Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz Foglalt név #11 üzenetére

    Összetett dolog meghatározni, hogy a kétkártyások miért lehetnek bizonyos esetekben kétszer gyorsabbak az egykártyásoknál. A 3D képalkotásban sokféle limit, szűk keresztmetszet van. Legjobban ismert a VS, PS és ROP limit, de van textúra sampler limit (kisebb X1000-es kártyák rákfenéje), VGA RAM méret és sávszélesség limit is. Gyakran az egy VGA-s eset máshol fut bele a határba mint a két VGA-s. Teszem azt rövid shader-kódos PS teszteknél nem is biztos, hogy a PS a korlátozó, hanem a kiszámolt pixeleket raszterizáló ROP egységek. Ha a dupla kártyás módban az egyik VGA-nak csak a fél képpel kell foglalkoznia, így kvázi fele annyit kell dolgoznia a ROP-oknak, lehet, hogy a ROP limit átmegy PS limitbe. Szerintem ezért volt bőven dupla eredmény a szintetikus PS tesztekben két kártyával.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák