Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz Padree #46 üzenetére

    Elsősorban azt kell tudni, hogy a 128 MB vs 256 MB kérdés a low-endre vonatkozik, szóval az, hogy 128 MB-on nem tudsz olyan részletes textúrákat mint 256 MB-on nem annyira érdekes, mert a low-end kártya valószínűleg be fog halni attól a részletességtől, amihez a 256 MB kell. Szerintem a Galaxy-s tesztből nagyon jól látszik, hogy a 128 MB gyors memória sokkal szerencsésebb mint a 256 MB lassú, hiszen a 7300 GT-nek 8 futószalaggal elvileg jóval a 7600 GS 12 futószalagja alatt illene lennie sebességben, de általában nem ez történt. A legmodernebb, shaderintenzív játékoknál viszont hamarább fullad ki a 8-12 shader egység mint a memória, ez látszik az Oblivionban is. Megjegyzem, ezekhez a shaderintenzív játékokhoz már mindkét kártya kevés, hacsak nem lehet iszonyatosan meghúzni.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák