Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz TomBoy1986 #326 üzenetére

    A korábbi játékok jelen helyzetben nem nagyon érdekelnek, mert egyrészt a játékosok is az újabbakat részesítik előnyben, másrészt meg arra próbálok magyarázatot találni, hogy miért van akkora eltérés a modern játékokban a C2D és K8 között amekkora, és miért nem kisebb mint ahogyan többen - köztük én is - számítottak rá.

    Egyre gyanúsabb nekem a VGA driver. Egy modern, unified shaderes VGA rendes driveres etetéséhez nagyon komoly fordítóra van szükség, az meg nem napenergiából megy, hanem CPU-ból*, és egyre gyanúsabb hogy C2D-vel jobban mint K8-cal. Ezért is lehet, hogy VGA limit környékén (ahol többet melózik a VGA és ezzel a drivere is talán) nagyobbak az anomáliák mint a VGA limites esetekben. Lehet, hogy a driverek nem csak a VGA-k felé kiforratlanok, hanem a K8 sem fekszik nekik annyira. Már csak valahogy okosan reprezentálni és kimérni kellene a dolgot, de ugye GF8-nál és Radeon HD-nél nem nagyon lehet régebbi drivereket előrángatni, meg azt is nehéz megmondani, hogy az adott driverrel azért más-e az eredmény mert a VGA-t jobban kezeli, vagy mert a proci felé is rendesen megcsinálták hogy úgymond.

    *a DX10 állítólag (állítólag, mert DX10 kapcsán már semmit nem hiszek el a cégeknek) éppen azért profitál legalább 30%-ot a DX9-hez képest mert kevesebb prociterhelés van az összevont objektumátadások miatt.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák