Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rudi
nagyúr
Elsősorban azt kell tudni, hogy a 128 MB vs 256 MB kérdés a low-endre vonatkozik, szóval az, hogy 128 MB-on nem tudsz olyan részletes textúrákat mint 256 MB-on nem annyira érdekes, mert a low-end kártya valószínűleg be fog halni attól a részletességtől, amihez a 256 MB kell. Szerintem a Galaxy-s tesztből nagyon jól látszik, hogy a 128 MB gyors memória sokkal szerencsésebb mint a 256 MB lassú, hiszen a 7300 GT-nek 8 futószalaggal elvileg jóval a 7600 GS 12 futószalagja alatt illene lennie sebességben, de általában nem ez történt. A legmodernebb, shaderintenzív játékoknál viszont hamarább fullad ki a 8-12 shader egység mint a memória, ez látszik az Oblivionban is. Megjegyzem, ezekhez a shaderintenzív játékokhoz már mindkét kártya kevés, hacsak nem lehet iszonyatosan meghúzni.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!