 2 HP-gömbnyi életet is vissza tudsz nyerni, az már nem segít rajtad.
A DH-m MP6-ig jó volt, aztán kifújt. P100 után a közös cuccokat átraktam a monkra és hopp, máris MP8-on találtam magam. Ennyi a történet, nem kell túllihegni.
[ Szerkesztve ]
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
válasz mikromanus #1566 üzenetére
gyakorlatilag az 1.10es fegyver base speed miatt 2.0 feletti AS esélytelen és olyan 1.80-1.90ig lehet eljutni komoly áldozatok nélkül (efölött szinte minden lehetséges slotra kell az AS*). Manticore van, alternatíva nincs. Manticoreban meg vagy 50% base weapon dmg, vagy LS jut a fegyverre a második socket mellé. gyorsabb fegyver az aknák miatt nem jöhet szóba, meg úgy általában egyébként sem.** a DH nem barbár***, se nem monk. erre jön még az említett probléma, hogy mind a hatred, mind a discipline pool nem skálázódik.
a játék kijövetelekor a DH amiatt volt jó, mert a védelmet át lehetett tolni dpsbe, a védelmet meg pótoltuk skillből és reflexekből. ezalatt nerf volt (smoke screen, nether tentacles, natalya setbónusz), buff semmi említésre méltó (már három rúna működik egy helyett az arrowon, szuper!), a skálázódása meg továbbra is pocsék.
mivel olyan 5 hónapja a night stalker irányból közelítem meg az LS/túlélés problémát, szerintem nem a perfectionist hiányán bukik a dolog. dupla healthpool meg hatalmas különbség egy 1.1es alapsebzésű fegyver mellett, főleg, hogy a használt skillekből egyetlen egy tud LSelni. hónapokig volt nekem is LS a fegyveremen, meg kb mindenkinek itt a topikban, aztán valahol november és január között mindenki váltott inkább még dpsre. kipróbáltuk, leteszteltük, nem érte meg. skillből egy helyről lehet még behozni (az kb DHnak azóta kötelező lett), és ennyi.
über mp10en 5-6 slimeot bír a kari maga körül egyszerre, szóval egyáltalán nem mondanám törékenynek.
mp6ra ahogy nézem valszeg ez a build a gyorsabb, tehát valamivel jobban skálázódik, de még mindig nem skálázódik rendesen.
*as AS meg azért gáz, mert egyrészt aknás builddel sok értelme nincs, másrészt meg chc/chdhez viszonyítva keveset hoz. movement miatt kell az inna gatya, de azon csomó statot bukik az ember egy jó rarehez képest (a lacuni meg annál is rosszabb megoldás), valamint választhat, hogy stat vagy res kell. inna öv detto, WHk meg védelemre szinte kivétel nélkül sokkal rosszabbak az innánál, vagy őrült áron mennek. blackthorne gatya DHval az alacsony AS és a relatíve alacsony mainstat miatt (más slotot nem érdemes használni) kiesik, még aknabuilddel is. lacuni már szinte kiesik, amíg nem esik nagyot az allres+chc+statos kombók ára, azok meg továbbra is BoSnek minősülnek... tetejében a rollok elég alacsonyról indulnak rajta, tényleg remek darabhoz trifecta roll kell ÉS mindből jó roll.
kesztyűből magas stat (200+dex) + trifect még ok, emellé allres / nem <40es vit már 100, de inkább 400mtől indul. amuletből chc+chd+statot szokás pótolni, 200 statpointot ASért nehezen indokolhatóan lehet beáldozni (és a 200/200/magas chc/magas chd amuk ára már ezzel a négy stattal sem épp olcsó). főleg, hogy vit pl övön és gatyán alapból se nagyon jön össze.
tal armor DHnak nem játszik.
gyűrű érdekes, HF ringből trifectes lehet, de ahhoz tényleg mázli kell (főleg, ha +dam is kerül rá még). unity/hostra kerülhet, de kérdés mennyire éri meg. litanynál 8AS már eléggé drága.
**a danetta+calamicity permastun build érdekes lehetne, de az aknateljesítmény jelentősen leromlana. plusz a tapasztalat azt mutatja, hogy a stunos rúna a gránátokon Diablo ellen remekül működött, sima szörnyek ellen viszont nem igazán volt hatékony. az azkaban + burizás csicskám kb többet állított le, mint a stunos gránátok.
dps meg +dam, chc, chdből van. night stalkerhez chc kell, egyébként meg +disc vagy legacy nat kell. utóbbi -25% dps kb (meg lényegesen alacsonyabb EHP, de azt jellemzően a perma shadow power pótolja).
*** és akkor elfutok de előtte tolok egy rendet 5% LSsel, hogy amíg menekülök addig visszatöltődjön a hp. na ez itt nem működik. a barbár nagyon ki van dolgozva, sokmindent sok helyről lehet összehozni, ki lehet legozni és be lehet állítani. DHnál ilyen nincs.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
mikromanus
veterán
válasz proci985 #1568 üzenetére
Picit szűkös szerintem is a használható kombók száma most DH-nál és nem is nagyon lehet sok sebzést kihozni a többi kaszthoz képest. Az aknás build az ami nekem bejön. A cluster se lehet rossz, de az azért elég határeset lehet sebzésben már. A "tank" jelleg a helyezkedéssel kieső sebzést hivatott kiváltani. Ha nem buksz annyit a sok futással vagy helyezkedéssel, mint a tank felszereléssel, akkor lehet tényleg jobb a törékenyebb DPS build.
A DH picit más logikával dolgozik a leach-nél ha skillből oldod meg. Barbárral, ütsz és tölt. DH-val elnyomod a töltő skillt és ütsz. Mivel külön skillen van a sebzés és töltés, így picit macerásabb. Az aknák viszont így menekülés közben is töltenek. meg szerintem a mérgező gránátok is.
Ha sebesség kell, akkor íjak, vagy egykezes nyílpuska jöhet szóba, nem? Csak aknához az tényleg nem hasznos annyira...Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
válasz mikromanus #1569 üzenetére
Cluster jó, rad1nak van olyan buildje a topikban. Közepes mpn és dps támogatónak magas mpn remek, alacsony mpre nem skálázódik. Magas mpn egyedül meg továbbra is a törékenység a baj.
MP8tól igazából nem lehet megúszni a közelharcot, és ebben jó a trap build. ill mp6on szerintem ez lenne az ideális, de ez még tesztelendő.
jaja, sebességre lehetne jobb, de nem véletlenül szaladgál mindenki a topikban manticoreval.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Cyberbeni
addikt
válasz proci985 #1568 üzenetére
50% dmg>>socket
Nekem már csak egy brutál WH meg 9% ias kesztyű kell 2.0-hoz, de egyébként tényleg nehéz sok ias-t szerezni.
Ha valakinek van egy jó WH+lacuni+rare gatya kombója, az talán kicsit jobb mint 2 inna+rare brazzers (Esetleg öv helyett WH, ha 150++ stat, all res van rajta)Egyébként rapid fire még mindig rossz lesz soloban, mert vagy aládraknak valamit, vagy félrelöknek, és a többszöri -20 hatred gyorsan leszív.
Egyébként nekem már paragon lvl elején is volt ls a fegyón, bár akkor még többször kellett hozzá sp-t használni, főleg elitek ellen.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Cyberbeni #1572 üzenetére
úgy értettem, hogy 50% dam a random rollra a socket mellé.
WHt teszteltem hétvégén, azzal megvolt az 1.90, Lacunival meglenne a 2.0 is. az a helyzet, hogy a 49res / 8 / 36 / 66dex damra még mindig kb 1%al alacsonyabb volt, mint az inna settel az öv, WH sajnos sokkal drágább, bár tovább skálázódik. lacuninál is ez a baj.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
tl;dr: az aknabuild működik és skálázódik.
na mikromanus megpiszkálta a bogarat a fülembe a trapDH kapcsán, avagy a DH mégse a Diablo2es Meteorbress egyenesági leszármazottja (némi távoli amazon rokonsággal), hanem az assasiné is.
ismerős csoport ma mp7 überen jól jött: mivel gear tekintetében a többieknek ez biztos, plusz barb és wd volt mellettem, így maradt csak ez.
gear tekintetében annyi változás volt, hogy 5% cold dam 26%os SoJ 10% trappal és 10 disccel került a leány kezére a szokásos litany/host helyett, illetve még korábban az andarielt feladtam egy mempoért. utóbbival buktam 4.5% chct és 10k dpst, viszont nyertem kb 200k EHPt. sajnos az andy egy szint fölé nem skálázódik, pedig lényeges dolgokra perfect a sajátom (pontosabban 168/9/5%/socket roll).
a mikromanus féle buildhez képest én egy módosított variánst használtam:
grenades / stun
turret / 15%damredcompanion / bat
shadow power / gloom
spike trap / echoing blast
preparation / battle scarsnight stalker
numbing trapscustom engineeringculling of the weaknamost, mielőtt még jön a csodálkozás: nincs caltrops. alapvetően a caltropsot én HCben használtam sokat, a stun életet tud menteni, de arra ott vannak a gránátok. az meg addig oké, hogy közel kell menni, de a DH továbbra se barb, hogy beálljon siegebreakerrel szemben, arra van a barb.
viszont, a grenades életet tölteni szörnyű. egyrészt ha nincs tömeg nagyon keveset tölt (single target dpsre közelít a strafehez érzésre), másrészt eszméletlenül lassan halad, ami mozgalmasabb csatatéren (értsd, SK és magda) problémás. emiatt kell a battle scars, hogy amíg a gránátok méltóztassanak odaérni, addig legyen backup. a plusz discipline így a 40es poolal már talán kevésbé kell, de azért az is jól jött.
ami szerintem váltható / cserélhető / kipróbálható:
custom engineering: alapvetően az idő jórészében ha épp nem másznak ki a csapdából olyan négyet lehet pörgetni a hatredtermelést is figyelembe véve, hat max csata elején érdekes, vagy ha elmásznak a csapdákról. de utóbbi már erősen suboptimális. helyette mehetne a brooding, culling of the weak, perfectionist, weapon master, sőt talán még a steady aim/vengenance is.
night stalker: értelmszerűleg ennek legacy nattal nincs értelme.
turret: nem sebez sokat, de a védelme elég jó. fontosnak tűnik, de kérdés, hogy caltrops nem lenne e jobb?
grenades: van más nagy hatótávolságú hatredgenerator is, mechanika és proc tekintetében szörnyű. más hatredgeneráló kéne.
numbing traps: jó, de ott a culling of the weak is caltropssal lehet több damot jelentene.
preparation: ha a life töltés / disc töltés probléma máshogy megoldható, helyette talán caltropsra vagy vaultra tippelnék, hogy még jól jöhetnének (bár utóbbi kevésbé überezni, inkább általános használatra).kieg: entangling shot + bounty hunter nagyon érdekes skillnek tűnik ezzel a builddel.
kieg2: a 6%os LS nem pótolja a shadow power damredjét, amihez hozzászoktam hónapok alatt, de kifejezetten jó. lehet inkább a hatred regen hasznosabb. viszont néztem mp7 a1 keyrunt, tökéletesen gyorsan és szépen viszi a kari, ami az eddigi elemental arrowos buildről nem igazán volt elmondható.
kieg3: night stalker, culling, numbing traps úgy néz ki az ideális kombó. mp8on lehetőségekhez képest gyors és stabil eddigi gyors teszt alapján.[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Thrawn
félisten
-
jaja, ez volt az indok.
A3 torony része megy minden probléma nélkül. ok, párszor sikerült halnom, de alapvetően egyrészt fáradt vagyok, másrészt a1 keywarden, 2x a2keywarden + desolate végül a3 keywarden/alkaizer útvonalat néztem. harmadrészt meg eléggé eltér sima DHtól, én meg ugye olyan dolgokhoz nem szoktam hozzá, hogy ha a psn tócsa annyira felstackelődött, hogy tickenként 7k+ot üt, akkor talán ideje lenni mozogni illetve a fast molten horde shielding fallen/szúnyoghorda pillanatok alatt nagyon csúnya tud lenni, ha az ember le akarja tankolni őket. a DH nem barbár, még perma shadow powerrel sem. habár az tény, hogy
840730ks EHPvel tényleg meglepően sokat bír. kieg: 650-700knak is elégnek kell lennie.ebből ugye desolate/oasis alapból is az egyik legidegesítőbb hely DHval. torony teljesen jól megy, ott nem haltam. szóval szerintem eddig remek. xpre nem vagyok benne teljesen biztos, hogy mennyire jó, de keyvadászatra nem árt a stabil mp8+, ez a build pedig pontosan ezt tudja.
mp10et még nem néztem. ami miatt necces, hogy folyamatosan kifogyott a hatred, lehet mégiscsak a hatredgeneráló kéne az entanglingre. viszont a spike trap olyan 600-900k között critel, azt meg azért magasabb mpn is megérzik a szörnyek.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
kieg: mp10 azmo felé összeakadtam egy jailer frozen extra health teleporter huling phasebeast csapattal, bírta a kari gond nélkül. mp10 azmo 6 perc volt, bár elég sokat rohantam.
ja igen, entanglingra sokkal jobb ötlet a hatred generator. shadow power amúgy is kell a damred miatt, a hatred meg folyamatos probléma.
még azon gondolkodom DH vajon tud e használni skornt. szerk: nem tud
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz killerjohn #1580 üzenetére
tess. sheet 190k dps, de ez a soj miatt a gyakorlatban több, a hostommal ez 220k körül van és annál jobban megy a kari.
szerk: ja, untam, hogy sokat halt a kari aztán szépen lassan kapott némi védelmet is.
kieg: hülyeséget írtam a védelemre, litanyval van 840k, sojjal csak 730. elnézést. kicsit megkeveredtem a gear tesztelésben (soj/wailing/litany, plusz napokban próbáltam unityt is, ill az andyt és a mempot is nézegettem). gyakorlatban ez még lehet picit alacsonyabb, a követ kicseréltem rubyra a sisakra nézni, hogy xp gearrel is bírja e. bírta.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Cyberbeni #1582 üzenetére
bubik neccesek, de szerintem kikerülhetőek. élesztés már neccesebb.
közben lement diablo mp10en, ill még pár unique a toronyban, nagyon úgy néz ki, hogy működik a build.
és tényleg kell a hatred generator az entanglingra. ill lehet pl bola / hungering - teeth jobb lenne dps miatt.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
mikromanus
veterán
válasz proci985 #1579 üzenetére
"entanglingra sokkal jobb ötlet a hatred generator"
Nekem bejött eddig rá a gránát is. Legutóbb átraktam extra generátor rúnára, aztán pikk-pakk lehet dobálni szinte folyamatosan az aknákat. A perfectionistet én is átraktam night stalkerra. Kedvező a shadow power szemszögéből nagyon (bár nekem van fegyveren is leach). A preparationt bepróbáltam, de egyszer se használtam (azaz sose kellett), így visszament a caltrops. Esetleg majd még tesztelem másra, de ennyi úgy tűnik bőven elég (pl jó lehet esetleg a Marked for Death, vault, vagy smoke screen). Picit több DPS-em van, mint neked SoJ-al névleg. Picit acélosabb a védelmem, de gyengébbens ebzek ez alapján
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Thrawn
félisten
válasz mikromanus #1584 üzenetére
Acélosabb? Allresből jobban állsz, nade 444k EHP vs 753 EHP
ps: Éjjel kettőkor itt írogatsz, de fáradt vagy este 8-9 óra körül űberezni...
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
mikromanus
veterán
Kora este vagyok én csak álmos. 8-9 közt szunyáltam is. Valamikor fél 11-kor még jeleztek SMS-ben, hogy lenne kis munka amit másnap reggelig meg kellene oldani. Durcás lettem, azt' utána se tudtam aludni egy darabig
Kb egy kört mentem DH-val.És igen. A +pár resist, meg esetleg armor az már "acélosabb". A z EHP és life az parasztvakítás. Általánosságban lehet mérvadó, de ha "omláshatár" alatt vagy, akkor a resist-armor pluszban többet segít, mint a vita. A diabloprogressen meg nyomatják az igét és túlértékelik az életet (már a lifeot a resist és armorral szemben).
Amitől egyértelműen keményebb az enyém az az alap 2,5 vagy 3% leach. (két manticore volt rajta az elmúlt napokban). Ezt nem hiszem, hogy beszámítja a "Rendszer" az EHP-ba, pedig sokkal többet ér, mint pár pont vita.[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
wukodlak
aktív tag
Sziasztok.Na ma megszánt a Jóisten vagy csak szimplán közre játszott a MázliFaktor(MF),de megtört a jég.
3 kör Inf Act3 MP2-n és a sok brim meg rare szutyok között két igazi gyöngyszem,ami ráadásul még a karijaimra is jó. 1. SoJ:Adds 5%lightning dmg,+9 Disc,vs Elites 29%,Hungering Arrow dmg 6%
2. Wailing Host:+28-34 dmg,167 int,Life reg 233,CHC4,5; vs Elites 3%Bocsi,de a képek valamiért nem lettek jók.Amúgy mi várható a Breaking Newsba?Esetleg 1.08?
Dio3 Battletag:Wukodlak#2377
-
Thrawn
félisten
válasz mikromanus #1587 üzenetére
No hard feelings
Allres: 504 vs 597
Armor: 3722 vs 3701
Life: 66600 vs 37588Egyedül allresben vagy jobb a jelenlegi diabloprogress adatok szerint. Közel 30k plusz hp-t meg nem lehet csak úgy szőnyeg alá söpörni. Rendes élettöltést feltételezve te elbírod ha 3-an ütnek, ő elbírja ha öten csépelik. Azért nem hatot írtam, mert részedre hajoltam az allres miatt
Szerintem van értelme az EHP-nak. Annak ellenére, hogy mindegyik oldal másképp számítja ki, elég jól használható összehasonlítási alapnak.
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
mikromanus
veterán
Én elbírom ha hárman csépelnek és ÉN nem ütök vissza, ő meg elbír ötöt. csak bolond lennék ácsorogni az ütészáporban tétlenül. Ha ütök, akkor minimum 2,5 (régebben) 3% leach behullik visszatöltéskor (nerf után is egy aknán másodpercenként 2500+ life visszatöltés. Ha több akna van, vagy nem csak egy ellent talál el, vagy mellé még gránátozgat is vagy a sentry is lő, akkor ennek többszöröse jön vissza. Neki csak azutáni aknáira és támadásaira lehet élettöltése amiután elnyomja a "powát" Épp a veszélyes, gyors vagy meglepetésszerű támadásoknál nincs semmi gyors élettöltése. Mire elnyomja az árnyszárnyakat és támad addigra bekap néhány ütést. A leach azért kényelmesebb...
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
akkor ömlesztve:
a nagyobb life pool jó. ennél a buildnál, a 60k+s life poolal (ill rubyval 58al) nem egyhitelnek, hanem ha baj van, akkor elkezd lecsúszni az élet és ott még bőven van idő mozdulni. pont, mint mondjuk egy barbárnál, amikor már túl sokan állják körben. viszont, a hasonlóság itt meg is áll.
life pool a frozen + jailer/wallerek ellen is kell. mivel be kell menni a tömegbe, adott esetben nem olyan egyszerű kifutni, és amíg lejár az effekt, addig túl kell élni. 60kval ez működik, 35kval kizárt. az akna úgy üt a legtöbbet, ha sokat talál el. pl ha a szörnyek körbeállják a DHt. tehát ez a cél. és ha ehhez az kell, hogy a dh mp10en kibírja az extrahealthes púposcsordát, akkor úgy kell gearezni.
ami miatt lehet hagyni a szörnyeket feltorlódni: turret 15% damred (mégis hasznos), numbing traps 20%, shadow power 35%, és akkor kijön, hogy van 70%os damred. ami melee targetnél 82% a nat csizma és az amu miatt. persze, még 50 resist meg némi védelem jól jönne, de ami abból bejönne, azt kb pótolja az amuleten lévő 6%os melee damred, ami amennyire nem tűnik fel elsőre (hiszen rareken eléggé ritka), annyira remek. kb a különbség egy sima és egy nat cipellő között, avagy mintha valamiért picit többet bírna a kari a rarekhez képest alacsonyabb statok ellenére is.
itt jön be az is a képbe, hogy szerintem a numbing traps többet hoz védelemre, mint a perfectionist.
life steal a Manticoreon felesleges, veszi el a helyet a +dam / socket elől. a DH távolsági karakter, emiatt törékeny. a shadow power + gloom viszont megadja azt a 35% damredet, plusz elég life stealt ahhoz, hogy a fegyverből nyerhető 2-3% elhanyagolható legyen. a fegyver magában nem elég (próbáltam az entangling 6%át, az sem), többet meg DHval nem lehet/nem érdemes összeszedni. ok, két csoport között az egy-egy szörnyön nem töltődik semmi, viszont arra ott van a life regen a vile wardon.
fent perma shadow powerrel számoltam. 40es disc és preparation mellett night stalker proc mellett olyan 30secig a poolból és a regenből gond nélkül fenntartható, erre jön még a night stalker, ami 50es CHC felett elég gyorsan tölt még manticoreal is. gyakorlatban szinte folyamatosan fent lehet tartani single target ellen is. adott esetben lehet futni kell egy kört, de ez ahogy tudom minden karival így van.
visszatérve a life/allres/armor kérdéskörhöz: 500 fölé necces menni. sisak, vállas, vért, öv, gatya, csizma, bracers amikből egyszerűen lehet szerezni, esetleg még ha nem sikerült kipörgetni egy jó HF ringet, akkor a litany (150+main, 60-70res, 6-7% elite damred, regen, 4.5% chc + random) még erre hoz valamennyit. kesztyűn a cél a trifect magas chcvel és mainstattel (night stalker miatt), amun megintcsak a magas chc+chd+main kell, 200+vit és allres között meg én az előbbit preferálom. persze léteznek kesztyűből és amuból is olyanok, amiken emellett még van AR is, de az többszázmilliós kategória.
ja igen, a SoJ egy érdekes dolog. vagy a stashben egy 9-18dps 8AS wailing hostom is, annál valamivel jobbnak tűnik végeredményben. olyan 30k körüli a dps különbség a kettő között pedig.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
mikromanus
veterán
válasz proci985 #1592 üzenetére
" 9-18dps 8AS wailing hostom "
9-18 dam az komolytalan. Olyan mintha reflect dam lenne az itemen kb, vagy nagyon alacsony LoH. Sokat nem ad a karakterhez.Az akna és a gránát is közepes, vagy közeli célpontoknál ütőképes. Kb akkor irt jól ha szépen feltorlódnak az ellenfelek. Ehhez egyrészt jó ha nem egy ütésből halsz, másrészt jó ha valamivel lassítod őket. Nálam erre ott van a caltrops, meg az izmos felsőtestem, amiről lepattog és feltorlódik az ellen
"itt jön be az is a képbe, hogy szerintem a numbing traps többet hoz védelemre, mint a perfectionist."
Az észrevétel lehet helyes, de esetemben irreleváns. Nem "vagy-vagy" kapcsolat volt a két skill közt, hanem "és" kapcsolat Tegnap leszedtem a perfectet és ment a crites estisaller. Több Gloom, több izom. Emellé jött még a gránát átszerkesztése töltésre optimalizáltra. Így már semmi rásegítés-visszatöltés nem kell más skillből és nagyon bőségesen lehet pakolni a sentryket és aknákat.A körülvétellel nem értek egyet. Ha körülvesznek, akkor mihamarabb ki kell irtanod az ellent, vagy kitörni. Ha elit is van a vegyesben, akkor ez még sürgetőbb. Másik lehetőség ha valamilyen skillel kisurransz a folytogató tömegből. Egy-két, max 3 oldalról jöhet az ellen, de ha lekorlátozzák a mozgásod az már nem jó. A visszavonulási útvonal megléte mindig hasznos. Persze nekem nincs sokszáz órám a DH-ban, így lehet a profik másként érzik...
Alacsony és közepes Mp szinten jó és olcsóbb itemekből is lehet haladni. Oda nem is feltétlen kell irdatlan nagy armor, resistek vagy sebzés. MP10 közelében haladós menetre meg illik is ha nagyon költséges a terminátor felszerelés.
Ettől még jöhetne némi buff a többi skillre (is) a következő patchekbenBattletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
válasz mikromanus #1593 üzenetére
púposok mindenképp körbeállnak, de tény, hogy amíg lehet feltorlasztani az ellenfeleket, addig arra kell törekedni. kör közepe meg elitekkel perkektől függően tényleg lehet necces. de gyengébb ellenfeleknél mindegy, túl sokan úgyse férnek oda.
numbing + perfectionist jó kombó, de igazából dam is kellene még...
alacsony és közepes mp szintre ez a build lassú, amíg a strafe és az elemental arrow letarol mindenkit, addig felesleges közelharccal és aknákkal szórakozni szvsz.
ok, akkor a kedvedért 8AS/4enemy wailing.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
mikromanus
veterán
válasz proci985 #1594 üzenetére
Nem highend felszerelésről volt ám szó alacsony-középszinten, hanem szép, sorozatgyártott tescosakról. Ott meg ugyanúgy kevés lehet a DPS a strafe-nél (vagy az erőforrás), mint magasabb MP-n a jobbaknál.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
válasz mikromanus #1595 üzenetére
ja, hát strafenek kell olyan 180-200-220k mp0ra is.
elemental arrow jobban skálázódik. viszont az a probléma, hogy olcsóbb gearben wcpapírba szokás csomagolni a DHt, dpsre hegyezve, arra meg az elemental arrow jobb, mert lehet távolról ölni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Cyberbeni
addikt
válasz proci985 #1592 üzenetére
Jailer/frozen ellen vault kell, nem hp. (esetleg ss, de az több disc)
Perfectionist meg pont a discipline miatt jó (persze csak nightstalker után), az a kis armor/resist/life csak ráadás.
Damage reduction meg multiplikatív, nem additív, tehát ha van 2*10%, akkor 81%-ot sebződsz, nem 80%-ot.
Ha nem 1-2 ütés vagy, akkor a hatred töltő marked for death jobb defenzív skill, mert sűrűbben tudsz csapdát rakni(meg amúgy is többet sebzel)=többet töltesz lifesteallel.
Ha csak annyi pénz van, hogy magas sebzés mellé nem tudsz még egy socketet tenni, akkor nem sok a különbség lifesteales és anélküli fegyverekben (múltkor ilyen 5-7% volt 100M körül, azóta lehet olcsóbbat/drágábbat érdemes venni a jó ár/érték arányhoz, lifestealnél asszem ilyen 50M körül van most a töréspont)
2-3% lifesteal meg csak a sokat sebző skilleknél ér valamit, alap támadás mellé csak akkor, ha folyamatosan vaultozol pl wardent keresve, és 1-2 ütést bekapsz, azt vissza tudja gyógyítani. (night stalker miatt amúgyis kell lődözni)
Entangling 6% meg ugyanez a probléma.
MP10-re meg SoJ mellé inkább Nat gyűrű, abból szerintem könnyen lehet jól dps-t növelni (bár a +130 dexre ez kevésbé igaz, mert cloak+boots alap, de úgy is nehéz ugyanannyiból jobbat/hasonlót venni) esetleg ha HF jobb, akkor azt. -
mikromanus
veterán
Azt figyeltétek, vagy tudjátok mi van az átfedő csapdákkal? Ha egy ellen beleáll a "metszéspontba", akkor mindkettő sebzi, vagy csak az egyik? (esetleg csak az alap 275% DPS-t bukja sebzésként és nem a dupláját?)
Érdemes stackelni az aknákat, vagy jobb szép nagy aknamezőt létrehozni inkább?Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
Cyberbeni
addikt
válasz mikromanus #1598 üzenetére
Szép is lenne, ha csak 1 sebezné, főleg, hogy pont az ellenfél alá rakja, ha fönt kiírja a nevét. Fagyis wiz mellett érdemes ghom+raka ellen figyelni arra, hogy úgy rakd le, hogy mindkettőt sebezze.
Ha biztos egyhelyben marad az ellen, akkor egymásra, ha mászkál, akkor egymás mellé, pl 2*3-ban, vagy ahogy jólesik.
És ha egyedül vagy, és kimászik az ellen belőle, akkor pont ellentétes irányba kell mozogni. (pl 20 méterre északról átmegy 30m-re északkeletre, akkor úgy állj, hogy 30m-re északkeletre a csapdáid legyenek)
Persze ez nem mindig jön be, pl act 3 warden kevésbé kiszámítható, esetleg a teleportosok is. -
mikromanus
veterán
válasz Cyberbeni #1599 üzenetére
Igazából az az elv nálam normál runban (ha túlélem), hogy lasítással, meg félisteni karakteremmel elitézem, hogy jól feltorlódjon az ellen, aztán minnél több aknát a s*ggük alá. Azért nem volt egyértelmű, mert a hófehérkék amúgy is hullanak mint a legyek. Az igazán muris rész az eliteknél lehet ezzel. Ha 2-3 vagy több akna is egymásba csúsztatható, az átjáró meg szűk, akkor elég durva sebzések röpködhetnek. Majd este tesztelem az elméletet. Mondjuk MP10-en azért sok-sok fogócska lehet az eliteknél. Lehet isteni védelmem, akkor is erősen karcol a méreg vagy a tűz. Már ha reflectesek is mellé az elitek. Tegnap kellemesen elhülyültem 2 reflectes rare packkal. Az egyik plague, a másik molten-mortaros volt, de mindkettő reflectes. Volt sok-sok figócska, meg stratégiai átcsoportosulás és aknatevékenység ezerrel. Sok szűk átjáró miatt lehetett komiszkodni velük. Mondjuk mire felmértem milyen skilljeik vannak, addigra egyszer lecsaptak az elején. meg még egyszer mikor összecsúszott a két pack
Este majd alaposabban felmérem a lehetőségeket. Csinálok egy-két környi tesztet..
HA meg jól bírja MP10-en, akkor lejjebb laza lesz (remélem).Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
Új hozzászólás Aktív témák
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...